0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Znaleziono: 4 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Trafność
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Trafność
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Jakościowe metody badań marketingowych. Jak zrozumieć konsumenta - Dominika Maison - 40 %

Jakościowe metody badań marketingowych. Jak zrozumieć konsumenta

Badania jakościowe, chociaż od lat pełnią ważną rolę w podejmowaniu decyzji marketingowych, prowadzone i wykorzystywane są dosyć intuicyjnie. Autorka przekonuje, że w świetle dokonań współcz...
41,40 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Jakościowe metody badań społecznych. Podejście aplikacyjne - Dominika Maison - 40 %

Jakościowe metody badań społecznych. Podejście aplikacyjne

Jakościowe metody badań społecznych – podejście aplikacyjne to kompleksowy przewodnik po tym jak planować i prowadzić badania jakościowe w obszarze nauk społecznych, a także jak wyciągać z ni...
47,40 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Triki badawcze w socjologii - Howard S. Becker - 25 %

Triki badawcze w socjologii

Jak w pełni wykorzystać potencjał badań społecznych

Czerpiąc z ponad czterdziestu lat doświadczenia jako naukowiec i dydaktyk, Howard Becker oferuje teraz uczniom i badaczom wiele cennych technik.Triki badawcze w socjologii pomogą studentom na...
48,00 zł 64,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Warsztat pisarski badacza - Howard S. Becker - 25 %

Warsztat pisarski badacza

Siedzenie przy biurku, przed czystą kartką papieru lub pustym dokumentem w laptopie dla wielu osób może być prawdziwą gehenną. Poprawiane po raz setny pierwsze zdanie wydaje się ciągle brzmi...
40,50 zł 54,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 4 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Trafność
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Trafność
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20