0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pokaż listę kategorii
Zawęź wyniki
Znaleziono: 7 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Marka modowa. - Jacek Kall - 27 %

Marka modowa.

Jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na miarę?

Wydawca: PWE
Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć markę szytą na miarę? stanowi spójną tematycznie publikację, przedstawiającą w sposób oryginalny i twórczy wielowymiarowe zwią...
43,88 zł 59,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Turystyka kulturowa - Tadeusz Jędrysiak

Turystyka kulturowa

Książka (miękka)
Niedostępny
Turystyka kulturowa - Tadeusz Jędrysiak

Turystyka kulturowa

Wydawca: PWE
Turystyka należy do najszybciej rozwijających się dziedzin gospodarki. Jednym z najważniejszych jej segmentów jest turystyka kulturowa, zwłaszcza w Europie - uważanej za kolebkę światowej ku...
Niedostępny
Zobacz więcej
Militarna turystyka kulturowa - Tadeusz Jędrysiak

Militarna turystyka kulturowa

Wydawca: PWE
W Polsce znajduje się około 16 tys. różnych obiektów budownictwa obronnego (zamki, forty, cytadele, twierdze, linie fortyfikacji, mury obronne). Prezentują one bogate wartości history...
Niedostępny
Zobacz więcej
Dylematy cywilizacji informatycznej

Dylematy cywilizacji informatycznej

Redaktor: Agnieszka Szewczyk
Wydawca: PWE
Książka jest poświęcona problemom rozwoju społeczeństwa informacyjnego oraz roli informacji (oczywiście skomputeryzowanej) we współczesnych społeczeństwach. Autorzy omawiane zagadnieni...
Niedostępny
Zobacz więcej
Ewolucjonizm w zarządzaniu - Łukasz Sułkowski

Ewolucjonizm w zarządzaniu

Menedżerowie Darwina

Wydawca: PWE
Monografia przedstawia w sposób zrozumiały podstawy neoewolucjonizmu. Książka może się stać istotnym czynnikiem dla większego zainteresowania paradygmatem neoewolucjonizmu i ewentualnego jeg...
Niedostępny
Zobacz więcej
Marketing na rynku prasowym - Ryszard Żabiński

Marketing na rynku prasowym

Książka (miękka)
Niedostępny
Marketing na rynku prasowym - Ryszard Żabiński

Marketing na rynku prasowym

Wydawca: PWE
Autor w kolejnych rozdziałach przedstawia m.in.: rolę marketingu na rynku prasowym, kształtowanie się otoczenia wydawców prasowych, metodologię marketingowych badań ilościowych i jakościowyc...
Niedostępny
Zobacz więcej
Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury - Magdalena Sobocińska

Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury

Wydawca: PWE
Książka Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury ukazuje:istotę i strukturę rynku kultury przez pryzmat funkcji dóbr i usług kultury; podstawowe zasady i p...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 7 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20