0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Znaleziono: 52 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Przedsiębiorczość Podstawy teoretyczne - Teresa Piecuch

Przedsiębiorczość Podstawy teoretyczne

Wydawca: C.H. Beck
Seria: ZARZĄDZANIE
Monografia stanowi syntetyczną, a jednocześnie szeroką analizę literatury przedmiotu z zakresu przedsiębiorczości. Kierowana jest przede wszystkim do studentów szkół wyższych na kieru...
46,54 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Szef polski - 41 %

Szef polski

Studia przypadku o roli kierownika w organizacjach

Redaktor: Monika Kostera
Wydawca: Sedno
Seria: ZARZĄDZANIE
W książce znajdują się praktyczne przykłady zarządzania różnymi typami organizacji w Polsce, zebrane przez prof. Monikę Kosterę. Prezentowane case’y będą ważnym wsparciem dla wykładowc...
32,48 zł 55,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Platforma e-learningowa jako trzon systemu zarządzania wiedzą pracowników - Marlena Plebańska - 32 %

Platforma e-learningowa jako trzon systemu zarządzania wiedzą pracowników

Wydawca: Edu-Libri
Seria: ZARZĄDZANIE
Monografia jest książką habilitacyjną przedstawiającą dorobek badań nad e-learningiem, kojarzonym popularnie tylko z nowoczesnymi technologiami komunikacyjnymi stosowanymi w procesie kształcenia. T...
38,95 zł 57,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Rozwój organizacji pozarządowych Teoria i praktyka - Joanna Schmidt - 41 %

Rozwój organizacji pozarządowych Teoria i praktyka

Wydawca: Sedno
Seria: ZARZĄDZANIE
"Rozwój organizacji pozarządowych. Teoria i praktyka" to książka, w której przedstawiono analizy dotyczące rozwoju organizacji pozarządowych w Polsce, pokazane z perspektyw...
27,78 zł 47,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym - Jadwiga Berbeka

Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym

Wydawca: C.H. Beck
Seria: ZARZĄDZANIE
Nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne radykalnie zmieniają sposób funkcjonowania rynków, w szczególności rynku turystycznego. Dlatego konieczne jest śledzenie zmian...
Niedostępny
Zobacz więcej
Od klasycznego do zintegrowanego zarządzania procesowego w organizacjach - Agnieszka Bitkowska

Od klasycznego do zintegrowanego zarządzania procesowego w organizacjach

Wydawca: C.H. Beck
Seria: ZARZĄDZANIE
W kontekście pojawiających się nowych wyzwań otoczenia: gospodarki opartej na wiedzy, czwartej rewolucji technologicznej zagadnienia zarządzania procesowego w organizacji wymagają odmiennego podejś...
Niedostępny
Zobacz więcej
Uczestnictwo w organizacji w perspektywie różnorodności wiekowej - Iwona Mendryk

Uczestnictwo w organizacji w perspektywie różnorodności wiekowej

Autor: Iwona Mendryk
Wydawca: C.H. Beck
Seria: ZARZĄDZANIE
Publikacja jest przeznaczona zarówno dla studentów i doktorantów zarządzania, jak i dla praktyków – przedsiębiorców, menedżerów i osób zajmują...
Niedostępny
Zobacz więcej
Zarządzanie Kanony i trendy - Outlet - Mieczysław Morawski

Zarządzanie Kanony i trendy - Outlet

Wydawca: C.H. Beck
Seria: ZARZĄDZANIE
Zarządzanie jako zbiór systemowo powiązanych koncepcji i metod ma uczyć logicznego, racjonalnego i kreatywnego podejścia do rozwiązywanych problemów w organizacji. Dojrzali specjaliśc...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Wykorzystanie opcji realnych w zarządzaniu projektami - Targiel Krzysztof S.

Wykorzystanie opcji realnych w zarządzaniu projektami

Wydawca: C.H. Beck
Seria: ZARZĄDZANIE
Jak określić właściwy moment rozpoczęcia projektu, uwzględniając przyszłe szanse?Autor książki przedstawia możliwości wykorzystania opcji realnych do określania właściwych momentó...
Niedostępny
Zobacz więcej
Marketing biur podróży - Izabela Michalska-Dudek

Marketing biur podróży

Wydawca: C.H. Beck
Seria: ZARZĄDZANIE
Książka ta jest podręcznikiem akademickim zawierającym kompleksową wiedzę na temat funkcjonowania biur podróży, a zwłaszcza wykorzystania w ich działalności reguł marketingowych. Autorki zas...
Niedostępny
Zobacz więcej
Innowacje w rozwijaniu konkurencyjności firm - Joanna Hołub-Iwan

Innowacje w rozwijaniu konkurencyjności firm

Znaczenie, wsparcie, przykłady zastosowań.

Wydawca: C.H. Beck
Seria: ZARZĄDZANIE
Innowacje są obecnie najistotniejszym czynnikiem rozwoju i konkurencyjności współczesnych gospodarek. Doświadczenia polskich przedsiębiorstw wskazują, że jesteśmy bardzo mało innowacyjni. Zd...
Niedostępny
Zobacz więcej
Systemy wynagrodzeń w okresie spowolnienia gospodarczego - Aleksy Pocztowski

Systemy wynagrodzeń w okresie spowolnienia gospodarczego

Wydawca: C.H. Beck
Seria: ZARZĄDZANIE
Wynagrodzenia są jednym z najważniejszych obszarów zarządzania zasobami ludzkimi w organizacjach, dlatego też nieprzerwanie znajdują się w centrum zainteresowania teorii i praktyki. Efektem ...
Niedostępny
Zobacz więcej
Zarządzanie jakością. W dążeniu do doskonałości - Outlet - Katarzyna Szczepańska

Zarządzanie jakością. W dążeniu do doskonałości - Outlet

Wydawca: C.H. Beck
Seria: ZARZĄDZANIE
Książka jest pierwszą na rynku polskim publikacją z zarządzania jakością o charakterze interdyscyplinarnym. Autorka wyznacza nowe kierunki myślenia o organizacji i jej elementach oraz zachodzących ...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Agroturystyka Przedsiębiorczość na obszarach wiejskich - Outlet - Jan Sikora

Agroturystyka Przedsiębiorczość na...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Agroturystyka Przedsiębiorczość na obszarach wiejskich - Outlet - Jan Sikora

Agroturystyka Przedsiębiorczość na obszarach wiejskich - Outlet

Autor: Jan Sikora
Wydawca: C.H. Beck
Seria: ZARZĄDZANIE
Agroturystyka w wielofunkcyjnym rozwoju obszarów wiejskich jest nie tylko jedną z form przedsiębiorczości pozarolniczej na wsi, lecz także częścią działań agrobiznesu. Wykorzystując rentę (k...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Lokalne i regionalne czynniki wsparcia przedsiębiorczości. - Tomasz Mickiewicz

Lokalne i regionalne czynniki wsparcia przedsiębiorczości.

Wydawca: C.H. Beck
Seria: ZARZĄDZANIE
Monografia została oparta na wynikach ogólnopolskiego projektu naukowego finansowanego ze środków Narodowego Centrum Nauki (NCN). Zebrany w ten sposób materiał badawczy posłuży...
Niedostępny
Zobacz więcej
Agroturystyka Przedsiębiorczość na obszarach wiejskich - Jan Sikora

Agroturystyka Przedsiębiorczość na obszarach wiejskich

Autor: Jan Sikora
Wydawca: C.H. Beck
Seria: ZARZĄDZANIE
Agroturystyka w wielofunkcyjnym rozwoju obszarów wiejskich jest nie tylko jedną z form przedsiębiorczości pozarolniczej na wsi, lecz także częścią działań agrobiznesu. Wykorzystując rentę (k...
Niedostępny
Zobacz więcej
Zatrudnianie po znajomości - Outlet - Bartosz Sławecki

Zatrudnianie po znajomości - Outle...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Zatrudnianie po znajomości - Outlet - Bartosz Sławecki

Zatrudnianie po znajomości - Outlet

Kapitał społeczny na rynku pracy

Wydawca: C.H. Beck
Seria: ZARZĄDZANIE
Pośrednictwo pracy, „Łowcy głów” – a może znajomi?Publikacja jest próbą odpowiedzi na pytanie: jaką rolę odgrywają znajomości w zatrudnianiu pracownik&oa...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 52 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20