Autorka JANINE FIRPO jest doświadczoną inwestorką kierującą się wartościami i innowatorem społecznym. Ma wieloletnią historię pracy na styku kobiet i ich pieniędzy. Od Apple Computer przez Bank Świ...
W książce zaprezentowano szerokie spektrum wiedzy związanej z zagadnieniami uczenia się przedsiębiorstwa. Omówiono m.in.:- uczenie się przedsiębiorstwa z perspektywy procesualnej,
Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych rzenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest...
To nie jest książka o nieuniknionej zagładzie. To książka o nadziei. Łącząc wiedzę z różnych dziedzin – historii, ekonomii, antropologii, filozofii i nauk ścisłych – Jason Hickel...
Książka „Zasady rachunkowości. Teoria, przykłady i zadania" jest dla każdego, kto chce w przystępny sposób rozpocząć przygodę z rachunkowością. Jej szczególną zaletą jest t...
Współczesna rachunkowość to system dostarczania informacji finansowej dotyczącej działalności przedsiębiorstwa dla bardzo zróżnicowanej grupy odbiorców. Jako jedna z najstarszy...
Książka „Value at Risk w warunkach polskiego rynku kapitałowego" stanowi swego rodzaju kompendium wiedzy na temat szeroko rozumianych metod ilościowych w warunkach rynków finansow...
Książka przedstawia rachunkowe ujęcie i sposób prezentacji w sprawozdaniu finansowym transakcji zabezpieczających (hedge accounting). Autorka szczegółowo omawia dwa modele rachunkowoś...
Jak korzystać z pozyskanych danych przy tworzeniu kampanii marketingowej?Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych in...
Jak skłonić sztuczną inteligencję do pracy na naszą rzecz?Temat sztucznej inteligencji (SI) i jej potencjalnych zastosowań w firmach jest obecnie szeroko dyskutowany. Oparte na niej technolog...
Książka jest poświęcona problematyce Lean Management – koncepcji zarządzania organizacją ukierunkowanej na spełnienie oczekiwań klienta przy równoczesnym wyeliminowaniu działań, kt&oac...
Budowanie marki. Krok po krokuW świecie nieograniczonej podaży wygrywają ci, którzy są wyraziści. Tym, co zapewnia im wyrazistość i jednocześnie pobudza popyt, jest marka. Dlateg...
Data science to nieocenione wsparcie w rozwoju biznesu i działaniach mających na celu poprawę wyników finansowych firmy. Pomaga naukowcom lepiej obserwować i rozumieć otaczający ich świat. B...
Transformacja energetyczna RP stanowi obszar integrujący wokół swoich wyzwań przedstawicieli tak wielu odległych dziedzin i dyscyplin naukowych. Mamy zatem do czynienie z niekonwencjonalną, ...
Autor przedstawia problem realizacji celów systemu prawa zamówień publicznych w świetle informatyzacji działań administracji publicznej w sposób kompleksowy i pełen. (...) Publ...
Reaktywowany samorząd terytorialny w Polsce liczy sobie już ponad 30 lat. Dzięki niemu odbudowano lokalną i regionalną identyfikację mieszkańców, systematycznie rozwija się obywatelska aktyw...
Kobiety w nauce. Próba wyjścia poza stereotyp jest pierwszą z cyklu książek poświęconych kobietom odważnie przeciwstawiającym się przyjętym stereotypom dotyczącym płci. W monografii autorzy ...
Świadomość społeczna z zakresu konieczności budowania ekologicznego kapitału jest kluczowym zagadnieniem w obliczu problemu degradacji środowiska przyrodniczego. Znajomość celów zrówn...
"Wzlot Białego Orła. O tym, jak Polska wydobyła się z ubóstwa" jest inspirującą lekturą dla wszystkich, którzy chcą zrozumieć, jak transformacja ustrojowa i wolnorynkowa gos...