0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

ZARZĄDZANIE I MARKETING

Znaleziono: 38 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Przywództwo plemienne - Halee Fischer-Wright

Przywództwo plemienne

Tworzenie dobrze prosperujących firm poprzez wzmacnianie relacji społecznych

Wydawca: Wolters Kluwer
Dave Logan, John King i Halee Fischer-Wright w swojej książce podkreślają znaczenie plemion we współczesnym świecie i przywódców, którzy stoją na ich czele. Wychodzą z z...
Niedostępny
Zobacz więcej
Pełne przywództwo - Friedman Stewart D.

Pełne przywództwo

Osiąganie sukcesów we wszystkich aspektach życia

Wydawca: Wolters Kluwer
"Poczwórne zwycięstwo" to wygrana obejmująca równocześnie cztery aspekty życia: pracę, dom, społeczność i samego siebie. Celem tej książki jest wskazanie czytelnikowi krok p...
Niedostępny
Zobacz więcej
Siedem kultur kapitalizmu - Charles Hampden-Turner

Siedem kultur kapitalizmu

Wydawca: Wolters Kluwer
Systemy wartości, zwyczaje, modele kulturowe, zwykłe kojarzone z rozwojem społecznym albo ze sztuką, są również podstawowym składnikiem sukcesu ekonomicznego. Sposób, w jaki członkowi...
Niedostępny
Zobacz więcej
Zarządzanie strategiczne - Floyd Steven W.

Zarządzanie strategiczne

Podejście zasobowe

Wydawca: Wolters Kluwer
Książka w usystematyzowany sposób przedstawia ważne, potwierdzone badaniami zasady zarządzania strategicznego. Autorzy zawarli w niej zagadnienia analizowane podczas prowadzanych przez nich ...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znajomi na wagę złota - Darren Barefoot

Znajomi na wagę złota

Podstawy marketingu w mediach społecznościowych

Wydawca: Wolters Kluwer
Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka relacja może - z pożytkiem dla firmy - przerodz...
Niedostępny
Zobacz więcej
Marketing - to działa! - Shellye Archambeau

Marketing - to działa!

Wydawca: Wolters Kluwer
Jak sprawić, aby projekty marketingowe były bardziej opłacalne?Jak dzięki przedsiębiorczemu marketingowi trafić z ofertę do określonej grupy odbiorców?Co zrobić, aby oferta wyr&o...
Niedostępny
Zobacz więcej
Ekonomia menedżerska - Outlet - Dale Lehman

Ekonomia menedżerska - Outlet

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Ekonomia menedżerska - Outlet - Dale Lehman

Ekonomia menedżerska - Outlet

Autor: Dale LehmanIvan Png
Wydawca: Wolters Kluwer
Niniejsza książka kompleksowo opisuje kluczowe zagadnienia z dziedziny ekonomii menedżerskiej. Zawiera techniki i koncepcje, którymi menedżerowie mogą i powinni się posługiwać. Autorzy kładą...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Ekonomia menedżerska - Dale Lehman

Ekonomia menedżerska

Książka (miękka)
Niedostępny
Ekonomia menedżerska - Dale Lehman

Ekonomia menedżerska

Autor: Dale LehmanIvan Png
Wydawca: Wolters Kluwer
Niniejsza książka kompleksowo opisuje kluczowe zagadnienia z dziedziny ekonomii menedżerskiej. Zawiera techniki i koncepcje, którymi menedżerowie mogą i powinni się posługiwać. Autorzy kładą...
Niedostępny
Zobacz więcej
Daj się znaleźć w sieci - Heather Lutze

Daj się znaleźć w sieci

Proste i nietechniczne podejście do marketingu w wyszukiwarkach

Autor: Heather Lutze
Wydawca: Wolters Kluwer
Daj się znaleźć w sieci i pomnażaj swoje zyski, prowadząc skuteczne kampanie marketingowe w wyszukiwarkach Niezależnie od tego, czy dobrze znasz zagadnienia związane z SEM, czy też Twoje doświadcze...
Niedostępny
Zobacz więcej
Koordynacja działalności przedsiębiorstw - David Aaker

Koordynacja działalności przedsiębiorstw

Marketingowe integrowanie silosów

Autor: David Aaker
Wydawca: Wolters Kluwer
Przeszkodą w rozwoju wielu organizacji jest niezdolność do współpracy między istniejącymi w nich zespołami. Autor książki radzi zatem skoncentrować się na integrowaniu zespołów, kt&oa...
Niedostępny
Zobacz więcej
Skuteczna polityka cenowa - Ian Ruskin-Brown

Skuteczna polityka cenowa

Książka (miękka)
Niedostępny
Skuteczna polityka cenowa - Ian Ruskin-Brown

Skuteczna polityka cenowa

Wydawca: Wolters Kluwer
W dzisiejszym świecie działalność gospodarcza staje się coraz bardziej konkurencyjna. Jeśli "konkurencyjność" nie ma oznaczać jedynie niższych cen i mniejszych zysków, polityka cen...
Niedostępny
Zobacz więcej
Skuteczne strategie na trudne czasy - Patrick Forsyth

Skuteczne strategie na trudne czasy

Wydawca: Wolters Kluwer
Spowolnienie gospodarcze, spadki i zachwiania na giełdzie, kryzys, recesja... Prognozy są niepewne i mało obiecujące. Publicyści szukają kozła ofiarnego. Zdaniem niektórych winne są banki, z...
Niedostępny
Zobacz więcej
Czego nie nauczyłem się na studiach biznesowych Zarządzanie w prawdziwym świecie - Barney Jay B.

Czego nie nauczyłem się na studiach biznesowych Zarządzanie w prawdziwym świecie

Wydawca: Wolters Kluwer
Czego nie nauczyłem się na studiach biznesowych nie jest kolejnym podręcznikiem na temat zarządzania strategicznego. Nie jest to też tylko zbiór narzędzi potrzebnych w zarządzaniu. Trzymasz ...
Niedostępny
Zobacz więcej
Przywództwo plemienne - Halee Fischer-Wright

Przywództwo plemienne

Tworzenie dobrze prosperujących firm poprzez wzmacnianie relacji społecznych

Wydawca: Wolters Kluwer
Dave Logan, John King i Halee Fischer-Wright w swojej książce podkreślają znaczenie plemion we współczesnym świecie i przywódców, którzy stoją na ich czele. Wychodzą z z...
Niedostępny
Zobacz więcej
Planowanie strategiczne w nowoczesnej firmie - Ilona Penc-Pietrzak

Planowanie strategiczne w nowoczesnej firmie

Wydawca: Wolters Kluwer
Planowanie strategiczne do dzisiaj kluczowa funkcja zarządzania. Menedżerowie muszą posiąść umiejętność przewidywania przyszłej pozycji firmy, brać pod uwagę różne opcje rozwoju, identyfikow...
Niedostępny
Zobacz więcej
Małymi krokami do wielkości - Frank Prestipino

Małymi krokami do wielkości

Jak rozwinąć własną firmę

Wydawca: Wolters Kluwer
W niniejszej książce przedstawione są wypróbowane narzędzia i techniki pozwalające firmie uzyskać znakomite rezultaty. Dzięki lekturze czytelnik będzie wiedział, jak:wykorzystać do mak...
Niedostępny
Zobacz więcej
Skuteczna polityka cenowa - Ian Ruskin-Brown

Skuteczna polityka cenowa

Aspekty praktyczne

Wydawca: Wolters Kluwer
W dzisiejszym świecie działalność gospodarcza staje się coraz bardziej konkurencyjna. Jeśli "konkurencyjność" nie ma oznaczać jedynie niższych cen i mniejszych zysków, polityka cen...
Niedostępny
Zobacz więcej
Nadzór korporacyjny - Lis Krzysztof A.

Nadzór korporacyjny

Książka (miękka ze skrzydełkami)
Niedostępny
Nadzór korporacyjny - Lis Krzysztof A.

Nadzór korporacyjny

Podstawowe normy prawne regulujące zagadnienie corporate governance będą w Polsce podobne do ogólnie przyjętych w Unii Europejskiej, ale są potrzebne przynajmniej fragmenty regulacji i obycz...
Niedostępny
Zobacz więcej
Wskaźniki w analizie działalności przedsiębiorstwa - Bragg Steven M.

Wskaźniki w analizie działalności przedsiębiorstwa

Wydawca: Wolters Kluwer
Książko Stevena Bragga, wybitnego specjalisty w dziedzinie rachunkowości, zawiera uporządkowany opis ponad 200 wskaźników, za pomocą których można zmierzyć zarówno finansowe as...
Niedostępny
Zobacz więcej
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - Małgorzata Michalik

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym

Wydawca: Wolters Kluwer
Książka stanowi pierwsze w Polsce całościowe opracowanie na temat marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Rynek farmaceutyczny jest rynkiem wyjątkowym: rozwija się bardzo szybko, panuj...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 38 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20