Patrick Lencioni, bestsellerowy autor „New York Timesa,” stworzył prawdziwie przełomowy model, który na zawsze zmieni sposób naszego myślenia o pracy i zespołach. Umożliwi...
Temat profilaktyki we współczesnym świecie jest niezwykle aktualny. Autorka w sposób wielowymiarowy przedstawia kwestię promocji zdrowia i prewencji zaburzeń w odniesieniu do ró...
Czy grozi Ci wypalenie zawodowe?Jak rozpoznać objawy wypalenia?W jaki sposób można sobie z nim poradzić?Czy można go uniknąć?Emocjonalne wyczerpanie, nadmierny ...
Książka jest kontynuacją podręcznika „Podstawy organizacji pracy pielęgniarskiej”. Została napisana z myślą o osobach zainteresowanych pracą w dziedzinie zarządzania opieką zdrowotną, a szczególnie...
Rozporządzenie RODO wymaga od przedsiębiorców gwarancji odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa poprzez zapewnienie poufności, integralności i dostępności danych osobowych. Dane osobowe muszą b...
Jest to przewodnik na drodze doskonalenia zarządzania organizacjami świadczącymi usługi medyczne, ze szczególnym przeznaczeniem dla personelu medycznego i managerów podmiotów leczniczych....
Publikacja „Informator kadrowy 2024” to ponad 80 tabel i zestawień – wszystkie najważniejszeinformacje kadrowe skondensowane w wygodnej formie. Wszystkie załączniki zostały...
Publikacja „Dokumentacja kadrowa 2024” kompleksowo przedstawia zasady sporządzania i przechowywania dokumentacji kadrowej. Są w niej zawarte wszystkie najważniejsze wzory dokument&oacut...
Były negocjator FBI zdradza techniki negocjacji, które sprawdzają się nawet w najtrudniejszych sytuacjach!Chris Voss wielokrotnie stawał twarzą w twarz z przestępcami, którzy wz...
W książce podjęto problematykę oceny kondycji finansowej przedsiębiorstw z trzech sektorów: ochrony zdrowia, budownictwa i transportu. Odgrywają one znaczącą rolę w gospodarce. Szeroko pojęt...
Zostań swoim najlepszym przyjacielem. Trenerem. Nauczycielem. I pomocnikiemCoaching definiuje się jako interaktywny proces rozwoju zawodowego lub osobistego. Sięgając po metody rodem z psycho...
II wydanie "Jak stać się doskonałym mówcą i rozmówcą. Po szczeblach słowa" Autor legendarnej książki "Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi&quo...
Monografia jest metodyczno-empirycznym studium zachowań konsumentów w warunkach pandemii COVID-19. Zawiera: • rozważania na temat zmian zachowań konsumentów w kryzysi...
Przygotowanie podmiotów leczniczych, będące następstwem trafnego określenia charakteru potencjalnego niebezpieczeństwa, pozwoli na podjęcie sprawnych działań w przypadku wystąpienia zagrożen...
Książka stanowi syntetyczne opracowanie zagadnień dotyczących praktycznych aspektów profilaktyki i orzecznictwa w medycynie pracy. Omawia między innymi problemy związane z organizacją służby...
Jak błyskawicznie zmotywować tych, którym chce się najmniej?Dlaczego coaching (nie) działa, a biznes ma zazwyczaj awersję do "kołczów"?Jak wykorzystać dorobek ps...
W ostatnich latach w polskich i światowych badaniach prowadzonych w obszarze nauk o zarządzaniu i obszarach pokrewnych wyraźnie zauważalny jest wzrost popularności metod jakościowych. Coraz szersze...
Jak wspierać pracowników w rozwoju zawodowym?
Czy istnieje idealny model przywódcy?
W jaki sposób można unikać błędów w pracy?
Jakie reguły obowiązują psychologa zatrudnionego w biznesie?
Jak dbać ...
Prezentacja w skondensowanej formie statystyki opisowej i statystyki matematycznej z wykorzystaniem znanej od 70 lat metody uczenia się za pomocą tzw. map myśli. Mapy te porządkują informacje i pre...