0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Authors of Their Own Development

(eBook)

Montessori school graduates

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2022

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Beata Bednarczuk

  • Wydawca: UMCS

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 46,20 zł
41,58 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Authors of Their Own Development

The Author undertook the difficult task which is both the multidimensional formulation and the integral revelation of the main issues of contemporary school education in the light of the title problem of the book. This volume allows us to get familiar with the theoretical conception presenting an independent and autonomous person, as well as the part of education in assisting the development of an individual, particularly one of the educational projects – that of the Italian pedagogue, Maria Montessori. Based on the own research results, the Author shows: 1) the way in which the self-authoring personality developed among the graduates of one of the Montessori schools in Poland, particularly its standard and the meanings associated with the authorship by the participants of the study, as well as the way in which the structure of self-authoring personality can be described (Chapter V), 2) the experiences of the examined graduates associated with their development also the meanings they attribute to the experiences in terms of the emotions, feelings, and their changeability regarding the modification of the spatio-temporal prospects (Chapter VI), 3) the content and the manner of the personal distant tasks implementation, including the developmental prospects of the individual superior task and operational ones as well as the affective pattern of superior tasks of the Montessori school graduates (Chapter VII). Prof. dr hab. Joanna Madalińska-Michalak

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Pedagogika, edukacja
  • ISBN: 978-83-227-9593-4
  • ISBN druku: 978-83-227-9593-4
  • Liczba stron: 282
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Introduction     9
Chapter I. A person as the author of their own development     15
1. Towards self-authorship: from listening to external opinions to developing one’s internal voice     16
2. Kazimierz Obuchowski’s theory of the self-authoring personality: from performing roles to self-determination     22
	2.1. Characteristics of the self-authoring personality: Being a subject, being a person and subjective standards of evaluation     26
	2.2. Setting future-orientated tasks as a condition of one’s self-authoring development     29
	2.3. Creative adaptation: developmental mechanism     33
3. The self-authoring person’s ability to reflect     34
Chapter II. Conditions of the development and education of a self-authoring person     39
1. Affirmation of the person as an autonomous individual: personalism and its pedagogical references     40
2. The role of the autonomous development factor     46
3. Education and self-education: support for the development of a self-authoring person     50
4. The main assumptions of the model of education for the self-authoring person     56
Chapter III. Maria Montessori’s pedagogy and the model of educatIon of the self-authoring person     71
1. Love for the child as a source of Montessori’s pedagogy     71
2. Child development     73
3. The idea of education for life as a message of Montessori’s pedagogy     88
4. The model of education for life     98
Chapter IV. Methodological basis of the research     107
1. Research on Montessori education in Poland     107
2. Research assumptions     115
3. Research subject and aims     118
4. Variables and indicators     121
5. Research method, technique and tools     122
	5.1. Self-authoring personality Questionnaire     127
	5.2. Self-reflection on education in the Montessori system Questionnaire     129
	5.3. My experiences Questionnaire     134
6. Organisation of the research and the characteristics of the study group     137
7. The analysis of the sociodemographic variables of the study group     138
Chapter V. The self-authoring personality of Montessori school graduates based on the research     145
1. The concept of a heterostatic standard for the self-authoring person     146
2. The general level of self-authoring personality among Montessori school graduates     148
3. Subjective meanings of the self-authoring characteristics of Montessori school graduates     150
4. The arrangement of the three basic dimensions of the self-authoring personality     168
5. The arrangement of the characteristics of the self-authoring personality with regard to the detailed criteria     172
Chapter VI. Affective meanings of the personal experiences of Montessori primary school graduates based on the research     177
1. Personal experiences of Montessori graduates captured in a pattern of feelings     178
	1.1 The profile of affective meanings of school experiences     181
	1.2 The profile of affective meanings of general and ideal experiences     190
2. The arrangement of affective indicators of school and life experiences     198
3. Variability of feelings in connection with the change of spatio/temporal
perspectives     203
Chapter VII. The content and affective pattern of the personal superior tasks of Montessori school graduates based on the research     211
1. Personal superior tasks of the Montessori school graduates     212
2. The personal life task as a prospect for development     215
3. Development potential in operational tasks     224
4. The affective pattern of superior tasks of Montessori school graduates     229
Summary and findings     233
Conclusions     245
References     253
Annex     273
List of tables and figures     281

Inni Klienci oglądali również

83,30 zł 119,00 zł
Do koszyka

On the Phenomenon of Visual Arts and the Meanders of Their Preservation

Autorka w sposób barwny i sugestywny opowiada o sztuce wizualnej utrzymując jednocześnie rygory opracowania naukowego. Przedstawia ponadczasowość sztuki identyfikując ją według najnowszych metod analityki instrumentalnej, badań historycznych, pr...
197,10 zł 219,00 zł
Do koszyka

Economy finance and sustainable development

Monografia odnosi się do niezwykle ważnego i aktualnego zagadnienia zrównoważonego, długoterminowego rozwoju. Autorzy poszczególnych rozdziałów dokonali analizy wybranych aspektów prawnych (nierozerwalnie związanych z aspekt...
153,00 zł 170,00 zł
Do koszyka

Ocena zintegrowana - Assessment i Development Center. Nowa metodologia sytuacyjnej oceny kompetencji w świetle nowatorskiej koncepcji potencjału

Książka przedstawia zagadnienie potencjału i rozwoju oraz Assessment/Development Center - najbardziej precyzyjną, interaktywną i najefektywniejszą metodę oceny potencjału pracowników. Procedura AC/DC ukazana jest tu od strony metodologicznych za...
16,20 zł 18,00 zł
Do koszyka

The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns (1886 - 2007)

From the very beginning of our civilization we are exposed to the influence of advertising in a variety of forms. The key to success is very close and it is called: advertising campaigns. One of the most popular companies in the world has scored a su...
89,91 zł 99,90 zł
Do koszyka

Communicating with Generation Z. The Development of Pragmatic Competence of Advanced Polish Users of English

Niniejsza publikacja ma na celu przybliżenie aspektów związanych z komunikacją międzykulturową i międzypokoleniową. Szczególna uwaga poświęcona jest jednak generacji Z i to ona została uwzględniona w przeprowadzonym badaniu, opisanym w cz...
33,21 zł 36,90 zł
Do koszyka

Their Vicious Darling. Vicious Lost Boys. Tom 3

Wojna jest najstraszliwsza, kiedy stawką jest miłość. Na wyspie dochodzi do zmian. Wrogowie Pana jeszcze nigdy nie byli tak silni. Sojusze tworzą się i zrywają, jednak kiedy wystarczająco wielu graczy ma wspólny cel, ich intrygi m...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!