0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ

Znaleziono: 7 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Kanały marketingowe - Outlet - Coughlan Anne T. - 38 %

Kanały marketingowe - Outlet

Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi - dziedziny, która w Polsce nie jest jeszcze wystarczająco rozwinięta, zarówno pod względem teoretycznym, jak i praktycznym. Kanały...
OUTLET
64,44 zł 104,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Kanały marketingowe - Coughlan Anne T. - 15 %

Kanały marketingowe

Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi - dziedziny, która w Polsce nie jest jeszcze wystarczająco rozwinięta, zarówno pod względem teoretycznym, jak i praktycznym. Kanały...
88,40 zł 104,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Wyzwania i perspektywy zarządzania w małych i średnich przedsiębiorstwach - Outlet

Wyzwania i perspektywy zarządzania...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Wyzwania i perspektywy zarządzania w małych i średnich przedsiębiorstwach - Outlet

Wyzwania i perspektywy zarządzania w małych i średnich przedsiębiorstwach - Outlet

Redaktor: Marek Matejun
Wydawca: C.H. Beck
Książka przedstawia największe wyzwania, przed jakimi stają obecnie małe i średnie przedsiębiorstwa, oraz perspektywy ich dalszego rozwoju we współczesnym, wysoce zmiennym i konkurencyjnym ś...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Przedsiębiorczość i zarządzanie firmą

Przedsiębiorczość i zarządzanie firmą

Teoria i praktyka

Wydawca: C.H. Beck
Nowe wydanie - nowa jakość !Teoria i praktyka w jednym podręczniku !Prezentujemy drugie wydanie podręcznika do przedsiębiorczości, który - dzięki połączeniu z materiałami d...
Niedostępny
Zobacz więcej
Zachowanie konsumenta Podręcznik akademicki - Outlet - Gerrit Antonides

Zachowanie konsumenta Podręcznik akademicki - Outlet

Podręcznik przedstawia kompleksowe ujęcie zagadnień związanych z zachowaniem konsumenta, uwzględniające wszystkie jego aspekty oraz cały proces decyzyjny w kontekście ekonomicznym, psychologicznym,...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Kształtowanie konkurencyjności i przewagi konkurencyjnej małych i średnich przedsiębiorstw

Kształtowanie konkurencyjności i przewagi konkurencyjnej małych i średnich przedsiębiorstw

Redaktor: Anna Adamik
Wydawca: C.H. Beck
Książka poświęcona jest problematyce kształtowania konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw oraz możliwościom uzyskania przez nie przewagi konkurencyjnej na rynku, zwłaszcza tkwiących w r...
Niedostępny
Zobacz więcej
Zarządzanie ryzykiem a ubezpieczenia - Outlet - Smith Michael L.

Zarządzanie ryzykiem a ubezpieczenia - Outlet

Niniejsza publikacja stanowi kompendium wiedzy ekonomicznej na temat ubezpieczenia, jako jednego z narzędzi zarządzania ryzykiem. Autorzy wyjaśniają rolę i miejsce ubezpieczeń w działalności podmio...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 7 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20