Rozwinięcie koncepcji organizacji uczącej się sformułowanej przez Petera Senge w słynnej książce "Piąta dyscyplina" Ideę organizacji uczącej się z pewnością łatwiej opisywać, ...
Prezentowana publikacja zawiera obszerne fragmenty dzieł Schultza, które pozwalają na prześledzenie drogi naukowej tego wybitnego autora. Wśród zamieszczonych opracowań Czytelnik znaj...
Dzisiejszym światem pracy rządzi stres - pracodawcy wymagają coraz większej wydajności, pracownikom brakuje poczucia bezpieczeństwa, coraz poważniejsze stają się problemy złego zarządzania, słabego...
Zarządzanie kreatywnymi pracownikami to napisany z pasją polemiczny, lecz niezwykle praktyczny przewodnik, który wyjaśnia jak, gdzie i kiedy wydobyć to, co najlepsze z najcenniejszego z zaso...
To świetna książka o jednym z najmniej docenianych wymiarów polskiego sukcesu: nie byłoby polskiej transformacji bez liderów biznesu, którzy każdego dnia muszą odpowiadać na wy...
"Promocja jest tylko jednym z elementów marketingu, a nie całym marketingiem" - to zdanie najlepiej charakteryzuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poświęconej marketingo...
Książka stanowi kompendium wiedzy o tym, jak promować firmę, produkt, osobę czy usługę, wykorzystując najnowsze sposoby komunikacji w internecie.Autorzy opowiadają w niej o fenomenie medi&oac...
Książka stanowi kompleksowe źródło aktualnej wiedzy na temat tworzenia skutecznych, czyli przynoszących zyski witryn internetowych, a także ich promowania, budowania oglądalności i wizerunku...
Książka stanowi kompendium metod i technik zarządzania przydatnych współczesnym organizacjom. Składa się z 23 bloków tematycznych, ułożonych alfabetycznie. Każdy rozdział obejmuje syn...
Tematyka poruszana w książce obejmuje przede wszystkim ocenę efektywności inwestycji rzeczowych. Autor usystematyzował i uporządkował teoretyczne zagadnienia związane z bezwzględnymi i względnymi m...
Dla finansisty znajomość sytuacji finansowej przedsiębiorstwa jest koniecznością - bez niej nie sposób podjąć właściwej decyzji finansowej, np. czy obciąć koszty, czy raczej zwiększyć sprzed...
Pasjonująca wymiana poglądów stworzona na podstawie ponad 100 tekstów i komentarzy zamieszczonych na blogu The Becker-Posner Blog. Gary S. Becker i Richard A. Posner udowa...
W publikacji noblista koncentruje się na sytuacjach, w których adwersarze czy przeciwnicy, choć są w konflikcie, jednocześnie mają z reguły wspólny interes.Teoria strategii konf...
Publikacja pozwala lepiej zrozumieć procesy zachodzące w grupach i systemach oraz wykorzystać tę wiedzę w codziennych działaniach w celu efektywnego przewodzenia ludziom, zarządzania oraz świadczen...
W swojej pionierskiej książce, po raz pierwszy opublikowanej w 1990 r. i dotychczas wznawianej 22 razy, Elinor Ostrom zajmuje się jedną z najbardziej kontrowersyjnych kwestii pozytywnej ekonomii po...
Książka powstała na podstawie projektu badawczego obejmującego wywiady z właścicielami, twórcami i prezesami firm, które w ostatnich dwudziestu latach odniosły spektakularny sukces. O...
W ostatnich latach nastąpiły ważne zmiany w otoczeniu przedsiębiorstw. Coraz większe znaczenie ma korzystanie z urządzeń mobilnych, takich jak telefony komórkowe, smartfony, tablety i e-czyt...
Podręcznik jest wynikiem wieloletnich doświadczeń pracowników naukowo-dydaktycznych Katedry Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Jego treść i struktura odpowiadają wymaganiom standard&o...
Jeden niezadowolony klient powie o tym średnio dziewięciu innym osobom.Dlaczego odpowiednie reakcje na reklamację są tak ważne i jak mogą wpłynąć na reputację całej firmy?Jak umiejętnie...
Książka uznanego na świecie eksperta w dziedzinie inwestowania skupia się na demaskowaniu bezpodstawnych założeń, fałszywych teorii, nierealistycznych modeli i rozpowszechnionych, nieuzasadnionych ...