0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Znaleziono: 783 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Trafność
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Trafność
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
50 praw marketingu Kotarbińskiego - Jacek Kotarbiński - 15 %

50 praw marketingu Kotarbińskiego

„50 praw marketingu Kotarbińskiego” to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zespołom marketingu i każdemu, kto uważa, że marketing jest ważny w j...
58,65 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
50 praw marketingu Kotarbińskiego (wersja limitowana z autografem) - Jacek Kotarbiński - 15 %

50 praw marketingu Kotarbińskiego (wersja limitowana z autografem)

Edycja limitowana z autografem

„50 praw marketingu Kotarbińskiego” to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zespołom marketingu i każdemu, kto uważa, że marketing jest ważny w j...
50,15 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Antropologia organizacji - Krzyworzeka Paweł - 15 %

Antropologia organizacji

Jak prowadzić badania terenowe?

Pierwsze wydaniepodręcznika napisanego z myślą o studentkach i studentach oraz badaczkach i badaczach, zainteresowanych prowadzeniem własnych etnografii organizacji. Celem publikacji jest nie tylko...
58,65 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Audyt Zbiór zadań do rewizji finansowej - Piotr Staszkiewicz - 15 %

Audyt Zbiór zadań do rewizji finansowej

Aktualna i niezwykle cenna publikacja z zakresu rewizji finansowej, która jest wynikiem zawodowych i akademickich doświadczeń autora w różnych systemach gospodarczych i krajach. Książ...
67,15 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
B2B E-commerce - Justyna Skorupska - 15 %

B2B E-commerce

Podręcznik menedżera

Jakie są najskuteczniejsze sposoby na pozyskanie uwagi cyfrowego klienta biznesowego? Jak podejść do tworzenia nowoczesnej komunikacji marketingowej w kanałach internetowych w segmencie B2B? Jak ef...
58,65 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Badania jako podstawa projektowania User Experience - Iga Mościchowska - 15 %

Badania jako podstawa projektowania User Experience

Pierwsza polska publikacja o roli badań z użytkownikami w tworzeniu produktów interaktywnych. Książka pokazuje nieodłączny związek badań z projektowaniem i biznesem, którego wynikiem ...
84,15 zł 99,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Badania marketingowe - 15 %

Badania marketingowe

Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku

Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka&r...
92,65 zł 109,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Badania operacyjne w przykładach i zadaniach - Outlet - Zbigniew Jędrzejczyk - 38 %

Badania operacyjne w przykładach i zadaniach - Outlet

Zmiany podręcznika są podyktowane potrzebą podążania za rozwojem procedur usprawniających i wspomagających podejmowanie decyzji w procesach zarządzania. Decydenci często zmuszeni są działać w sytua...
OUTLET
61,35 zł 99,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Bezpieczeństwo i jakość żywności - Outlet - Stanisław Kowalczyk - 38 %

Bezpieczeństwo i jakość żywności - Outlet

Jest to pierwsza na rynku polskim praca, która w wieloaspektowy sposób przedstawia zagadnienia związane z bezpieczeństwem i jakością żywności. Tematyka ta należy obecnie do jednego z ...
OUTLET
55,14 zł 89,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Bezpieczeństwo informacji i usług w nowoczesnej instytucji i firmie - Outlet - Andrzej Białas - 38 %

Bezpieczeństwo informacji i usług w nowoczesnej instytucji i firmie - Outlet

Książka stanowi kompendium wiedzy na temat zapewnienia bezpieczeństwa informacji i usług. Autor zapoznaje Czytelnika z podstawowymi pojęciami, metodami i narzędziami dotyczącymi bezpieczeństwa tele...
OUTLET
67,54 zł 109,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
BIM dla managerów - Anger Anna - 15 %

BIM dla managerów

Niniejsza książka stanowi próbę pokazania wartości, jaką niesie ze sobą BIM dla uczestników sektora budowlanego, szczególnie na stanowiskach związanych z zarządzaniem i organizacją procesu. Mowa tu...
84,15 zł 99,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Bogactwo brandingu - Adam Lis - 15 %

Bogactwo brandingu

Rozmowy z twórcami największych polskich marek

Autor: Adam Lis
W książce swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się: Marcin Bełza - Marta Czartoryska-Żak - Mira Dobek - Krzysztof Hołowczyc - Sławek Kluziak - Małgorzata Leniarska - Adam Lis - Michał Łojewski - St...
58,65 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Cyfrowe Państwo - Outlet - Marcin Kowalczyk - 38 %

Cyfrowe Państwo - Outlet

Uwarunkowania i perspektywy

"Monografię należy traktować jako próbę okiełznania bardzo dynamicznych procesów pojęciowych, za których pojmowaniem – jako społeczeństwo – stopniowo przestaje...
OUTLET
55,14 zł 89,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Dekada polskiego e-commerce - 15 %

Dekada polskiego e-commerce

Książka (twarda)
58,65 zł 69,00 zł
Do koszyka
Dekada polskiego e-commerce - 15 %

Dekada polskiego e-commerce

Na książkę „Dekada polskiego e-commerce” składają się wywiady z najbardziej znaczącymi osobami i ekspertami handlu elektronicznego w Polsce. Powstała przy merytorycznym udziale Izby Gos...
58,65 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Doskonalenie przedsiębiorstw.Kryzys drogą do sukcesu - Outlet - Maciej Kulig - 38 %

Doskonalenie przedsiębiorstw.Kryzys drogą do sukcesu - Outlet

Autor: Maciej Kulig
Występowanie rozmaitych problemów w działalności przedsiębiorstw jest nieuniknione. O sukcesie organizacji decyduje umiejętność skutecznego pokonywania przeszkód i wdrażania rozwiązań...
OUTLET
61,35 zł 99,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Dylemat przełomowej innowacji - Joshua Gans - 15 %

Dylemat przełomowej innowacji

Autor: Joshua Gans
Książka ta ma pomóc menedżerom zrozumieć istotę przełomowej innowacji i to, jak na nią reagować. Znajdziecie w niej opis narzędzi, które pozwalają pojąć, jakie są źródła tego z...
58,65 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Dzikie fale - Jonathan Brill - 15 %

Dzikie fale

Jak budować biznes gotowy na wszystko

Philip Zimbardo: Książka ta to cenny wkład Jonathana Brilla w rozwój filozofii przywództwa i nauki o podejmowaniu decyzji. Adam Grant: Praktyczny poradnik dla każdego, kto chce podążać wraz ze zmia...
84,15 zł 99,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
E-marketing - 15 %

E-marketing

Współczesne trendy. Pakiet startowy

Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian do...
84,15 zł 99,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
E-marketing - Outlet - 38 %

E-marketing - Outlet

Współczesne trendy. Pakiet startowy

Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian do...
OUTLET
61,35 zł 99,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Ekonometria i badania operacyjne - Bernardelli Michał - 15 %

Ekonometria i badania operacyjne

Zbiór zadań

Nowy zbiór zadań z ekonometrii i badań operacyjnych w zakresie obowiązującym na studiach licencjackich uczelni ekonomicznych i humanistycznych. Podręcznik łączy cechy takie jak: realizm i aktua...
58,65 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 783 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Trafność
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Trafność
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20