0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Wydawnictwo one press

Znaleziono: 8 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Mistrzowskie mapowanie myśli Podręcznik użytkownika najpotężniejszego narzędzia rozumowania - Tony Buzan

Mistrzowskie mapowanie myśli Podręcznik użytkownika najpotężniejszego narzędzia rozumowania

Autor: Tony Buzan
Wydawca: one press
Mapa myśli jest doskonałą metodą inspirującego zasilania umysłu, intelektu i ducha. Odzwierciedla ona strukturę neuronalnej sieci mózgu: gałęzie z centrum diagramu rozprzestrzeniają się na z...
Niedostępny
Zobacz więcej
Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review - Harvard Business Review

Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

Wydawca: one press
Przyjrzyj się swoim emocjom i odkryj u siebie charyzmę!Na pozór nieuchwytna i niemal magiczna sztuka przekonywania innych do swoich racji została już dobrze opisana przez naukowc&oacut...
Niedostępny
Zobacz więcej
Skuszeni - Nir Eyal

Skuszeni, Jak tworzyć produkty ksz...

Książka (miękka)
Niedostępny
Skuszeni - Nir Eyal

Skuszeni

Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie

Autor: Nir Eyal
Wydawca: one press
Długie i częste wizyty na Facebooku, Twitterze czy YouTubie. Sprawdzanie poczty elektronicznej co kilka minut. Nieustanne zerkanie na ekran smartfona, który przywarł do Twoich rąk jak tatuaż...
Niedostępny
Zobacz więcej
Zasady wywierania wpływu na ludzi Teoria i praktyka Komiks - Cialdini Robert B.

Zasady wywierania wpływu na ludzi Teoria i praktyka Komiks

Wydawca: one press
Robert B. Cialdini jest Benjaminem Franklinem świata nauki o technikach wywierania wpływu — uważnym obserwatorem ludzkiej natury, mistrzem pióra, twórcą zgrabnych, chwytliwych s...
Niedostępny
Zobacz więcej
Google Analytics dla marketingowców - Martyna Zastrożna

Google Analytics dla marketingowców

Wydawca: one press
Co i dlaczego klikają ludzie, na których Ci zależy?W świecie tradycyjnego, offline’owego marketingu na zbadanie potrzeb, nawyków i przekonań potencjalnych klient&oac...
Niedostępny
Zobacz więcej
AdWords 360° - Paulina Wiktorska

AdWords 360°

Katalog skutecznych kampanii

Wydawca: one press
Skuteczna reklama to ta, która faktycznie działa!Magia Google AdWords polega na tym, że skorzystać z niego może każdy reklamodawca, zarówno mała firma, jak i wielka korporacja, ...
Niedostępny
Zobacz więcej
Lean Customer Development Twórz produkty po które klienci będą ustawiać się w kolejkach - Cindy Alvarez

Lean Customer Development Twórz produkty po które klienci będą ustawiać się w kolejkach

Autor: Cindy Alvarez
Wydawca: one press
Znaj klienta swego Zweryfikuj swoją hipotezę, rozmawiając z właściwymi osobami. Krok po kroku naucz się prowadzić skuteczne wywiady Customer Development. Rozpoznawa...
Niedostępny
Zobacz więcej
Controlling w przykładach - Wojciech Próchnicki

Controlling w przykładach

Poradnik praktyka

Wydawca: one press
Osiemnaście studiów przypadku z dziedziny controllinguControlling w przykładach. Poradnik praktyka to książka przeznaczona dla pracowników działów controllingu, fin...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 8 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20