0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Znaleziono: 4 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Trafność
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Trafność
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Jakościowe metody badań marketingowych. Jak zrozumieć konsumenta - Dominika Maison - 40 %

Jakościowe metody badań marketingowych. Jak zrozumieć konsumenta

Badania jakościowe, chociaż od lat pełnią ważną rolę w podejmowaniu decyzji marketingowych, prowadzone i wykorzystywane są dosyć intuicyjnie. Autorka przekonuje, że w świetle dokonań współcz...
41,40 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Jakościowe metody badań społecznych. Podejście aplikacyjne - Dominika Maison - 40 %

Jakościowe metody badań społecznych. Podejście aplikacyjne

Jakościowe metody badań społecznych – podejście aplikacyjne to kompleksowy przewodnik po tym jak planować i prowadzić badania jakościowe w obszarze nauk społecznych, a także jak wyciągać z ni...
47,40 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Opór kulturowy - Jacek Drozda

Opór kulturowy

między teorią a praktykami społecznymi

Autor: Jacek Drozda
Opór kulturowy. Między teorią a praktykami społecznymi"Na tę książkę warto było poczekać. Wprawdzie sporo pisze się w krajowej humanistyce na temat buntu, oporu i strategiac...
36,00 zł 40,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Postfutbol - Jacek Drozda

Postfutbol

Antropologia piłki nożnej

Seria: KONTINUUM
"Autorom tej nietuzinkowej opowieści na sześć rąk, którą czyta się z wypiekami na twarzy i emocjonalnym zaangażowaniem (bo nie o piłce jedynie mowa, ale o świecie, w którym żyjem...
31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 4 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Trafność
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Trafność
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20