0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

ZARZĄDZANIE I MARKETING

Znaleziono: 41 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Przywództwo plemienne - Halee Fischer-Wright - 12 %

Przywództwo plemienne

Tworzenie dobrze prosperujących firm poprzez wzmacniani...
Wydawca: Wolters Kluwer
Dave Logan, John King i Halee Fischer-Wright w swojej książce podkreślają znaczenie plemion we współczesnym świecie i przywódców, którzy stoją na ich czele. Wychodzą z z...
Książka (miękka)
63,76 zł 72,45 zł
Niedostępny
Pełne przywództwo - Friedman Stewart D. - 12 %

Pełne przywództwo

Osiąganie sukcesów we wszystkich aspektach życia
Wydawca: Wolters Kluwer
"Poczwórne zwycięstwo" to wygrana obejmująca równocześnie cztery aspekty życia: pracę, dom, społeczność i samego siebie. Celem tej książki jest wskazanie czytelnikowi krok p...
Książka (miękka)
60,72 zł 69,00 zł
Niedostępny
Siedem kultur kapitalizmu - Charles Hampden-Turner - 12 %

Siedem kultur kapitalizmu

Wydawca: Wolters Kluwer
Systemy wartości, zwyczaje, modele kulturowe, zwykłe kojarzone z rozwojem społecznym albo ze sztuką, są również podstawowym składnikiem sukcesu ekonomicznego. Sposób, w jaki członkowi...
Książka (miękka)
51,92 zł 59,00 zł
Niedostępny
Zarządzanie strategiczne - Floyd Steven W. - 12 %

Zarządzanie strategiczne

Podejście zasobowe
Wydawca: Wolters Kluwer
Książka w usystematyzowany sposób przedstawia ważne, potwierdzone badaniami zasady zarządzania strategicznego. Autorzy zawarli w niej zagadnienia analizowane podczas prowadzanych przez nich ...
Książka (miękka)
69,52 zł 79,00 zł
Niedostępny
Znajomi na wagę złota - Darren Barefoot - 12 %

Znajomi na wagę złota

Podstawy marketingu w mediach społecznościowych
Wydawca: Wolters Kluwer
Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka relacja może - z pożytkiem dla firmy - przerodz...
Książka (miękka)
69,52 zł 79,00 zł
Niedostępny
Marketing - to działa! - Shellye Archambeau - 12 %

Marketing - to działa!

Wydawca: Wolters Kluwer
Jak sprawić, aby projekty marketingowe były bardziej opłacalne?Jak dzięki przedsiębiorczemu marketingowi trafić z ofertę do określonej grupy odbiorców?Co zrobić, aby oferta wyr&o...
Książka (miękka)
63,76 zł 72,45 zł
Niedostępny
Ekonomia menedżerska - Outlet - Dale Lehman - 40 %

Ekonomia menedżerska - Outlet

Wydawca: Wolters Kluwer
Niniejsza książka kompleksowo opisuje kluczowe zagadnienia z dziedziny ekonomii menedżerskiej. Zawiera techniki i koncepcje, którymi menedżerowie mogą i powinni się posługiwać. Autorzy kładą...
Książka (miękka)
OUTLET
53,40 zł 89,00 zł
Niedostępny
Ekonomia menedżerska - Dale Lehman - 12 %

Ekonomia menedżerska

Wydawca: Wolters Kluwer
Niniejsza książka kompleksowo opisuje kluczowe zagadnienia z dziedziny ekonomii menedżerskiej. Zawiera techniki i koncepcje, którymi menedżerowie mogą i powinni się posługiwać. Autorzy kładą...
Książka (miękka)
78,32 zł 89,00 zł
Niedostępny
Daj się znaleźć w sieci - Heather Lutze - 12 %

Daj się znaleźć w sieci

Proste i nietechniczne podejście do marketingu w wyszuk...
Autor: Heather Lutze
Wydawca: Wolters Kluwer
Daj się znaleźć w sieci i pomnażaj swoje zyski, prowadząc skuteczne kampanie marketingowe w wyszukiwarkach Niezależnie od tego, czy dobrze znasz zagadnienia związane z SEM, czy też Twoje doświadcze...
Książka (miękka)
51,92 zł 59,00 zł
Niedostępny
Koordynacja działalności przedsiębiorstw - David Aaker - 12 %

Koordynacja działalności przedsiębiorstw

Marketingowe integrowanie silosów
Autor: David Aaker
Wydawca: Wolters Kluwer
Przeszkodą w rozwoju wielu organizacji jest niezdolność do współpracy między istniejącymi w nich zespołami. Autor książki radzi zatem skoncentrować się na integrowaniu zespołów, kt&oa...
Książka (miękka)
64,24 zł 73,00 zł
Niedostępny
Skuteczna polityka cenowa - Ian Ruskin-Brown - 12 %

Skuteczna polityka cenowa

Wydawca: Wolters Kluwer
W dzisiejszym świecie działalność gospodarcza staje się coraz bardziej konkurencyjna. Jeśli "konkurencyjność" nie ma oznaczać jedynie niższych cen i mniejszych zysków, polityka cen...
Książka (miękka)
64,24 zł 73,00 zł
Niedostępny
Nadzór korporacyjny w spółkach Skarbu Państwa - Igor Postuła - 12 %

Nadzór korporacyjny w spółkach Skarbu Państwa

Autor: Igor Postuła
Wydawca: Wolters Kluwer
W książce przedstawiono funkcjonowanie mechanizmów nadzoru korporacyjnego w spółkach Skarbu Państwa oraz wykazano, w jaki sposób państwowy charakter własności determinuje dział...
Książka (miękka)
69,52 zł 79,00 zł
Niedostępny
Skuteczne strategie na trudne czasy - Patrick Forsyth - 12 %

Skuteczne strategie na trudne czasy

Wydawca: Wolters Kluwer
Spowolnienie gospodarcze, spadki i zachwiania na giełdzie, kryzys, recesja... Prognozy są niepewne i mało obiecujące. Publicyści szukają kozła ofiarnego. Zdaniem niektórych winne są banki, z...
Książka (miękka)
55,44 zł 63,00 zł
Niedostępny
Czego nie nauczyłem się na studiach biznesowych Zarządzanie w prawdziwym świecie - Barney Jay B. - 12 %

Czego nie nauczyłem się na studiach biznesowych Zarządzanie w prawdziwym świecie

Wydawca: Wolters Kluwer
Czego nie nauczyłem się na studiach biznesowych nie jest kolejnym podręcznikiem na temat zarządzania strategicznego. Nie jest to też tylko zbiór narzędzi potrzebnych w zarządzaniu. Trzymasz ...
Książka (twarda)
51,92 zł 59,00 zł
Niedostępny
Przywództwo plemienne - Halee Fischer-Wright - 12 %

Przywództwo plemienne

Tworzenie dobrze prosperujących firm poprzez wzmacniani...
Wydawca: Wolters Kluwer
Dave Logan, John King i Halee Fischer-Wright w swojej książce podkreślają znaczenie plemion we współczesnym świecie i przywódców, którzy stoją na ich czele. Wychodzą z z...
Książka (miękka)
60,72 zł 69,00 zł
Niedostępny
Planowanie strategiczne w nowoczesnej firmie - Ilona Penc-Pietrzak - 12 %

Planowanie strategiczne w nowoczesnej firmie

Wydawca: Wolters Kluwer
Planowanie strategiczne do dzisiaj kluczowa funkcja zarządzania. Menedżerowie muszą posiąść umiejętność przewidywania przyszłej pozycji firmy, brać pod uwagę różne opcje rozwoju, identyfikow...
Książka (miękka)
60,72 zł 69,00 zł
Niedostępny
Skuteczny kierownik projektu - Richard Newton - 12 %

Skuteczny kierownik projektu

Sztuka osiągania celów
Wydawca: Wolters Kluwer
Konsekwentnie realizuj wyjątkowe projekty, nie przekraczając terminów i budżetu!Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz zarządzać projektami, czy masz już za sobą kilka lat do...
Książka (miękka)
51,92 zł 59,00 zł
Niedostępny
Małymi krokami do wielkości - Frank Prestipino - 12 %

Małymi krokami do wielkości

Jak rozwinąć własną firmę
Wydawca: Wolters Kluwer
W niniejszej książce przedstawione są wypróbowane narzędzia i techniki pozwalające firmie uzyskać znakomite rezultaty. Dzięki lekturze czytelnik będzie wiedział, jak:wykorzystać do mak...
Książka (miękka)
64,24 zł 73,00 zł
Niedostępny
Skuteczna polityka cenowa - Ian Ruskin-Brown - 12 %

Skuteczna polityka cenowa

Aspekty praktyczne
Wydawca: Wolters Kluwer
W dzisiejszym świecie działalność gospodarcza staje się coraz bardziej konkurencyjna. Jeśli "konkurencyjność" nie ma oznaczać jedynie niższych cen i mniejszych zysków, polityka cen...
Książka (miękka)
60,72 zł 69,00 zł
Niedostępny
Liderzy innowacyjności - Jean-Philippe Deschamps - 12 %

Liderzy innowacyjności

Wydawca: Wolters Kluwer
Ciągłe zmiany rynkowe wymagają od firm, aby stale szukały nowych rozwiązań i metod wyróżnienia się wśród konkurencji. Kluczem do sukcesu w dynamicznie rozwijającym się świecie biznesu...
Książka (miękka)
51,92 zł 59,00 zł
Niedostępny
Znaleziono: 41 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20