0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Budowanie związków z klientami na rynku business to business

(Miękka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Warszawa, 2013

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Redakcja naukowa: Olgierd Witczak

  • Wydawca: CeDeWu

  • Typ oprawy: miękka

DOSTĘPNE FORMATY I EDYCJE
ROK WYDANIA
CENA
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Budowanie związków z klientami na rynku business to business

Niniejsza książka prezentuje wybrane aspekty koncepcji marketingu relacji zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej. Pozwala to czytelnikowi przekonać się o możliwościach i zakresie aplikacji koncepcji marketing relacji w realnych działaniach podejmowanych przez przedsiębiorstwa na rynku. Poruszone zagadnienia są rezultatem badań polskich specjalistów z zakresu rynku business to business. Monografia powstała w związku z ogólnopolską konferencją naukowo-biznesową pn.: Budowanie związków z klientami na rynku business to business, która miała miejsce we Wrocławiu. Przedmiotem zainteresowania autorów niniejszej publikacji są zagadnienia związane z budowaniem związków pomiędzy podmiotami rynku B2B. Autorzy, w przeważającej większości przypadków, skoncentrowali się na kwestiach związanych z kształtowaniem przez przedsiębiorstwo związków z klientami. Stąd szczególnego znaczenia nabiera marketing relacji, jako stosunkowo nowa filozofia prowadzenia działalności marketingowej przez funkcjonujące w Polsce firmy. Należy jednak dodać, iż marketing relacji w warstwie teoretycznej charakteryzuje się już na tyle bogatym dorobkiem, iż niniejsza publikacja prezentuje tylko wybór z szerokiej problematyki budowania związków na płaszczyźnie przedsiębiorstwo - klient.

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Edukacja
  • Redakcja: Olgierd Witczak
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788360089729
  • EAN: 9788360089729
  • Liczba stron: 192
  • Wymiary: 17.0x24.0cm
  • Waga: 0.36kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

29,20 zł 39,90 zł
Do koszyka

Miedzy rynkiem a civil society

Tak Profesor o swojej książce: „Nie widzę sensownego powodu, dla którego należałoby budować teoretyczne i metodologiczne bariery między badaniami rynkowymi i studiami prowadzonymi z myślą o sprawnym i sprawiedliwym funkcjonowaniu civil soc...
32,43 zł 45,00 zł
Do koszyka

Interwencyjna polityka państwa na rynku pracy po 2004 r.

Książka napisana przez Panią dr Ewę Flaszyńską dotyczy zagadnienia o dużej doniosłości teoretycznej i praktycznej. To, w jakim zakresie i przy użyciu jakich instrumentów państwo może lub powinno wpływać na rynek pracy, było i jest przedmiotem ro...
75,65 zł 89,00 zł
Do koszyka

Rynek sztuki w Polsce

Od czego zależy cena i wartość poszczególnych dzieł sztuki?Kiedy i gdzie kupować, a kiedy i jak sprzedawać, aby na dziele sztuki zarobić?Na czym polegają tzw. okazje, jak nie paść ofiarą fałszerza, czy oszusta?W powszechn...
26,81 zł 39,99 zł
Do koszyka

Budujemy dom

Jak pracuje elektryk? Czym zajmuje się architekt? I co powinien mieć ze sobą każdy budowniczy? Poznaj wszystkich członków ekipy budowlanej – od operatora koparki aż do stolarza i dowiedz się, do czego służą im poszczególne narzędzia...
20,30 zł 24,00 zł
Do koszyka

Obsługa klienta. Elementy towaroznawstwa. Podręcznik dla liceum profilowanego

Podręcznik jest przeznaczony dla uczniów liceum profilowanego o profilu usługowo-gospodarczym do bloku tematycznego - Obsługa klienta.Omówiono w nim system klasyfikacji towarów i usług oraz sposoby dobierania towaru do odpowiedniej grupy, podan...
72,39 zł
Do koszyka

A Business Roadmap for Professional Photo Organizers

Industry leaders, Cathi Nelson and Jill B. Yesko lend their expertise to help you transform your photo organizing business. In A Business Roadmap for Professional Photo Organizers, Cathi and Jill draw from their professional know-how to offer clear ...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!