0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Wydawnictwo Nieoczywiste

Znaleziono: 18 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Rachunkowość Podstawy - 22 %

Rachunkowość Podstawy

Wykłady Przykłady Zadania Testy

Redaktor: Ewa Śnieżek
Wydawca: Nieoczywiste
Podręcznik jest przeznaczony dla wszystkich, którzy chcą wzbogacić i ugruntować swoją wiedzę z zakresu rachunkowości, głównie studentów kierunków ekonomicznych oraz ucze...
69,29 zł 89,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Makroekonomia - Olivier Blanchard - 20 %

Makroekonomia

Książka (miękka)
87,58 zł 109,00 zł
Do koszyka
Makroekonomia - Olivier Blanchard - 20 %

Makroekonomia

Wydawca: Nieoczywiste
„Czym jest makroekonomia? Najlepszym sposobem udzielenia odpowiedzi na to pytanie nie jest dostarczenie formalnej definicji, ale zabranie Czytelnika w ekonomiczną podróż po świecie&rdq...
87,58 zł 109,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Nauka o organizacji - 20 %

Nauka o organizacji

Ujęcie dynamiczne

Redaktor: Anna Adamik
Wydawca: Nieoczywiste
Podręcznik jest wynikiem wieloletnich doświadczeń pracowników naukowo-dydaktycznych Katedry Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Jego treść i struktura odpowiadają wymaganiom standard&o...
63,13 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Piotr Büchner

Piotr Büchner

w pogoni za samym sobą

Redaktor: Maciej Cnota
Wydawca: Nieoczywiste
MACIEJ CNOTAUrodzony w 1980 r. w Gdyni. Przez kilkanaście ostatnich lat był związany z telewizją TVN i TVN24. Relacjonował między innymi takie wydarzenia, jak: wojna na Ukrainie oraz w Syrii,...
74,39 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Globalne łańcuchy wartości - Angelika Kędzierska-Szczepaniak - 31 %

Globalne łańcuchy wartości

Uwarunkowania rozwoju i funkcjonowania

Wydawca: Nieoczywiste
Książka analizuje bardzo skomplikowany obszar, co jest trudne z uwagi na zagadnienia z różnych dyscyplin dziedziny nauk społecznych, a mianowicie: ekonomia i finanse, geografia społeczno-eko...
60,98 zł 89,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Nauka o klimacie - Aleksandra Kardaś - 20 %

Nauka o klimacie

Mechanizm działania systemu klimatycznego. Zmiany klimatu w przeszłości i obecnie

Wydawca: Nieoczywiste
W wołającej o zmianę rzeczywistości ukazuje się na naszym rynku książka wyjątkowa, bezwzględnie potrzebne kompendium aktualnej wiedzy o klimacie i globalnym ociepleniu. Każdy, kto chce uzyskać pełn...
80,28 zł 99,99 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Controlling operacyjny - Tomasz Wnuk-Pel - 20 %

Controlling operacyjny

Wydawca: Nieoczywiste
Rozwój gospodarki rynkowej narzuca konieczność wykorzystania takich metod zarządzania przedsiębiorstwami, które czynią je organizacjami dynamicznymi o dużej zdolności reagowania na zm...
79,48 zł 99,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Prognozowanie w przedsiębiorstwie - Paweł Dittmann - 28 %

Prognozowanie w przedsiębiorstwie

Metody i ich zastosowanie

Wydawca: Nieoczywiste
Prognozowanie to przewidywanie przyszłych zdarzeń, którego celem jest zmniejszenie ryzyka w procesie podejmowania decyzji. W książce przedstawiono obecny stan wiedzy na temat konstruowania p...
56,78 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Wskaźniki marketingowe - 22 %

Wskaźniki marketingowe

Redaktor: Robert Kozielski
Wydawca: Nieoczywiste
Książka zawiera dokładne omówienie 76 wskaźników marketingowych, które opisano według jednolitego schematu – od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po prz...
84,86 zł 109,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Controlling strategiczny - Tomasz Wnuk-Pel - 21 %

Controlling strategiczny

Wydawca: Nieoczywiste
„Controlling strategiczny” zawiera ponad 60 studiów przypadków opartych na przykładach, z którymi autor spotkał się w swojej wieloletniej praktyce konsultanta, a kt...
77,98 zł 99,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zasady Sandlera - David Mattson - 19 %

Zasady Sandlera

49 ponadczasowych zasad sprzedaży

Autor: David Mattson
Wydawca: Nieoczywiste
David H. Sandler, wybitny specjalista w dziedzinie psychologii sprzedaży, założyciel firmy szkoleniowej Sandler Training, rozpoczynał nie od teorii, ale od zdobywania własnych doświadczeń biznesowy...
64,12 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Statystyka dla menedżerów - Anna Bielecka - 21 %

Statystyka dla menedżerów

Teoria i praktyka

Autor: Anna Bielecka
Wydawca: Nieoczywiste
OpisWychodząc od definicji statystyki jako nauki o metodach zbierania, analizy i interpretacji danych liczbowych oraz od przedstawienia podstawowych pojęć, autorka omawia najważniejsze zagadn...
62,69 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Psychologiczne aspekty controllingu - Marta Nowak - 22 %

Psychologiczne aspekty controllingu

Autor: Marta Nowak
Wydawca: Nieoczywiste
Książka ta jest odpowiedzią na zapotrzebowanie zarówno środowiska naukowego, jak i praktyków controllingu, rachunkowości i zarządzania.„Interesariusze controllingu&r...
66,16 zł 85,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarządzanie projektami badawczo-rozwojowymi - Jerzy Kisielnicki - 25 %

Zarządzanie projektami badawczo-rozwojowymi

Wydawca: Nieoczywiste
Działania w sektorze badawczo-rozwojowym mają za zadanie tworzenie unikatowych produktów, usług, procesów, w celu zapewnienia innowacyjności organizacji, sektora lub kraju. Książka st...
59,38 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zawód infobroker - 29 %

Zawód infobroker

Polski rynek informacji

Wydawca: Nieoczywiste
Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja będąca kompleksowym omówieniem infobrokeringu, czyli profesjonalnego, odpłatnego wyszukiwania i opracowywania informacji na zlecenie. Autorzy, sp...
56,48 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Kultura a rozwój - 22 %

Kultura a rozwój

Wydawca: Nieoczywiste
Nasz podręcznik niesie przesłanie, że za fundament ekonomii kultury należy uznać rozwój, a nie rynek. Tylko bowiem w ten sposób można uchwycić związek kultury z gospodarką i jej wsp&o...
61,49 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu

Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu

Redaktor: Wojciech Czakon
Wydawca: Nieoczywiste
Metodologia badań to pasjonująca nauka, która pokazuje drogi w krajobrazie niewiedzy, przypuszczeń, domysłów i ludzkiej potrzeby zrozumienia. Każdy badacz powinien wybrać drogę właści...
Niedostępny
Zobacz więcej
Oblicza zarządzania różnorodnością w Polsce

Oblicza zarządzania różnorodnością w Polsce

Redaktor: Izabela Warwas
Wydawca: Nieoczywiste
W książce „Oblicza zarządzania różnorodnością w Polsce” poddano analizie wiele aspektów zarządzania różnorodnością zarówno na poziomie teoretycznym, jak i pr...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 18 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20