0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Wydawnictwo Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania

Znaleziono: 10 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Pracownicy i media w procesie komunikacji - Outlet - 40 %

Pracownicy i media w procesie komunikacji - Outlet

Redakcja: Dariusz Tworzydło
Pracownicy i media w procesie komunikacji pod redakcją Dariusza Tworzydło i Tomasza Solińskiego.
Książka (kartonowa foliowana)
OUTLET
20,40 zł 34,00 zł
Niedostępny
Rachunkowość zarządcza - Outlet - 40 %

Rachunkowość zarządcza - Outlet

Książka stanowi opracowanie z zakresu rachunkowości zarządczej, poświęcone rozważaniom teoretycznym popartym przykładowymi zadaniami z rozwiązaniami, zadaniami do samodzielnego rozwiązania i zagadn...
Książka (miękka)
OUTLET
18,00 zł 30,00 zł
Niedostępny
Eugeniusz Kwiatkowski - Outlet - Drozdowski Marian Marek - 40 %

Eugeniusz Kwiatkowski - Outlet

Eugeniusz Kwiatkowski urodził się 30 grudnia 1888 r. w Krakowie. Jego matka Wincentyna z domu Maszczyńska (1864-1952) była rodowitą krakowianką. Ojciec Jan (1841-1902), z wykształcenia prawnik, pra...
Książka (twarda)
OUTLET
33,00 zł 55,00 zł
Niedostępny
Macierz celów wizerunkowych w procesie oceny efektów public relations - Outlet - Dariusz Tworzydło - 40 %

Macierz celów wizerunkowych w procesie oceny efektów public relations - Outlet

Niniejsza publikacja ma charakter teoretyczno-empiryczny. Wśród jej głównych wyróżników znajduje się nie tylko prezentacja opracowanej przez autora metody badawczej, ale...
Książka (miękka)
OUTLET
19,80 zł 33,00 zł
Niedostępny
Macierz celów wizerunkowych w procesie oceny efektów public relations - Dariusz Tworzydło

Macierz celów wizerunkowych w procesie oceny efektów public relations

Niniejsza publikacja ma charakter teoretyczno-empiryczny. Wśród jej głównych wyróżników znajduje się nie tylko prezentacja opracowanej przez autora metody badawczej, ale...
Książka (miękka)
29,70 zł 33,00 zł
Niedostępny
Problemy i wyzwania public relations w świetle badań i praktyki - Outlet - 40 %

Problemy i wyzwania public relations w świetle badań i praktyki - Outlet

Oddajemy do rak czytelników kolejny tom artykułów będących efektem dyskusji oraz prezentacji podczas Kongresu Public Relations, który odbywa się w siedzibie rzeszowskiej Wyższe...
Książka (miękka)
OUTLET
28,80 zł 48,00 zł
Niedostępny
Problemy i wyzwania public relations w świetle badań i praktyki

Problemy i wyzwania public relations w świetle badań i praktyki

Oddajemy do rak czytelników kolejny tom artykułów będących efektem dyskusji oraz prezentacji podczas Kongresu Public Relations, który odbywa się w siedzibie rzeszowskiej Wyższe...
Książka (miękka)
43,20 zł 48,00 zł
Niedostępny
Analiza porównawcza wybranych mierników zysku rezydualnego - Outlet - Andrzej Cwynar - 40 %

Analiza porównawcza wybranych mierników zysku rezydualnego - Outlet

„Autor przeanalizował od strony teoretycznej oraz ocenił na podstawie badań empirycznych różne postacie zysku rezydualnego ze względu na takie cechy, jak kontrolowalność, zgodność z ce...
Książka (miękka)
OUTLET
51,00 zł 85,00 zł
Niedostępny
Analiza porównawcza wybranych mierników zysku rezydualnego - Andrzej Cwynar

Analiza porównawcza wybranych mierników zysku rezydualnego

„Autor przeanalizował od strony teoretycznej oraz ocenił na podstawie badań empirycznych różne postacie zysku rezydualnego ze względu na takie cechy, jak kontrolowalność, zgodność z ce...
Książka (miękka)
76,50 zł 85,00 zł
Niedostępny
Dziennik lipiec 1939 - sierpień 1940 - Outlet - Eugeniusz Kwiatkowski - 40 %

Dziennik lipiec 1939 - sierpień 1940 - Outlet

W książce zamieszczono fragmenty dzienników Eugeniusza Kwiatkowskiego - wybitnego polskiego polityka gospodarczego.
Książka (twarda)
OUTLET
27,00 zł 45,00 zł
Niedostępny
Znaleziono: 10 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20