0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Lean Customer Development Twórz produkty po które klienci będą ustawiać się w kolejkach

(Miękka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Lean Customer Development Twórz produkty po które klienci będą ustawiać się w kolejkach

Znaj klienta swego

Zweryfikuj swoją hipotezę, rozmawiając z właściwymi osobami.
Krok po kroku naucz się prowadzić skuteczne wywiady Customer Development.
Rozpoznawaj zachowania klientów, ich problemy i ograniczenia.
Na podstawie pozyskanych w ten sposób informacji zbuduj minimalnie satysfakcjonujący produkt, który pozwoli Ci potwierdzić, co klienci są skłonni kupić i czego będą używać.
Dostosuj techniki składające się na model Customer Development do potrzeb dużych organizacji, konserwatywnych branż i istniejących już produktów.

Jak tworzyć produkty, które ludzie będą chcieli kupować? Bez względu na to, czy jesteś właścicielem niewielkiej firmy czy pracownikiem wielkiego koncernu, zadajesz sobie to samo pytanie. Jeśli szukasz niezawodnej metody badania potrzeb i preferencji klientów, dzięki której zaoszczędzisz wiele miesięcy pracy oraz mnóstwo pieniędzy, zapraszamy do świata Lean Customer Development.

To metoda idąca o krok dalej niż tradycyjne techniki marketingowe. Nie tylko pomoże Ci poznać potrzeby i preferencje klientów oraz zgłębić user experience, ale zweryfikuje tę wiedzę na drodze eksperymentów naukowych. Dzięki odpowiedniemu połączeniu otwartych wywiadów oraz szybkich i elastycznych technik badawczych dowiesz się, jak zachowują się Twoi potencjalni klienci, jakie problemy usiłują rozwiązać, a także co ich frustruje, a co jest przedmiotem ich zachwytów. Dowiedz się, jak zmieniać zachowania konsumentów, tworzyć wielkie produkty i budować trwałą firmę.

Książki z serii Lean, serii, której redaktorem jest Eric Ries, założyciel ruchu Lean Startup. Niniejsza książka kładzie nacisk na podstawowe aspekty metodologiczne i zawiera praktyczne przykłady, opracowane z myślą o deweloperach, menedżerach i innych członkach zespołu Twojego startupu. Dzięki niej poznasz skuteczne narzędzia i przyjmiesz sposób myślenia sprzyjający podejmowaniu szybkich i mądrych decyzji.

  • Kategorie:
    1. Pozostałe książki
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788324691531
  • EAN: 9788324691531
  • Liczba stron: 232
  • Wymiary: 23.5x15.8
  • Waga: 0.36kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

25,49 zł 31,50 zł
Do koszyka

Klient wewnętrzny a organizacyjne zachowania obywatelskie

Niepodważalną wartością książki jest przeprowadzenie bardzo solidnego (…) i krytycznego przeglądu dorobku naukowego związanego z badaniami klienta wewnętrznego oraz organizacyjnych zachowań obywatelskich. (…) Przeprowadzone badania...
50,15 zł 59,00 zł
Do koszyka

50 idei, które powinieneś znać Mózg

50 rzeczy, które trzeba wiedzieć o mózgu. Moheb Costandi przedstawia najważniejsze informacje o tym, jak zbudowany jest mózg człowieka, w jaki sposób się rozwija i jak działa. Z tej książki dowiesz się, w jaki sposób informacje są przekazywane do mózgu...
27,74 zł 39,90 zł
Do koszyka

Kosmos Dziesięć rzeczy, które należy o nim wiedzieć

Czternaście miliardów lat dziejów wszechświata dla osób, które nie mają czasu na czytanie Ta książka jest dla każdego, kto chce łatwo zrozumieć podstawy naszego niezwykłego, rozszerzającego się wszechświata. Astronomka Be...
38,88 zł 50,00 zł
Do koszyka

Wpływ wdrożenia MSSF „Przychody z umów z klientami

Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu rachunkowości przychodów w ujęciu międzynarodowym. Ponadto prezentuje wpływ informacji zawartej w sprawozdaniu finansowym oraz zmian zasad rachunkowości na decyzje podejmowane na rynku kapitałowym.
51,21 zł 74,90 zł
Do koszyka

Bajki, które uczą, jak żyć wśród innych

Wszyscy rodzice pragną, aby ich dzieci umiały żyć wśród innych. Będzie tak, jeśli rodzice przekażą swym dzieciom właściwe wartości. Te wartości, jak umiejętność współpracy, odwaga, uprzejmość czy uczciwość, jeśli zostaną przez dziecko prz...
297,87 zł
Do koszyka

Microsoft SQL Server 2014 Business Intelligence Development Beginner's Guide

Get to grips with Microsoft Business Intelligence and Data Warehousing technologies using this practical guideKey Features:Discover the Dimensional Modeling concept while designing a da...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!