0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Znaleziono: 36 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
- 45 %

Manipulacja informacją Public relations w organizacjach szczególnego ryzyka - Outlet

Wydawca: Astrum
Seria: KREATYWNOŚĆ
We współczesnych przedsiębiorstwach ukierunkowanych na rozwój, przewagę i wysoką rentowność, istnieje silne poparcie dla wszelkich innowacji, mogących polepszyć rezultaty realizowanyc...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
- 45 %

Sztuka sprzedaży - Outlet

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
- 45 %

Sztuka sprzedaży - Outlet

Autor: David Corman
Wydawca: Astrum
Seria: KREATYWNOŚĆ
Na pewno każdy wie, że nie jest sztuką coś wyprodukować, ale sztuką jest to sprzedać. Czy emocje mają największy wpływ na decyzję zakupu? O czym musisz wiedzieć, przeprowadzając prezentację? Jak na...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej

Antropologia Język ciała

Książka (miękka)
Niedostępny

Antropologia Język ciała

Autor: Marcin Brocki
Wydawca: Astrum
Seria: KREATYWNOŚĆ
Prezentowana państwu kolejna książka z serii Kreatywność, to podręcznik interdyscyplinarny, uniwersalny. Marcin Brocki próbuje w nim przybliżyć Czytelnikowi problematykę interpretacji gest&o...
Niedostępny
Zobacz więcej

Język ciała w ujęciu antropologicznym

Autor: Marcin Brocki
Wydawca: Astrum
Seria: KREATYWNOŚĆ
Autor próbuje przybliżyć Czytelnikowi problematykę interpretacji gestów, języka ciała, skupiając swą uwagę na społecznym mechanizmie nadawania znaczeń działaniom.
Niedostępny
Zobacz więcej

Jak zostać dziennikarzem

Książka (miękka)
Niedostępny

Jak zostać dziennikarzem

Wydawca: Astrum
Seria: KREATYWNOŚĆ
Nieustanny i szybki rozwój srodków masowego przekazu – prasy, radia, telewizji, Internetu – sprawia, iz rosnie zapotrzebowanie na dobrych dziennikarzy. Moze i Ty marzysz o...
Niedostępny
Zobacz więcej

Komunikacja wizerunkowa nowoczesne narzędzia

Autor: Ewelina Witek
Wydawca: Astrum
Seria: KREATYWNOŚĆ
Autorka, Ewelina Witek - specjalistka w dziedzinie nowych mediów - opisuje w niej swoje działania badawcze, skupiając się głównie wokół nowych narzędzi wykorzystywanych obecnie...
Niedostępny
Zobacz więcej

Komunikacyjne środowisko nauczania i uczenia się

Wydawca: Astrum
Seria: KREATYWNOŚĆ
Pierwsza część omawia funkcjonowanie nauczyciela w szkole, profesjonalną bazę wiedzy nauczyciela, jego podstawowe kompetencje, charakterystykę zmiennych komunikacyjnych decydujących o sukcesie w pr...
Niedostępny
Zobacz więcej

Rozmowy kwalifikacyjne

Jak wypaść przekonująco i pewnie.

Wydawca: Astrum
Seria: KREATYWNOŚĆ
Chcesz zdobyć pracę, o jakiej marzysz? Wiesz, o czym masz pamiętać, zanim przystąpisz do rozmowy kwalifi kacyjnej? Dobre przygotowanie do walki o atrakcyjne stanowisko to połowa sukcesu. Warto skor...
Niedostępny
Zobacz więcej

Szukasz pracy daj się poznać

Pokaż swoje atuty i kwalifikacje

Autor: Ewa Stacewicz
Wydawca: Astrum
Seria: KREATYWNOŚĆ
Jesteś po studiach? Nie wiesz, co zrobić? A może straciłaś ciekawą posadę i musisz zacząć szukać nowej? Bez paniki, nie ma przecież sytuacji bez wyjścia. Odrobina siły charakteru, samozaparcia, kil...
Niedostępny
Zobacz więcej
- 45 %

Komunikacja wizerunkowa e-public relations - Outlet

Wydawca: Astrum
Seria: KREATYWNOŚĆ
Książka pozwala na zdobycie teoretycznej wiedzy w zakresie wykorzystania nowoczesnych narzędzi do szeroko pojętych działań E-działań, w tym E-Public Relation, E-reklamy, E-designu, teorii komunikac...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej

Komunikacja wizerunkowa e-public relations

Wydawca: Astrum
Seria: KREATYWNOŚĆ
Książka pozwala na zdobycie teoretycznej wiedzy w zakresie wykorzystania nowoczesnych narzędzi do szeroko pojętych działań E-działań, w tym E-Public Relation, E-reklamy, E-designu, teorii komunikac...
Niedostępny
Zobacz więcej
- 45 %

Manipulacja i wywieranie wpływu na ludzi - Outlet

Podstawy, metody, techniki, przykłady

Autor: Anna Jarmuła
Wydawca: Astrum
Seria: KREATYWNOŚĆ
Już same słowa MANIPULACJA czy WYWIERANIE WPŁYWU powodują negatywne skojarzenia. Najbardziej prymitywną formą manipulacji jest kłamstwo, jednak „ludzie dojrzali, mając do dyspozycji cały arse...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
- 45 %

Komunikowanie międzynarodowe - Outlet

Autor: Beata Ociepka
Wydawca: Astrum
Seria: KREATYWNOŚĆ
Książka wyjaśnia kwestie terminologiczne, zagadnienia związane z socjolingwistyką, historią komunikowania międzynarodowego, postępującą globalizacją. Omawia on też problemy dotyczące mediatyzacji w...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej

Komunikowanie międzynarodowe

Książka (miękka)
Niedostępny

Komunikowanie międzynarodowe

Autor: Beata Ociepka
Wydawca: Astrum
Seria: KREATYWNOŚĆ
Książka wyjaśnia kwestie terminologiczne, zagadnienia związane z socjolingwistyką, historią komunikowania międzynarodowego, postępującą globalizacją. Omawia on też problemy dotyczące mediatyzacji w...
Niedostępny
Zobacz więcej

Mix negocjacyjny

Książka (miękka)
Niedostępny

Mix negocjacyjny

Wydawca: Astrum
Seria: KREATYWNOŚĆ
Negocjacje są coraz bardziej powszechną metodą porozumiewania się ludzi, językiem komunikowania się. Kształtują relacje biznesowe i społeczne, są też narzędziem pracy w tych dziedzinach. Wspó...
Niedostępny
Zobacz więcej
- 45 %

Komunikacja wizualna - Outlet

Public relations Reklama Branding

Wydawca: Astrum
Seria: KREATYWNOŚĆ
Autorka książki Monika Bronowicz absolwentka Akademii Humanistycznej im. Aleksandra Gieysztora w Pułtusku, specjalista w dziedzinie komunikacji medialnej w swojej książce KOMUNIKACJA WIZERUNKOWA. P...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej

Za maską człowiek

Książka (miękka)
Niedostępny

Za maską człowiek

Wydawca: Astrum
Seria: KREATYWNOŚĆ
Niewerbalny sposób komunikowania się towarzyszy człowiekowi już od dawna. Podobnie jak w komunikacji werbalnej próbuje on w nim kłamać, a także manipulować swoim ciałem. Niemal każdy ...
Niedostępny
Zobacz więcej

Kobieta w zarządzaniu

Wydawca: Astrum
Seria: KREATYWNOŚĆ
Książka ta analizuje możliwości zwiększenia szans zawodowego rozwoju kobiet.Bada ich status na stanowiskach kierowniczych w świecie, przygląda się ich roli w organizacjach, śledzi walkę o zachowani...
Niedostępny
Zobacz więcej

Komunikacja wizerunkowa

Public relations. Reklama.Branding.

Wydawca: Astrum
Seria: KREATYWNOŚĆ
Komunikacja wizerunkowa jest czymś innym niż komunikacja wizualna. Ta pierwsza obejmuje zagadnienia z zakresu public relations, reklamy i brandingu, także autoprezentacji. Stąd w książce znajdują s...
Niedostępny
Zobacz więcej
- 45 %

Komunikacja niewerbalna w interakcjach międzyludzkich - Outlet

Wydawca: Astrum
Seria: KREATYWNOŚĆ
Czym jest komunikacja?Jakie są relacje między zachowaniem niewerbalnym a werbalnym?W jaki sposób komunikacja niewerbalna wpływa na kształt naszego życia codziennego?Czy jęz...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 36 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.