0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

ZARZĄDZANIE I MARKETING

Znaleziono: 21 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Programy lojalnościowe Budowa i funkcjONOWANIE - Outlet - Piotr Kwiatek - 40 %

Programy lojalnościowe Budowa i funkcjONOWANIE - Outlet

Autor: Piotr Kwiatek
Wydawca: Wolters Kluwer
Książka jest przeznaczona dla menedżerów, którzy są odpowiedzialni za funkcjonowanie programów lojalnościowych lub planują ich wprowadzenie, kierowników działów s...
Książka (miękka)
OUTLET
37,80 zł 63,00 zł
Niedostępny
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - Outlet - Małgorzata Michalik - 40 %

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - Outlet

Wydawca: Wolters Kluwer
Książka stanowi pierwsze w Polsce całościowe opracowanie na temat marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Rynek farmaceutyczny jest rynkiem wyjątkowym: rozwija się bardzo szybko, panuj...
Książka (miękka)
OUTLET
30,88 zł 51,46 zł
Niedostępny
Piąta dyscyplina - Outlet - Senge Peter M. - 40 %

Piąta dyscyplina - Outlet

Wydawca: Wolters Kluwer
Uczące się organizacje to przyszłość także u nas. Książka jest bezcenną pomocą dla menedżerów zarządzających zespołami ludzkimi, źródłem wiedzy o nowoczesnym zarządzaniu dla pracownik...
Książka (miękka ze skrzydełkami)
OUTLET
40,33 zł 67,21 zł
Niedostępny
Zarządzanie strategiczne - Outlet - Floyd Steven W. - 40 %

Zarządzanie strategiczne - Outlet

Podejście zasobowe
Wydawca: Wolters Kluwer
Książka w usystematyzowany sposób przedstawia ważne, potwierdzone badaniami zasady zarządzania strategicznego. Autorzy zawarli w niej zagadnienia analizowane podczas prowadzanych przez nich ...
Książka (miękka)
OUTLET
47,40 zł 79,00 zł
Niedostępny
Znajomi na wagę złota - Outlet - Darren Barefoot - 40 %

Znajomi na wagę złota - Outlet

Podstawy marketingu w mediach społecznościowych
Wydawca: Wolters Kluwer
Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka relacja może - z pożytkiem dla firmy - przerodz...
Książka (miękka)
OUTLET
47,40 zł 79,00 zł
Niedostępny
Podstawy zarządzania operacyjnego - 12 %

Podstawy zarządzania operacyjnego

Wydawca: Wolters Kluwer
Nasilanie się konkurencji na rynku powoduje, że coraz większego znaczenia nabiera umiejętność odpowiedzialnego zarządzania. Aby tak zarządzać, menedżer musi posiadać wiedzę o współczesnych s...
Książka (miękka)
43,12 zł 49,00 zł
Niedostępny
Zarządzanie - Outlet - Henry Mintzberg - 40 %

Zarządzanie - Outlet

Wydawca: Wolters Kluwer
Autor prezentuje model skutecznego zarządzania silnie zorientowanego na praktykę, uzupełniając go obserwacją dwudziestu dziewięciu menedżerów z różnorodnych organizacji i branż w czas...
Książka (twarda)
OUTLET
41,40 zł 69,00 zł
Niedostępny
Skuteczna polityka cenowa - Outlet - Ian Ruskin-Brown - 40 %

Skuteczna polityka cenowa - Outlet

Wydawca: Wolters Kluwer
W dzisiejszym świecie działalność gospodarcza staje się coraz bardziej konkurencyjna. Jeśli "konkurencyjność" nie ma oznaczać jedynie niższych cen i mniejszych zysków, polityka cen...
Książka (miękka)
OUTLET
43,80 zł 73,00 zł
Niedostępny
Zarządzanie wiedzą - Outlet - 40 %

Zarządzanie wiedzą - Outlet

Wydawca: Wolters Kluwer
Podręcznik zawiera omówienie współczesnych koncepcji zarządzania wiedzą i pojęć z nim związanych. Prezentuje przegląd aktualnego stanu nauki w tej dziedzinie. Książka adresowana jest ...
Książka (miękka)
OUTLET
35,40 zł 59,00 zł
Niedostępny
Planowanie strategiczne w nowoczesnej firmie - Outlet - Ilona Penc-Pietrzak - 40 %

Planowanie strategiczne w nowoczesnej firmie - Outlet

Wydawca: Wolters Kluwer
Planowanie strategiczne do dzisiaj kluczowa funkcja zarządzania. Menedżerowie muszą posiąść umiejętność przewidywania przyszłej pozycji firmy, brać pod uwagę różne opcje rozwoju, identyfikow...
Książka (miękka)
OUTLET
41,40 zł 69,00 zł
Niedostępny
Skuteczna polityka cenowa - Outlet - Ian Ruskin-Brown - 40 %

Skuteczna polityka cenowa - Outlet

Aspekty praktyczne
Wydawca: Wolters Kluwer
W dzisiejszym świecie działalność gospodarcza staje się coraz bardziej konkurencyjna. Jeśli "konkurencyjność" nie ma oznaczać jedynie niższych cen i mniejszych zysków, polityka cen...
Książka (miękka)
OUTLET
41,40 zł 69,00 zł
Niedostępny
Zarządzanie marką - Outlet - Jacek Kall - 40 %

Zarządzanie marką - Outlet

Wydawca: Wolters Kluwer
Wiele firm może szybko skopiować niemal każdą innowację pojawiającą sią na rynku, O ile jednak łatwo jest naśladować cechy produktu, o tyle trudno imitować siłę marki, dlatego może się ona przyczyn...
Książka (miękka)
OUTLET
35,40 zł 59,00 zł
Niedostępny
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - Outlet - Małgorzata Michalik - 40 %

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - Outlet

Wydawca: Wolters Kluwer
Książka stanowi pierwsze w Polsce całościowe opracowanie na temat marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Rynek farmaceutyczny jest rynkiem wyjątkowym: rozwija się bardzo szybko, panuj...
Książka (miękka)
OUTLET
36,54 zł 60,90 zł
Niedostępny
Zachowania organizacyjne w przedsiębiorstwie - Outlet - Józef Penc - 40 %

Zachowania organizacyjne w przedsiębiorstwie - Outlet

Autor: Józef Penc
Wydawca: Wolters Kluwer
Książka Zachowania organizacyjne w przedsiębiorstwie przedstawia najważniejsze aspekty zachowania człowieka w organizacji, a jej celem jest udzielenie menedżerom merytorycznego wsparcia w rozwijani...
Książka (miękka)
OUTLET
29,40 zł 49,00 zł
Niedostępny
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów - Outlet - Tony Curtis - 40 %

Marketing dla inżynierów naukowców i technologów - Outlet

Autor: Tony Curtis
Wydawca: Wolters Kluwer
Dzisiejsi pracodawcy wymagają, aby ich kadra techniczna była wszechstronnie wykształcona. Powinna znać nie tylko własną dziedzinę, lecz także klientów i rynki swojej organizacji. Warunkiem s...
Książka (miękka)
OUTLET
47,40 zł 79,00 zł
Niedostępny
Kreacja w reklamie - Monika Hajdas - 12 %

Kreacja w reklamie

Wydawca: Wolters Kluwer
Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze s...
Książka (miękka)
45,76 zł 52,00 zł
Niedostępny
Zachowania organizacyjne w przedsiębiorstwie - Józef Penc - 12 %

Zachowania organizacyjne w przedsiębiorstwie

Autor: Józef Penc
Wydawca: Wolters Kluwer
Książka Zachowania organizacyjne w przedsiębiorstwie przedstawia najważniejsze aspekty zachowania człowieka w organizacji, a jej celem jest udzielenie menedżerom merytorycznego wsparcia w rozwijani...
Książka (miękka)
43,12 zł 49,00 zł
Niedostępny
Przez innowację do wzrostu - Outlet - Altman Edward I. - 40 %

Przez innowację do wzrostu - Outlet

Jak wprowadzić innowację przełomową
Wydawca: Wolters Kluwer
Osiągnięcie wzrostu przez innowację wydaje się bardzo trudne. Niemal wszystkie firmy borykają się z problemem osiągnięcia zysków z inwestycji w innowacje. Niektórym brakuje narzędzi p...
Książka (miękka)
OUTLET
29,40 zł 49,00 zł
Niedostępny
Przez innowację do wzrostu - Altman Edward I. - 12 %

Przez innowację do wzrostu

Jak wprowadzić innowację przełomową
Wydawca: Wolters Kluwer
Osiągnięcie wzrostu przez innowację wydaje się bardzo trudne. Niemal wszystkie firmy borykają się z problemem osiągnięcia zysków z inwestycji w innowacje. Niektórym brakuje narzędzi p...
Książka (miękka)
43,12 zł 49,00 zł
Niedostępny
Najlepsze kampanie marketingu cyfrowego - Calvin Jones - 12 %

Najlepsze kampanie marketingu cyfrowego

Wydawca: Wolters Kluwer
Co sprawia, że niektóre kampanie marketingowe odnoszą tak oszałamiający sukces nawet przy niewielkim budżecie? Jak dotrzeć do milionów osób, a nie wydać na to fortuny? Damian R...
Książka (miękka)
34,32 zł 39,00 zł
Niedostępny
Znaleziono: 21 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20