0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Znaleziono: 6 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Zachowania konsumentów - Agnieszka Górka-Chowaniec

Zachowania konsumentów

aktywizujące działania przedsiębiorstw świadczących usługi gastronomiczne w turbulentnym i niepewnym otoczeniu

Wydawca: PWE
W niniejszej monografii, będącej rezultatem obszernych badań, obserwacji i analiz prowadzonych przez autorkę na przestrzeni kilku lat, podjęto próbę zaprezentowania nowego podejścia do stron...
Niedostępny
Zobacz więcej
Morska turystyka żeglarska - Leszek Butowski

Morska turystyka żeglarska

Książka (kartonowa foliowana)
Niedostępny
Morska turystyka żeglarska - Leszek Butowski

Morska turystyka żeglarska

Wydawca: PWE
Książka, którą oddajemy do rąk Czytelników, jest wyjątkową monografią dotyczącą żeglarstwa morskiego. Świetna znajomość problematyki przez autora, poświadczona oczytaniem w literaturz...
Niedostępny
Zobacz więcej
Marketing produktów żywnościowych - Paweł Bryła

Marketing produktów żywnościowych

Wydawca: PWE
Książka obejmuje problematykę marketingu produktów żywnościowych ze szczególnym uwzględnieniem branż: mleczarskiej, przetwórstwa mięsa i owocowo-warzywnej. Autorzy skupili uwag...
Niedostępny
Zobacz więcej
Rachunkowość zarządcza w hotelarstwie i gastronomii - Ryszard Kotaś

Rachunkowość zarządcza w hotelarstwie i gastronomii

Wydawca: PWE
Podręcznik rachunkowości zarządczej dostosowany do branży hotelarskiej i gastronomicznej. Autorzy przedstawili: cechy branży hotelarskiej i gastronomicznej, rachunkowość w hotelar...
Niedostępny
Zobacz więcej
Marketing w gastronomii - Józef Sala

Marketing w gastronomii

Książka (miękka)
Niedostępny
Marketing w gastronomii - Józef Sala

Marketing w gastronomii

Autor: Józef Sala
Wydawca: PWE
Gastronomia jako ogniwo sfery usług pełni ważne funkcje gospodarcze i społeczne. Dostarczając wysoko przetworzone produkty żywnościowe, może się przyczyniać do unowocześnienia spożycia oraz korzyst...
Niedostępny
Zobacz więcej
Marketing sportu - Andrzej Sznajder

Marketing sportu

Książka (miękka)
Niedostępny
Marketing sportu - Andrzej Sznajder

Marketing sportu

Wydawca: PWE
Współcześnie organizacje sportowe funkcjonują w warunkach rynkowych i kierujący nimi powinni dysponować umiejętnościami i narzędziami przydatnymi w takich okolicznościach. Takim systemem nar...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 6 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20