0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Wydawnictwo Astrum

Znaleziono: 17 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Manipulacja informacją Public relations w organizacjach szczególnego ryzyka - Outlet - Weronika Madryas-Kowalska

Manipulacja informacją Public relations w organizacjach szczególnego ryzyka - Outlet

Wydawca: Astrum
Seria: KREATYWNOŚĆ
We współczesnych przedsiębiorstwach ukierunkowanych na rozwój, przewagę i wysoką rentowność, istnieje silne poparcie dla wszelkich innowacji, mogących polepszyć rezultaty realizowanyc...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Lobbing jako proces komunikacji - Antoni Benedikt

Lobbing jako proces komunikacji

Książka (miękka)
Niedostępny
Lobbing jako proces komunikacji - Antoni Benedikt

Lobbing jako proces komunikacji

Wydawca: Astrum
„Lobbing jako proces komunikacji” - książka autorstwa Antoniego Benedikta - porusza niezwykle ważki temat planowanych korzyści określonych grup interesu wpływających na proces podejmow...
Niedostępny
Zobacz więcej
Komunikacja wizerunkowa nowoczesne narzędzia - Ewelina Witek

Komunikacja wizerunkowa nowoczesne narzędzia

Autor: Ewelina Witek
Wydawca: Astrum
Seria: KREATYWNOŚĆ
Autorka, Ewelina Witek - specjalistka w dziedzinie nowych mediów - opisuje w niej swoje działania badawcze, skupiając się głównie wokół nowych narzędzi wykorzystywanych obecnie...
Niedostępny
Zobacz więcej
Komunikacja wizerunkowa e-public relations - Outlet - Tymon Smektała

Komunikacja wizerunkowa e-public r...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Komunikacja wizerunkowa e-public relations - Outlet - Tymon Smektała

Komunikacja wizerunkowa e-public relations - Outlet

Wydawca: Astrum
Seria: KREATYWNOŚĆ
Książka pozwala na zdobycie teoretycznej wiedzy w zakresie wykorzystania nowoczesnych narzędzi do szeroko pojętych działań E-działań, w tym E-Public Relation, E-reklamy, E-designu, teorii komunikac...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Komunikacja wizerunkowa w sytuacjach kryzysowych firmy - Tymon Smektała

Komunikacja wizerunkowa w sytuacjach kryzysowych firmy

Wydawca: Astrum
W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. ...
Niedostępny
Zobacz więcej
Mix negocjacyjny - Wiesław Gomulski

Mix negocjacyjny

Książka (miękka)
Niedostępny
Mix negocjacyjny - Wiesław Gomulski

Mix negocjacyjny

Wydawca: Astrum
Seria: KREATYWNOŚĆ
Negocjacje są coraz bardziej powszechną metodą porozumiewania się ludzi, językiem komunikowania się. Kształtują relacje biznesowe i społeczne, są też narzędziem pracy w tych dziedzinach. Wspó...
Niedostępny
Zobacz więcej
Kobieta w zarządzaniu - Colwill Nina L.

Kobieta w zarządzaniu

Wydawca: Astrum
Seria: KREATYWNOŚĆ
Książka ta analizuje możliwości zwiększenia szans zawodowego rozwoju kobiet.Bada ich status na stanowiskach kierowniczych w świecie, przygląda się ich roli w organizacjach, śledzi walkę o zachowani...
Niedostępny
Zobacz więcej
Komunikacja wizerunkowa - Monika Bronowicz

Komunikacja wizerunkowa

Public relations. Reklama.Branding.

Wydawca: Astrum
Seria: KREATYWNOŚĆ
Komunikacja wizerunkowa jest czymś innym niż komunikacja wizualna. Ta pierwsza obejmuje zagadnienia z zakresu public relations, reklamy i brandingu, także autoprezentacji. Stąd w książce znajdują s...
Niedostępny
Zobacz więcej
Asertywność skuteczna komunikacja w biznesie - Antoni Benedikt

Asertywność skuteczna komunikacja w biznesie

Wydawca: Astrum
Seria: KREATYWNOŚĆ
Skuteczna komunikacja w biznesie zajmuje się nie tylko podstawami asertywności, ale także zastosowaniem jej w procesie szeroko pojętej komunikacji międzyludzkiej - w domu, w firmie, w biznesie. Sku...
Niedostępny
Zobacz więcej
Prawnik Zawód przyszłości - Marta Jarmałkowicz

Prawnik Zawód przyszłości

Jak nim zostać, 1

Wydawca: Astrum
Seria: KREATYWNOŚĆ
Książka Prawnik. Zawód przyszłości. Jak nim zostać autorstwa Marty Jarmałkowicz jest adresowana do ludzi, którzy decydują się na wybór drogi zawodowej związanej z zawodem prawn...
Niedostępny
Zobacz więcej
Komunikacja wizualna - Outlet - Ewelina Witek

Komunikacja wizualna - Outlet, Now...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Komunikacja wizualna - Outlet - Ewelina Witek

Komunikacja wizualna - Outlet

Nowoczesne narzędzia

Autor: Ewelina Witek
Wydawca: Astrum
KOMUNIKACJA WIZUALNA. NOWOCZESNE NARZĘDZIA stanowi kompendium uporządkowanej, podstawowej wiedzy z zakresu reklamy, brandingu i public relations. Autorka, Ewelina Witek - specjalistka w dzie...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Komunikacja wizualna - Ewelina Witek

Komunikacja wizualna

Nowoczesne narzędzia

Autor: Ewelina Witek
Wydawca: Astrum
KOMUNIKACJA WIZUALNA. NOWOCZESNE NARZĘDZIA stanowi kompendium uporządkowanej, podstawowej wiedzy z zakresu reklamy, brandingu i public relations. Autorka, Ewelina Witek - specjalistka w dzie...
Niedostępny
Zobacz więcej
Komunikacja wizerunkowa w reklamie - Antoni Benedikt

Komunikacja wizerunkowa w reklamie

Wydawca: Astrum
Seria: KREATYWNOŚĆ
Książka Komunikacja wizerunkowa w reklamie autorstwa Antoniego Benedikta wprowadza nas w świat profesjonalnej, nowoczesnej reklamy. Autor wyjaśnia czym jest reklama, jej język, kim jest dyrektor kr...
Niedostępny
Zobacz więcej
Praca Jak ją znaleźć - Ewa Stacewicz

Praca Jak ją znaleźć

Książka (miękka)
Niedostępny
Praca Jak ją znaleźć - Ewa Stacewicz

Praca Jak ją znaleźć

Autor: Ewa Stacewicz
Wydawca: Astrum
Okres w którym szukasz pracy jest niezwykle stresujący. Wysyłasz maile i listy z CV, które pozostają bez odpowiedzi. Dzwonisz i jesteś zbywany. Uzależniasz się od zaglądania do skrzyn...
Niedostępny
Zobacz więcej
Szybciej lepiej więcej - Klaus Kobjoll

Szybciej lepiej więcej

Sztuka motywowania pracowników

Autor: Klaus Kobjoll
Wydawca: Astrum
Seria: BIZNES
Czym się różni zarządzanie typu "pieczarka" od zarządzania typu "helikopter"? Jak ważną rolę w odnoszeniu sukcesów odgrywa wizja? Jak reagować na błędy?...
Niedostępny
Zobacz więcej
Vademecum menagera - Andrzej Sieradzki

Vademecum menagera

Książka (miękka)
Niedostępny
Vademecum menagera - Andrzej Sieradzki

Vademecum menagera

Wydawca: Astrum
Seria: KREATYWNOŚĆ
Czy jesteś dobrym organizatorem i menedżerem? Czy wybrałeś właściwy styl kierowania? Jaką masz szansę na zrobienie kariery? Czy planowanie jest Twoją mocną stroną? Odpowiedzi na te i inne pytania z...
Niedostępny
Zobacz więcej
Manipulacja informacją - Weronika Madryas

Manipulacja informacją

Public relations w organizacjach szczególnego ryzyka

Wydawca: Astrum
Seria: KREATYWNOŚĆ
Vera F. Birkenbihl odpowiada na pytania związane z zastosowaniem w praktyce podstawowych zasad psychologii społecznej. Tematyka tej książki dotyczy samoświadomości, kariery, komunikowania oraz pode...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 17 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20