0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

ZARZĄDZANIE I MARKETING

Znaleziono: 25 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Pełne przywództwo - Friedman Stewart D. - 12 %

Pełne przywództwo

Osiąganie sukcesów we wszystkich aspektach życia
Wydawca: Wolters Kluwer
"Poczwórne zwycięstwo" to wygrana obejmująca równocześnie cztery aspekty życia: pracę, dom, społeczność i samego siebie. Celem tej książki jest wskazanie czytelnikowi krok p...
Książka (miękka)
60,72 zł 69,00 zł
Niedostępny
Zarządzanie strategiczne - Floyd Steven W. - 12 %

Zarządzanie strategiczne

Podejście zasobowe
Wydawca: Wolters Kluwer
Książka w usystematyzowany sposób przedstawia ważne, potwierdzone badaniami zasady zarządzania strategicznego. Autorzy zawarli w niej zagadnienia analizowane podczas prowadzanych przez nich ...
Książka (miękka)
69,52 zł 79,00 zł
Niedostępny
Znajomi na wagę złota - Darren Barefoot - 12 %

Znajomi na wagę złota

Podstawy marketingu w mediach społecznościowych
Wydawca: Wolters Kluwer
Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka relacja może - z pożytkiem dla firmy - przerodz...
Książka (miękka)
69,52 zł 79,00 zł
Niedostępny
Marketing - to działa! - Shellye Archambeau - 12 %

Marketing - to działa!

Wydawca: Wolters Kluwer
Jak sprawić, aby projekty marketingowe były bardziej opłacalne?Jak dzięki przedsiębiorczemu marketingowi trafić z ofertę do określonej grupy odbiorców?Co zrobić, aby oferta wyr&o...
Książka (miękka)
63,76 zł 72,45 zł
Niedostępny
Ekonomia menedżerska - Outlet - Dale Lehman - 40 %

Ekonomia menedżerska - Outlet

Wydawca: Wolters Kluwer
Niniejsza książka kompleksowo opisuje kluczowe zagadnienia z dziedziny ekonomii menedżerskiej. Zawiera techniki i koncepcje, którymi menedżerowie mogą i powinni się posługiwać. Autorzy kładą...
Książka (miękka)
OUTLET
53,40 zł 89,00 zł
Niedostępny
Ekonomia menedżerska - Dale Lehman - 12 %

Ekonomia menedżerska

Wydawca: Wolters Kluwer
Niniejsza książka kompleksowo opisuje kluczowe zagadnienia z dziedziny ekonomii menedżerskiej. Zawiera techniki i koncepcje, którymi menedżerowie mogą i powinni się posługiwać. Autorzy kładą...
Książka (miękka)
78,32 zł 89,00 zł
Niedostępny
Koordynacja działalności przedsiębiorstw - David Aaker - 12 %

Koordynacja działalności przedsiębiorstw

Marketingowe integrowanie silosów
Autor: David Aaker
Wydawca: Wolters Kluwer
Przeszkodą w rozwoju wielu organizacji jest niezdolność do współpracy między istniejącymi w nich zespołami. Autor książki radzi zatem skoncentrować się na integrowaniu zespołów, kt&oa...
Książka (miękka)
64,24 zł 73,00 zł
Niedostępny
Skuteczna polityka cenowa - Ian Ruskin-Brown - 12 %

Skuteczna polityka cenowa

Wydawca: Wolters Kluwer
W dzisiejszym świecie działalność gospodarcza staje się coraz bardziej konkurencyjna. Jeśli "konkurencyjność" nie ma oznaczać jedynie niższych cen i mniejszych zysków, polityka cen...
Książka (miękka)
64,24 zł 73,00 zł
Niedostępny
Planowanie strategiczne w nowoczesnej firmie - Ilona Penc-Pietrzak - 12 %

Planowanie strategiczne w nowoczesnej firmie

Wydawca: Wolters Kluwer
Planowanie strategiczne do dzisiaj kluczowa funkcja zarządzania. Menedżerowie muszą posiąść umiejętność przewidywania przyszłej pozycji firmy, brać pod uwagę różne opcje rozwoju, identyfikow...
Książka (miękka)
60,72 zł 69,00 zł
Niedostępny
Skuteczna polityka cenowa - Ian Ruskin-Brown - 12 %

Skuteczna polityka cenowa

Aspekty praktyczne
Wydawca: Wolters Kluwer
W dzisiejszym świecie działalność gospodarcza staje się coraz bardziej konkurencyjna. Jeśli "konkurencyjność" nie ma oznaczać jedynie niższych cen i mniejszych zysków, polityka cen...
Książka (miękka)
60,72 zł 69,00 zł
Niedostępny
Piąta dyscyplina - Senge Peter M. - 12 %

Piąta dyscyplina

Teoria i praktyka organizacji uczących się
Wydawca: Wolters Kluwer
Mistrzostwo osobiste , modele myślowe, wspólna wizja, zespołowe uczenie się i myślenie systemowe – to pięć dyscyplin, których opanowanie pozwoli na zbudowanie organizacji uczące...
Książka (twarda)
60,72 zł 69,00 zł
Niedostępny
Wskaźniki w analizie działalności przedsiębiorstwa - Bragg Steven M. - 12 %

Wskaźniki w analizie działalności przedsiębiorstwa

Wydawca: Wolters Kluwer
Książko Stevena Bragga, wybitnego specjalisty w dziedzinie rachunkowości, zawiera uporządkowany opis ponad 200 wskaźników, za pomocą których można zmierzyć zarówno finansowe as...
Książka (miękka)
73,04 zł 83,00 zł
Niedostępny
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - Małgorzata Michalik - 12 %

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym

Wydawca: Wolters Kluwer
Książka stanowi pierwsze w Polsce całościowe opracowanie na temat marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Rynek farmaceutyczny jest rynkiem wyjątkowym: rozwija się bardzo szybko, panuj...
Książka (miękka)
53,59 zł 60,90 zł
Niedostępny
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów - Tony Curtis - 12 %

Marketing dla inżynierów naukowców i technologów

Autor: Tony Curtis
Wydawca: Wolters Kluwer
Dzisiejsi pracodawcy wymagają, aby ich kadra techniczna była wszechstronnie wykształcona. Powinna znać nie tylko własną dziedzinę, lecz także klientów i rynki swojej organizacji. Warunkiem s...
Książka (miękka)
69,52 zł 79,00 zł
Niedostępny
Otwarte przywództwo w czasach mediów społecznych - Charlene Li - 12 %

Otwarte przywództwo w czasach mediów społecznych

Autor: Charlene Li
Wydawca: Wolters Kluwer
"Bądź otwarty, bądź przejrzysty, bądź autentyczny" - to mantra współczesnego przywództwa, ale rzadko widać jej faktyczne zastosowanie w firmach. Tradycyjnie biznes opiera si...
Książka (miękka)
60,72 zł 69,00 zł
Niedostępny
Marketing terytorialny - Andrzej Szromnik - 15 %

Marketing terytorialny

Miasto i region na rynku
Wydawca: Wolters Kluwer
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do ...
Książka (miękka)
83,74 zł 99,00 zł
Niedostępny
Skuteczny kierownik projektu - Richard Newton - 12 %

Skuteczny kierownik projektu

Sztuka osiągania celów
Wydawca: Wolters Kluwer
Konsekwentnie realizuj wyjątkowe projekty, nie przekraczając terminów i budżetu!Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz zarządzać projektami, czy masz już za sobą kilka lat doświadc...
Książka (miękka)
82,63 zł 93,90 zł
Niedostępny
Marketing ekologicznych produktów żywnościowych - Renata Nestorowicz - 12 %

Marketing ekologicznych produktów żywnościowych

Wydawca: Wolters Kluwer
Dynamicznie rozwijający się w ostatnich latach rynek ekologicznych produktów żywnościowych wywołuje wzrost zainteresowania zagadnieniami marketingu uwzględniającego specyfikę tego rynku. Nie...
Książka (miękka)
60,72 zł 69,00 zł
Niedostępny
Strategie marketingowe na rynku politycznym - Michał Jaśniok - 12 %

Strategie marketingowe na rynku politycznym

Wydawca: Wolters Kluwer
Marketing stanowi dziś ważne narzędzie pozyskiwania i sprawowania władzy. Umiejętnie stosowany buduje wizerunek podmiotu politycznego, a przede wszystkim umożliwia osiągnięcie przewagi konkurencyjn...
Książka (kartonowa foliowana)
64,24 zł 73,00 zł
Niedostępny
Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwie - Mariusz Hofman - 12 %

Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwie

Identyfikowanie, pomiar, usprawnianie
Wydawca: Wolters Kluwer
Przedsiębiorstwo dostosowujące się do wymagań dzisiejszego dynamicznego otoczenia może osiągnąć przewagę konkurencyjną jedynie na drodze ciągłych, systematycznych usprawnień. Takie podejście uzasad...
Książka (miękka)
51,92 zł 59,00 zł
Niedostępny
Znaleziono: 25 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20