0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

MARKETING BEZ TAJEMNIC

Wydawca: PWE
Znaleziono: 8 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Strategia reklamowa - Jacek Kall

Strategia reklamowa

Praktyczny poradnik dla menedżerów marki

Wydawca: PWE
Spojrzenie Autorów - Karoliny Janiszewskiej i Jacka Kalla - na wykorzystanie reklamy w firmie jest odmienne od większości ujęć prezentowanych w polskojęzycznych pozycjach. Autorzy widzą rekl...
30,33 zł 33,70 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Marketing na rynku środków produkcji - Tadeusz Wojciechowski

Marketing na rynku środków produkcji

Wydawca: PWE
Książka przedstawia różnice występujące między marketingiem dóbr konsumpcyjnych a marketingiem środków produkcji oraz wyjaśnia konieczność innego podejścia marketingowego w odn...
Niedostępny
Zobacz więcej
Pozycjonowanie produktu - Jacek Pogorzelski

Pozycjonowanie produktu

Książka (kartonowa foliowana)
Niedostępny
Pozycjonowanie produktu - Jacek Pogorzelski

Pozycjonowanie produktu

Wydawca: PWE
Pierwsza na polskim rynku wydawniczym pozycja, w której w sposób systematyczny i kompleksowy została omówiona problematyka pozycjonowania produktu. Autor przedstawił w niej:
Niedostępny
Zobacz więcej
Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym - Outlet - Małgorzata Bartosik-Purgat

Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym - Outlet

Wydawca: PWE
"Marketing bez tajemnic" to seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy, opierając się na rozwiązaniach sprawdzon...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym - Małgorzata Bartosik-Purgat

Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym

Wydawca: PWE
"Marketing bez tajemnic" to seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy, opierając się na rozwiązaniach sprawdzon...
Niedostępny
Zobacz więcej
Skuteczność promocji internetowej - Karol Łopaciński

Skuteczność promocji internetowej,...

Książka (kartonowa foliowana)
Niedostępny
Skuteczność promocji internetowej - Karol Łopaciński

Skuteczność promocji internetowej

Pomiar i technologia informacyjna

Wydawca: PWE
Książka Skuteczność promocji internetowej. Pomiar i technologia informacyjna:wyjaśnia, jak zarządzać działalnością promocyjną przedsiębiorstwa w Internecie;przybliża metody szacowania s...
Niedostępny
Zobacz więcej
Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury - Magdalena Sobocińska

Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury

Wydawca: PWE
Książka Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury ukazuje:istotę i strukturę rynku kultury przez pryzmat funkcji dóbr i usług kultury; podstawowe zasady i p...
Niedostępny
Zobacz więcej
Międzynarodowe strategie marketingowe - Paweł Pietrasieński

Międzynarodowe strategie marketingowe

Wydawca: PWE
Książka Międzynarodowe strategie marketingowe:wskazuje sposoby internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw;przedstawia korzyści standaryzacji oraz indywidualizacji międzynarodowych...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 8 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20