0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Znaleziono: 13 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym - Jadwiga Berbeka

Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym

Wydawca: C.H. Beck
Seria: ZARZĄDZANIE
Nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne radykalnie zmieniają sposób funkcjonowania rynków, w szczególności rynku turystycznego. Dlatego konieczne jest śledzenie zmian...
Niedostępny
Zobacz więcej
Uczestnictwo w organizacji w perspektywie różnorodności wiekowej - Iwona Mendryk

Uczestnictwo w organizacji w perspektywie różnorodności wiekowej

Autor: Iwona Mendryk
Wydawca: C.H. Beck
Seria: ZARZĄDZANIE
Publikacja jest przeznaczona zarówno dla studentów i doktorantów zarządzania, jak i dla praktyków – przedsiębiorców, menedżerów i osób zajmują...
Niedostępny
Zobacz więcej
Lokalne i regionalne czynniki wsparcia przedsiębiorczości. - Tomasz Mickiewicz

Lokalne i regionalne czynniki wsparcia przedsiębiorczości.

Wydawca: C.H. Beck
Seria: ZARZĄDZANIE
Monografia została oparta na wynikach ogólnopolskiego projektu naukowego finansowanego ze środków Narodowego Centrum Nauki (NCN). Zebrany w ten sposób materiał badawczy posłuży...
Niedostępny
Zobacz więcej
Ryzyko operacyjne w naukach o zarządzaniu - Iwona Staniec

Ryzyko operacyjne w naukach o zarządzaniu

Wydawca: C.H. Beck
Seria: ZARZĄDZANIE
Ryzyko operacyjne jest obecnie nieodłącznym elementem funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa. Zarządzanie nim wymaga nowego podejścia, uwzględniającego jego wieloaspektowość oraz problemy z dostęp...
Niedostępny
Zobacz więcej
Kapitał zagraniczny a kulturowe uwarunkowania zarządzania bankami w Polsce - Kurkliński Lech

Kapitał zagraniczny a kulturowe uwarunkowania zarządzania bankami w Polsce

Wydawca: C.H. Beck
Seria: ZARZĄDZANIE
Zasadniczą tezą Autora jest stwierdzenie, że czynniki kulturowe zaliczają się do istotnych determinant działalności i rezultatów banków z udziałem kapitału zagranicznego, stanowiąc ba...
Niedostępny
Zobacz więcej
Konkurencja na rynku usług transportowych - Grażyna Rosa

Konkurencja na rynku usług transportowych

Autor: Grażyna Rosa
Wydawca: C.H. Beck
Seria: ZARZĄDZANIE
Konkurencja na rynku usług transportowych jest kształtowana zarówno przez zmiany zachodzące w gospodarce światowej, jak i przez procesy integracyjne obejmujące coraz więcej krajów. Do...
Niedostępny
Zobacz więcej
Metodologia projektowania systemów organizacyjnych przedsiębiorstwa - Outlet

Metodologia projektowania systemów...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Metodologia projektowania systemów organizacyjnych przedsiębiorstwa - Outlet

Metodologia projektowania systemów organizacyjnych przedsiębiorstwa - Outlet

Redaktor: Adam Stabryła
Wydawca: C.H. Beck
Seria: ZARZĄDZANIE
W monografii zaprezentowano wyniki badań podstawowych, których celem było rozwinięcie uniwersalnych koncepcji metodologicznych projektowania systemów organizacyjnych. Badania te posłu...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Metodologia projektowania systemów organizacyjnych przedsiębiorstwa

Metodologia projektowania systemów organizacyjnych przedsiębiorstwa

Redaktor: Adam Stabryła
Wydawca: C.H. Beck
Seria: ZARZĄDZANIE
W monografii zaprezentowano wyniki badań podstawowych, których celem było rozwinięcie uniwersalnych koncepcji metodologicznych projektowania systemów organizacyjnych. Badania te posłu...
Niedostępny
Zobacz więcej
Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta - Joanna Kos-Łabędowicz

Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta

Wydawca: C.H. Beck
Seria: ZARZĄDZANIE
Książka przedstawia syntetyczny przegląd teorii zachowań konsumenta w procesie podejmowania decyzji nabywczych związanych z korzystaniem z Internetu. Autorka proponuje klasyfikację internetowych źr...
Niedostępny
Zobacz więcej
Marketing przyszłości - Grażyna Rosa

Marketing przyszłości

Od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego

Autor: Grażyna Rosa
Wydawca: C.H. Beck
Seria: ZARZĄDZANIE
W warunkach współczesnych przemian zachodzących w gospodarce światowej i gospodarkach narodowych, należy bardzo wnikliwie analizować mechanizmy kształtujące zachowania konsumentów i p...
Niedostępny
Zobacz więcej
Zarządzanie innowacjami w przemyśle spotkań - Berbeka Jadwiga

Zarządzanie innowacjami w przemyśle spotkań

Wydawca: C.H. Beck
Seria: ZARZĄDZANIE
Autorzy publikacji podjęli się ważnej obecnie w polskiej gospodarce tematyki badań nad branżą spotkań (kongresami, konferencjami, wyjazdami motywacyjnymi, targami i wystawami oraz wydarzeniami firm...
Niedostępny
Zobacz więcej
Zarządzanie przedsiębiorstwem społecznym w procesie konwergencji - Wioletta Czemiel-Grzybowska

Zarządzanie przedsiębiorstwem społecznym w procesie konwergencji

Wydawca: Sedno
Seria: ZARZĄDZANIE
Zarządzanie przedsiębiorstwem społecznym w procesie konwergencji – książka skierowana jest do osób praktycznie zainteresowanych zakładaniem lub wspieraniem przedsiębiorstw ekonomii spo...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 13 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20