0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Uwaga: produkt pochodzący ze zwrotów może być uszkodzony. Oferta ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji wszystkich zamówień.Zobacz więcej »

Autopromocja i awans - Outlet

(Miękka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Gliwice, 2008

  • Wydawca: Helion

  • Typ oprawy: miękka

Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Autopromocja i awans - Outlet

Nikt nie jest niezastąpiony? Zmień to!

Kreuj swój perfekcyjny wizerunek.
Rozwijaj umiejętności interpersonalne.
Zawieraj korzystne znajomości i sojusze.
Uzyskiwanie awansu: instrukcja w kieszeni.
Udało Ci się zdobyć znakomitą pracę? Niech to będzie dopiero początek. Wykorzystaj swój dobry start w celu zrobienia olśniewającej kariery. Nie licz na to, że szefowie docenią Cię tylko i wyłącznie za ciężką, sumienną pracę. Dawaj z siebie wszystko. Pamiętaj jednak, że prócz znakomitych kwalifikacji i rzetelnego wykonywania obowiązków równie ważna jest umiejętnie prowadzona autopromocja. Zdobądź awans, szacunek i uznanie. Poczuj satysfakcję i spełnienie zawodowe.

Zadania do wykonania

Poznaj wszystkie plusy i minusy awansu.
Uświadom sobie swoje mocne strony i słabości.
Pracuj nad komunikacją, wiarygodnością i pewnością siebie.
Zbuduj efektywną sieć znajomości wśród liderów lub protektorów.
Spraw, że zaczną Cię postrzegać jako osobę niezastąpioną.
Książki z serii Kariera w kieszeni powstały z myślą o zapracowanych ludziach na każdym szczeblu kariery. Pomogą Ci rozwinąć te umiejętności, dzięki którym Twoje życie zawodowe nabierze prawdziwego rozmachu. Realizuj swój ambitny plan kariery i awansuj, korzystając z cennych, praktycznych wskazówek specjalistów.

SPIS TREŚCI:

Czy jesteś gotowy na awans? (4)
1. Plusy i minusy awansu (7)
2. Bycie kandydatem do awansu (16)
3. Zaznaczanie swojej obecności (30)
4. Zarządzanie własnym wizerunkiem: jak zrobić dobre wrażenie (40)
5. Wyróżnianie się z tłumu: niezawodne techniki (51)
6. Nawiązywanie kontaktów i promowanie się (63)
7. Praca z mentorem (75)
8. Odniesienie sukcesu jako świeżo upieczony menedżer (85)
Literatura uzupełniająca (98)

  • Kategorie:
    1. Dla pacjenta
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788324615384
  • EAN: 9788324615384
  • Liczba stron: 102
  • Wymiary: 11.7x17.1
  • Waga: 0.09kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
WAŻNE INFORMACJE:
1. Oferta produktów z Outletu jest ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji zamówień.
2. Produkty sprzedawane jako Outlet pochodzą ze zwrotów.
3. Oferowane produkty mogą mieć w niewielkim stopniu przytarte okładki, zagięcia, zbite rogi, wgniecenia, zadrapania lub zabrudzenia.
4. Boxy i zestawy mogą być rozkompletowane, np. pozbawione CD.
5. Towary outletowe mogą mieć również rozdarte opakowania, brak folii ochronnej, a w zabawkach i grach może brakować części elementów (np. figurek, żetonów itd).
6. Produkty ze znaczkiem Outlet nie podlegają wymianie na produkty pełnowartościowe.

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!