0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
75 kultowych książek na 75 lat PZWL

Temperament i kontrola emocjonalna a percepcja reklamy wizualnej (Miękka)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Temperament i kontrola emocjonalna a percepcja reklamy wizualnej

Trzeba podkreślić wysiłek, jaki Autorka włożyła w pokazanie tak istotnego problemu, jak rola mediów (telewizja, radio, prasa, Internet) w procesie modyfikowania siły oddziaływania na odbiorcę komunikatu zawartego w reklamie. Dużo miejsca poświęcono także niewerbalnym elementom w reklamie, np. roli barwy, kompozycji, światłocieni w czarno-białych reklamach, estetyki obrazu oraz symboliki. Lektura dalszej części rozdziału dobrze uwidacznia potrzebę wiedzy z zakresu różnych koncepcji psychologicznych (koncepcje behawiorystyczne: proces uwarunkowania, teoria pola Kurta Lewina, psychoanaliza, psychologia postaci, psychologia poznawcza) u twórców reklamy, aby mogli skutecznie wpływać na odbiorcę i sposób, w jaki spostrzega i ocenia reklamowany produkt.

  • Kategorie:
    1. Psychologia »
    2. Psychologia osobowości
    1. Psychologia »
    2. Psychologia społeczna
    1. Socjologia
    1. Zarządzanie, marketing
    1. Literatura popularnonaukowa
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788322731765
  • EAN: 9788322731765
  • Liczba stron: 212
  • Wymiary: 16.5x23.5cm
  • Waga: 0.40kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).

Inni Klienci oglądali również

32,69 zł 45,00 zł
Do koszyka

Inteligencja emocjonalna

Inteligencja emocjonalna nie jest cechą wrodzoną. Książka wskazuje, kiedy i jakimi metodami można ją kształtować w dzieciach, aby zapewnić im jak najwłaściwsze wykorzystanie wrodzonych zdolności w uzyskaniu sukcesu w życiu.
32,24 zł 44,50 zł
Do koszyka

Jak uniknąć kłopotów podczas kontroli

Prowadzenie firmy naraża przedsiębiorce na szereg kontroli różnych instytucji. Może to być urząd skarbowy, urzędy kontroli skarbowej czy ZUS. W tej publikacji podpowiadamy, jak z takiej kontroli wyjść obronną ręką.
35,10 zł 39,00 zł
Do koszyka

Atlas technik znieczulenia regionalnego pod kontrolą ultrasonograficzną

Atlas technik znieczulenia regionalnego pod kontrolą ultrasonograficzną Andrew T. Graya należy do podręczników modelowych, wskazujących jak postęp technologiczny, w tym wypadku rozwój ultrasonograficznych technik obrazowania, wpływa na pr...
49,98 zł 69,00 zł
Do koszyka

Uniknij mandatu PIP w czasie kontroli Sprawdź co może skontrolować PIP i co na to SN

To treściwy poradnik dla każdego pracodawcy, który chce zabezpieczyć się przed kontrolą PIP. Pomagają w tym ważne wyroki Sądu Najwyższego. Przykłady z życia wzięte obrazują sytuacje, z którymi borykają się pracodawcy podczas wizyty kontro...
35,91 zł 39,90 zł
Do koszyka

Wizualny młotek Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu

Mimo wielu rewolucyjnych zmian, jakie zaszły w marketingu w ciągu ostatnich dekad, pozycjonowanie marki jest wciąż priorytetem. Jednak rozwój internetu, media społecznościowe i marketing mobilny radykalnie przeobraziły reklamę i środki przekazu....

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.