0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Znaleziono: 4 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Trafność
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Trafność
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Jakościowe metody badań marketingowych. Jak zrozumieć konsumenta - Dominika Maison - 40 %

Jakościowe metody badań marketingowych. Jak zrozumieć konsumenta

Badania jakościowe, chociaż od lat pełnią ważną rolę w podejmowaniu decyzji marketingowych, prowadzone i wykorzystywane są dosyć intuicyjnie. Autorka przekonuje, że w świetle dokonań współcz...
41,40 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Jakościowe metody badań społecznych. Podejście aplikacyjne - Dominika Maison - 40 %

Jakościowe metody badań społecznych. Podejście aplikacyjne

Jakościowe metody badań społecznych – podejście aplikacyjne to kompleksowy przewodnik po tym jak planować i prowadzić badania jakościowe w obszarze nauk społecznych, a także jak wyciągać z ni...
47,40 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Odmienne czy zwyczajne? - Joanna Mizielińska - 25 %

Odmienne czy zwyczajne?

Rodziny z wyboru w Polsce

Publikacja jest wynikiem trzyletniego projektu badawczego zatytułowanego „Rodziny z wyboru w Polsce” dotyczącego życia rodzin nieheteroseksualnych. Sam termin „rodziny z wyboru&rd...
66,75 zł 89,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Różnym głosem - Agnieszka Król - 25 %

Różnym głosem

Różnym głosem. Rodziny z wyboru w Polsce to unikalna na gruncie polskim publikacja oparta na wywiadach grupowych z ponad 150 osobami żyjącymi w związkach jednopłciowych oraz z ich rodzinami....
63,00 zł 84,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 4 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Trafność
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Trafność
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20