0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Znaleziono: 4 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Trafność
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Trafność
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Jakościowe metody badań marketingowych. Jak zrozumieć konsumenta - Dominika Maison - 40 %

Jakościowe metody badań marketingowych. Jak zrozumieć konsumenta

Badania jakościowe, chociaż od lat pełnią ważną rolę w podejmowaniu decyzji marketingowych, prowadzone i wykorzystywane są dosyć intuicyjnie. Autorka przekonuje, że w świetle dokonań współcz...
eBook (pdf)
41,40 zł 69,00 zł
Do koszyka
Jakościowe metody badań społecznych. Podejście aplikacyjne - Dominika Maison - 40 %

Jakościowe metody badań społecznych. Podejście aplikacyjne

Jakościowe metody badań społecznych – podejście aplikacyjne to kompleksowy przewodnik po tym jak planować i prowadzić badania jakościowe w obszarze nauk społecznych, a także jak wyciągać z ni...
eBook (epub, mobi)
47,40 zł 79,00 zł
Do koszyka
Karnawał czy post? - Lesław Hostyński

Karnawał czy post?

O moralnych zagrożeniach w świecie konsumpcji
Tematyka książki należy do najważniejszych problemów współczesnej kultury. Logikę kultury stanowią wartości. Ludzkie zachowania w świecie realnym opierają się na orientacji wartościuj...
eBook (epub, mobi)
62,10 zł 69,00 zł
Do koszyka
O przyjemności. Od starożytnej hedone po oświeceniowy libertynizm i utylitaryzm - Lesław Hostyński

O przyjemności. Od starożytnej hedone po oświeceniowy libertynizm i utylitaryzm

Monografia O przyjemności pomyślana jest nie tylko jako historyczne ujęcie kategorii „przyjemność”, ale także wynika z założenia, że dla zrozumienia pewnych zjawisk trzeba badać ewolucj...
eBook (epub, mobi)
80,10 zł 89,00 zł
Do koszyka
Znaleziono: 4 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Trafność
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Trafność
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20