Lata 90. XX wieku przyniosły długo oczekiwaną przez praktyków HR akceptację strategicznej roli zarządzania zasobami ludzkimi. Czy jednak sukces nie został ogłoszony zbyt wcześnie? Co prawda ...
Publikacja ma na celu ułatwienie skutecznego porozumiewania się po angielsku na tematy związane z szeroko rozumianym biznesem i współpracą międzynarodową. Została opracowana w oryginalnej fo...
Firmy rodzinne są najstarszym sposobem prowadzenia biznesu i jednym z fundamentów rozwoju gospodarczego każdego kraju. Zarządzanie przedsiębiorstwem należącym do rodziny jest jednak często t...
W książce „Sekretariat, czyli centrum informacyjne firmy” Autorka koncentruje się na problematyce kształtowania wizerunku biura XXI wieku i nowych wyzwaniach, którym sprostać mus...
Słownik składa się z około 20 000 terminów, w tym z:- części zasadniczej, prezentującej terminologię turystyczną i hotelarską- aneksu, w którym zawarto: przegląd głó...
Leksykon przedsiębiorcy jest bogatym zbiorem terminów, pojęć oraz ich interpretacji i znaczeń. Właścicielom firm, menedżerom, specjalistom, ułatwia poruszanie się po trudnym gruncie funkcjon...
Lexical Compendium. Media to już czwarty tom z serii repetytoriów leksykalnych ENGLISH FOR SPECIAL PURPOSES. Poświęcony jest takim zagadnieniom, jak: Mass media; Professions, responsibilitie...
Jednym z efektów trwającego od ponad dwudziestu lat procesu niezwykle dynamicznych zmian społecznych i ekonomicznych w naszym kraju jest aktywizacja środowiska naukowego, które pr&oac...
Podstawy zarządzania nieruchomościami. Z książki dowiedzieć się można m.in..:- jakie są prawa i obowiązki licencjonowanego zarządcy i wiele innych ciekawych rzeczy...
Pierwsze wydanie książki ukazało się w 2002 roku. Obecne wydanie uwzględnia zmiany technologiczne, organizacyjne, prawne i z zakresu biznesowego savoir-vivre'u, jakie nastąpiły w minionych 10 latac...
Książka w sposób kompleksowy zapoznaje Czytelników z problematyką źródeł i metod pomiaru wartości spółki kapitałowej, jej wyceny oraz długoterminowego budowania wartości...
Nowe, uzupełnione i poszerzone wydanie słownika ułatwiającego komunikowanie się osobom pracującym w przedsiębiorstwach i instytucjach turystycznych oraz tym, którzy turystykę uprawiają.
Książka pozwala zrozumieć i wykorzystać potężną siłę, jaką jest kultura organizacji. Napisana w sposób lekki i łatwy w czytaniu, łączy wiedzę naukową z praktycznymi przykładami ze świata biz...
Zbiór esejów o wybitnym polityku amerykańskim polskiego pochodzenia, który tak wiele zrobił dla Polski. Uwagę polskich czytelników przyciągną teksty o wspólnej st...
Samouczek Niemiecki dla Ciebie powstał w 2006 r. i miał służyć do szybkiej, bezproblemowej i bezstresowej nauki niemieckiego. Od tego czasu minęły lata, w ciągu których tysiące chętnych kupi...
Podręcznik zawiera podstawową wiedzę na temat metod i procedur wyceny całego przedsiębiorstwa, wyodrębnionych jego części i poszczególnych aktywów. Autorzy przyjęli ciekawą konwencję ...
Przed nami wykład, konferencja, a może wywiad telewizyjny. Już pocą się nam ręce. Już czujemy suchość w gardle. Co robić? Czy wystąpienie publiczne musi się łączyć z wielkim...
Po Codziennikach oraz Nowoczesnej korespondencji biznesowej to jest kolejna para książek językowych A. Drummer i B. Williamson.Koncepcję książki autorki opisują następująco:Czasowniki s...
Książka omawia zastosowania i oceny metody Action Research w doradztwie strategicznym. Dzięki niej Czytelnik powinien zrozumieć, w jaki sposób stosować metodologię Action Research w doradzt...