0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Znaleziono: 6 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Trafność
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Trafność
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Audyt we współczesnej gospodarce rynkowej - Agnieszka Skoczylas-Tworek

Audyt we współczesnej gospodarce rynkowej

System kontroli wewnętrznej jest to ogół reguł, struktur, zasobów, procedur, podejmowanych działań w ramach organizacji, właściwych dla realizacji postawionych przed nią celów ...
eBook (epub, mobi, pdf)
43,11 zł 47,90 zł
Do koszyka
Blogi w procesie komunikacji marketingowej - Bogdan Gregor

Blogi w procesie komunikacji marketingowej

Publikacja dotyczy aktualnego nurtu rozważań nad problematyką komunikacji w przestrzeni hipermedialnej. Łączy w sobie wszechstronne studia teoretyczne i wyniki badań naukowych, stanowiące zasadnicz...
eBook (epub, mobi, pdf)
28,71 zł 31,90 zł
Do koszyka
Branding - Robert Jones

Branding

Krótkie Wprowadzenie 29
Autor: Robert Jones
> KRÓTKIE WPROWADZENIE- książki, które zmieniają sposób myślenia!Branding to potężna, komercyjna i kulturowa siła, która sprawia, że największe ...
eBook (epub, mobi, pdf)
25,11 zł 27,90 zł
Do koszyka
Chiny nowoczesne - Rana Mitter

Chiny nowoczesne

Krótkie Wprowadzenie 26
Autor: Rana Mitter
> KRÓTKIE WPROWADZENIE- książki, które zmieniają sposób myślenia!Współczesne Chiny to źródło wielu przykuwających uwagę tematów: o...
eBook (epub, mobi, pdf)
25,11 zł 27,90 zł
Do koszyka
Leksykon zintegrowanego planowania rozwoju

Leksykon zintegrowanego planowania rozwoju

Konieczność zintegrowanego podejścia do współczesnej polityki rozwoju narzuca potrzebę wprowadzenia do języka naukowego i praktyki planistycznej nowych pojęć, pozostających dotychczas poza b...
eBook (epub, mobi, pdf)
34,11 zł 37,90 zł
Do koszyka
Neuromarketing w Internecie - Benjamin Fischer

Neuromarketing w Internecie

Pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym
Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. ...
eBook (epub, mobi, pdf)
43,11 zł 47,90 zł
Do koszyka
Znaleziono: 6 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Trafność
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Trafność
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20