0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pokaż listę kategorii
Zawężone wyniki
Znaleziono: 7 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Procesy pamięciowe u osób chorych na stwardnienie rozsiane - Outlet - Szepietowska Ewa Małgorzata

Procesy pamięciowe u osób chorych ...

Książka (kartonowa foliowana)
OUTLET
Niedostępny
Procesy pamięciowe u osób chorych na stwardnienie rozsiane - Outlet - Szepietowska Ewa Małgorzata

Procesy pamięciowe u osób chorych na stwardnienie rozsiane - Outlet

Wydawca: UMCS
Pamięć człowieka, jej organizacja i mechanizmy biologiczne są przedmiotem licznych badań interdyscyplinarnych. Szczególnie interesujące są analizy błędów pamięci, traktowanych wsp&oac...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Procesy pamięciowe u osób chorych na stwardnienie rozsiane - Szepietowska Ewa Małgorzata

Procesy pamięciowe u osób chorych na stwardnienie rozsiane

Wydawca: UMCS
Pamięć człowieka, jej organizacja i mechanizmy biologiczne są przedmiotem licznych badań interdyscyplinarnych. Szczególnie interesujące są analizy błędów pamięci, traktowanych wsp&oac...
Niedostępny
Zobacz więcej
Temperament i kontrola emocjonalna a percepcja reklamy wizualnej - Outlet - Małgorzata Kuśpit

Temperament i kontrola emocjonalna...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Temperament i kontrola emocjonalna a percepcja reklamy wizualnej - Outlet - Małgorzata Kuśpit

Temperament i kontrola emocjonalna a percepcja reklamy wizualnej - Outlet

Wydawca: UMCS
Trzeba podkreślić wysiłek, jaki Autorka włożyła w pokazanie tak istotnego problemu, jak rola mediów (telewizja, radio, prasa, Internet) w procesie modyfikowania siły oddziaływania na odbiorc...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Temperament i kontrola emocjonalna a percepcja reklamy wizualnej - Małgorzata Kuśpit

Temperament i kontrola emocjonalna a percepcja reklamy wizualnej

Wydawca: UMCS
Trzeba podkreślić wysiłek, jaki Autorka włożyła w pokazanie tak istotnego problemu, jak rola mediów (telewizja, radio, prasa, Internet) w procesie modyfikowania siły oddziaływania na odbiorc...
Niedostępny
Zobacz więcej
O miłości uskładanej ze słów - Outlet - Aneta Wysocka

O miłości uskładanej ze słów - Outlet

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
O miłości uskładanej ze słów - Outlet - Aneta Wysocka

O miłości uskładanej ze słów - Outlet

Autor: Aneta Wysocka
Wydawca: UMCS
Przedmiotem analiz Autorka uczyniła językowe i poetyckie obrazy miłości erotycznej, uczucia, które w naszej kulturze zajmuje szczególnie eksponowane miejsce, będąc dla jednych ideałem...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
O miłości uskładanej ze słów - Aneta Wysocka

O miłości uskładanej ze słów

Książka (miękka)
Niedostępny
O miłości uskładanej ze słów - Aneta Wysocka

O miłości uskładanej ze słów

Autor: Aneta Wysocka
Wydawca: UMCS
Przedmiotem analiz Autorka uczyniła językowe i poetyckie obrazy miłości erotycznej, uczucia, które w naszej kulturze zajmuje szczególnie eksponowane miejsce, będąc dla jednych ideałem...
Niedostępny
Zobacz więcej
Osobowościowe i społeczne uwarunkowania radzenia sobie ze stresem przez studentów pierwszego roku - Outlet - Parchomiuk Byra

Osobowościowe i społeczne uwarunko...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Osobowościowe i społeczne uwarunkowania radzenia sobie ze stresem przez studentów pierwszego roku - Outlet - Parchomiuk Byra

Osobowościowe i społeczne uwarunkowania radzenia sobie ze stresem przez studentów pierwszego roku - Outlet

Wydawca: UMCS
Celem badawczym nieniejszego opracowania jest próba zidentyfikowania preferowanego radzenia sobie ze stresem (dyspozycyjnego i sytuacyjnego) u studentów pierwszego roku w kontekście w...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 7 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20