0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

E-komunikacja na rynku usług bankowych. Modele, narzędzia, zastosowanie

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Łódź, 2012

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Anna Tarabasz

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

E-komunikacja na rynku usług bankowych. Modele, narzędzia, zastosowanie

Książka podejmuje zagadnienia budowania skutecznej komunikacji marketingowej sektora bankowego w Polsce przy użyciu narzędzi elektronicznych. Choć w literaturze przedmiotu istnieją szerokie opracowania dotyczące komunikacji marketingowej, marketingu bankowego i komunikacji elektronicznej, na polskim rynku wydawniczym dotychczas trudno było o pozycję, która w jednym miejscu spajałaby te trzy zagadnienia. Część empiryczna stanowi podsumowanie ponadrocznych badań, które objęły grupę prawie 1800 klientów z 11 największych banków w Polsce, a także syntezę działań tych instytucji w zakresie komunikacji elektronicznej. Lektura tej pracy będzie interesująca zarówno dla studentów, jak i praktyków życia gospodarczego, szczególnie z sektora usług bankowych.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Informatyka
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-7525-907-0
  • Liczba stron: 252
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
WPROWADZENIE    		9

ROZDZIAŁ I. KOMUNIKACJA: ASPEKTY TEORETYCZNE    		15

1.	Komunikacja i pojęcia pokrewne – analiza porównawcza    	15
1.1.	W poszukiwaniu definicji komunikacji i komunikowania    	15
1.2.	Komunikowanie masowe a promocja i rola komunikowania w marketingu    	27
2.	Modele komunikacji    	36
2.1.	Model sztuki retoryki    	42
2.2.	Model wszechmocy propagandy    	43
2.3.	Model aktu perswazyjnego    	45
2.4.	Model przekazu sygnałów    	46
2.5.	Model topologiczny    	48
2.6.	Model interaktywny    	49
2.7.	Model dwustopniowego przepływu informacji    	52
2.8.	Model socjologiczny    	53
2.9.	Model S-M-C-R    	55
2.10.	Model percepcji komunikowania    	56
2.11.	Model falowy HUB    	58
2.12.	Model komunikacji marketingowej w Internecie    	59
2.13.	Propozycja modelu komunikacji on-line    	62
3.	Podsumowanie rozdziału I    	74

ROZDZIAŁ II. KOMUNIKACJA ELEKTRONICZNA: ASPEKT NARZĘDZIOWY    		77

1.	Analiza e-audytorium    	77
2.	Wydatki na e-reklamę    	90
3.	Cele stawiane kampaniom on-line    	93
4.	Narzędzia komunikacji i promocji on-line    	98
4.1.	Strona www    	101
4.2.	SEO    	109
4.3.	SEM    	114
4.4.	Display    	118
4.5.	Mailing    	122
4.6.	Social media    	130
4.7.	Sieciowy PR    	139
5.	Kampania on-line: zakup powierzchni, sposób emisji, mierniki efektywności	146
6.	Podsumowanie rozdziału II	154

ROZDZIAŁ III.  E-KOMUNIKACJA W ŚWIETLE PRZEPROWADZONYCH BADAŃ		157

1.	Metodyka doboru i profil respondentów    	158
2.	Ocena  poziomu  wykorzystania  narzędzi  komunikacji  elektronicznej w analizowanych bankach    	168
3.	Znaczenie e-komunikacji banków w opinii klientów    	174
4.	Tworzenie komunikacji produktów bankowych    	180
5.	Podsumowanie rozdziału III    	190

ZAKOŃCZENIE		193
ZAŁĄCZNIKI    	 	197
BIBLIOGRAFIA    	 	237
SPISY    		249

Inni Klienci oglądali również

22,41 zł 24,90 zł
Do koszyka

Die blaue Hand

Die junge Eunice Weldon nimmt eine Stellung als Sekretärin der reichen Mrs. Groat an und zieht in deren Haus ein. Zurück bleibt eine Karte mit einem blauen Handabdruck und einer geheimnisvollen Warnung: „Jemand, der Dich liebt, bittet D...
9,96 zł 11,07 zł
Do koszyka

Klient na rynku ubezpieczeń na życie. Wybrane problemy na przykładzie województwa świętokrzyskiego

Zasadniczym celem niniejszej książki jest identyfikacja i analiza czynników ekonomiczno-społecznych wpływających na zawarcie indywidualnej umowy ubezpieczenia na życie oraz jej kontynuację przez kolejne lata. Praca składa się z kilku rozdział&o...
36,90 zł 41,00 zł
Do koszyka

Europejski Model Społeczny

Przedmiotem pracy są zagadnienia modernizacji instytucjonalnej tzw. Europejskiego Modelu Społecznego (EMS), rozumianego – przynajmniej w swej genezie doktrynalnej – jako specyficzny wariant modelu państwa dobrobytu. Ogólnym celem pub...
23,40 zł 26,00 zł
Do koszyka

Ograniczenie praw jednostki przez zastosowanie środków przymusu bezpośredniego w celu zapewnienia bezpieczeństwa i porządku publicznego

Opracowanie stanowi niezwykle udaną, ciekawą i wartościową monografię dotyczącą zastosowania środków przymusu bezpośredniego. Problematyka ta, szczególnie w aspekcie ograniczenia praw jednostki, nie jest zbyt często podejmowana w opracowa...
18,00 zł 20,00 zł
Do koszyka

Edukacja artystyczna w twórczej komunikacji

Publikacja jest próbą pokazania edukacji artystycznej w twórczej komunikacji z perspektywy praktyków teatru i filmu rosyjskiego. Przywołane zostają opinie i poglądy znamienitych twórców ‒ reżyserów, aktor&oacut...
31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka

Modele formułowania strategii policji jako jednostki administracji rządowej w Polsce

Fragment recenzji prof. Tomasza Kafla z Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie:Autorzy podjęli w monografii temat trudny i aktualny, który na gruncie polskim można uznać za nowatorski. Dotyczy on projektowania i wdrażania strategii je...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!