0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Znaleziono: 51 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Trafność
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Trafność
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Cała prawda o inflacji 2022-2025 Jak uniknąć kryzysu i wielkiej biedy - Paweł Górnik - 27 %

Cała prawda o inflacji 2022-2025 Jak uniknąć kryzysu i wielkiej biedy

Jak uniknąć kryzysu i wielkiej biedy

Wydawca: Estymator
Nie trzeba nikogo przekonywać, że inflacja, czyli szybki wzrost wszystkich cen, to zjawisko niekorzystne i należy z nim walczyć. Jedną z metod takiej walki, którą zastosowały bogate i wysoko...
12,98 zł 17,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Chrześcijańska Myśl Ekonomiczna Tom 1 - Małek Jan Michał - 19 %

Chrześcijańska Myśl Ekonomiczna Tom 1

Chrześcijańska Szkoła Myśli Ekonomicznej oparta jest głównie na stwierdzeniu, że przykazania Dekalogu: „Nie pożądaj żadnej rzeczy należącej do bliźniego” i „Nie kradnij&rdq...
19,50 zł 24,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
E-biznes - Tomasz Bober - 25 %

E-biznes

Modele i tendencje

Autor: Tomasz Bober
Wydawca: Scholar
W swej pracy autor wyczerpująco przedstawia istotę e-biznesu, jego rodzaje, formy oraz modele. Szczególną uwagę zwraca na rolę promocji w sieci, która pomaga w utrzymaniu przewagi kon...
15,74 zł 21,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Ekonometria podstawy teorii i praktyki - Górecki Brunon R. - 58 %

Ekonometria podstawy teorii i praktyki

Książka zawiera podstawowy kurs teorii i praktyki ekonometrii. Jest przeznaczona dla studentów różnych dyscyplin ekonomicznych poza specjalizacją ekonometrii. Będzie również uż...
19,89 zł 47,25 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Ekonomia - Tomasz Grabia - 39 %

Ekonomia

Zadania i ćwiczenia z elementami ekonomii menedżerskiej

Ekonomia jest nauką o procesie gospodarowania, czyli dokonywaniu wyborów (najlepszych z możliwych) opartych na rachunku ekonomicznym. Prezentowany zbiór zadań oraz zawarte w nim studi...
18,23 zł 29,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Ekonomia dla licealistów - Nasiłowski  Mieczysław - 58 %

Ekonomia dla licealistów

Podręcznik z dziedziny mikro- i makroekonomii napisany dla uczniów szkoł średnich. Przy pisaniu podręcznika autor uwzględnił sugestie nauczycieli wykładających od lat przedmioty ekonomiczne ...
10,17 zł 24,15 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Ekonomia po polsku - 15 %

Ekonomia po polsku

Wydawca: CeDeWu
Podręcznik "Ekonomia po polsku" to publikacja tłumacząca podstawy ekonomii, to przewodnik dla tych, którzy chcą zrozumieć zjawiska ekonomiczne. „Powiedz mi to po ...
16,98 zł 19,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Ekonomiści czytani ale nie słuchani - Tomasz Sobczak - 58 %

Ekonomiści czytani ale nie słuchani

Działalność organów doradczych przy Radzie Ministrów w Polsce w latach 1957–2006

Autor na podstawie prezentacji Rad Ekonomicznych przy Prezesie Rady Ministrów, dzięki świetnie dobranym wypowiedziom zarówno członków tych Rad, jak i obserwatorów zewnęt...
15,03 zł 35,70 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Ekwiwalencja w międzynarodowych badaniach rynku - Magdalena Jaciow

Ekwiwalencja w międzynarodowych badaniach rynku

W rozdziale I zdefiniowano pojęcie „badań rynku”, charakteryzując ich międzynarodowy wymiar i wskazując na konsekwencje, z jakimi badacz musi się liczyć, realizując badania w wielu kraj...
19,41 zł 19,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Holistic management of the COVID-19 pandemic - Solarz Jan Krzysztof - 57 %

Holistic management of the COVID-19 pandemic

Wydawca: Edu-Libri
The authors of the monograph apply their competences in the field of risk management in the financial system in order to organise what is currently known about the COVID-19 pandemic.They reco...
12,86 zł 30,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Instytucjonalizacja nauk ekonomicznych w Polsce międzywojennej - Tomasz Sobczak - 58 %

Instytucjonalizacja nauk ekonomicznych w Polsce międzywojennej

Publikacja poświęcona jest analizie organizacyjnych i społecznych czynników mających wpływ na kierunki rozwoju współczesnej polskiej ekonomii, która w okresie międzywojennym os...
16,80 zł 39,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Jak stworzyć plan marketingowy - John Westwood - 56 %

Jak stworzyć plan marketingowy

Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele

Autor: John Westwood
Wydawca: Lingea
Ta książka pozwoli ci krok po kroku opracować skuteczny plan marketingowy. Znajdziesz w niej wskazówki, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce c...
15,20 zł 34,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Jakie to rzemiosło? Zawody dawniej i dziś - Izabela Winiewicz-Cybulska - 40 %

Jakie to rzemiosło? Zawody dawniej i dziś

Atlas dla dzieci

Wydawca: SBM
"Jakie to rzemiosło? Zawody dawniej i dziś. Atlas dla dzieci" to prawdziwa podróż w czasie - część przedstawionych tu rzemiosł istnieje do dziś, inne zaś wymarły wraz z postępem cy...
17,88 zł 29,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Kiedyś i dziś Ten niezwykły transport! - Eleonora Barsotti - 33 %

Kiedyś i dziś Ten niezwykły transport!

Wydawca: Omnibus
Kiedyś i dziś. Ten niezwykły transport! to książka dla dzieci, która jest swoistym przewodnikiem po świecie transportu i motoryzacji. Z tej publikacji najmłodsi dowiedzą się, jak wyglądały d...
12,01 zł 17,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Komunikacja miedzykulturowa w biznesie - Leszek Gracz - 64 %

Komunikacja miedzykulturowa w biznesie

Wydawca: Edu-Libri
Umiędzynarodowienie działalności polskich firm powoduje konieczność poznawania odmiennych kultur i zwyczajów panujących w biznesie. Zróżnicowanie kulturowe jest przyczyną trudności w ...
17,78 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce - Adam Figiel - 57 %

Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce

Wydawca: Edu-Libri
Publikacja stanowi interesujące uzupełnienie opracowań dotyczących marketingu politycznego na polskim rynku wydawniczym, chociażby ze względu na koncentrację Autorów na kwestii kreowania wiz...
19,29 zł 45,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Makroekonomia - Jacek Białek - 58 %

Makroekonomia

Vademecum studenta

Publikacja w sposób zwięzły i przejrzysty przedstawia studentom najważniejsze problemy makroekonomii oraz pozwala na szybkie powtórzenie zagadnień omawianych na wykładach i zajęciach....
10,52 zł 24,99 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Marketing smaku - Scarso Slawka G. - 32 %

Marketing smaku

Jak promować produkty regionalne, usługi gastronomiczne oraz organizować wydarzenia kulinarne

Wydawca: Esteri
Zarówno w naszym kraju, jak i za granicą Made in Italy jest symbolem jakości i smaku.Powszechnie rozpoznajemy włoskie produkty, wykorzystujemy włoskie przepisy oraz znamy ich res...
12,98 zł 19,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Międzynarodowe stosunki ekonomiczne - Adam Oleksiuk - 58 %

Międzynarodowe stosunki ekonomiczne

Gospodarcze wyzwania XXI wieku

Autorzy omawiają w książce m.in.: - formy międzynarodowych stosunków gospodarczych, - naturę, rozwój i skutki procesów globalizacji gospodarki światowej, - tendencje polityki h...
15,03 zł 35,70 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Międzynarodowe środowisko finansowe - Wajszczuk Jerzy J. - 58 %

Międzynarodowe środowisko finansowe

Kierunki instytucjonalizacji

Praca koncentruje się na czynnikach wpływających na zmiany o charakterze instytucjonalnym w międzynarodowym środowisku finansowym i w inwestycjach tworzących to środowisko. Stanowi próbę odp...
10,17 zł 24,15 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 51 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Trafność
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Trafność
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20