0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

MEDIA POCZĄTKU XXI WIEKU

Pokaż listę kategorii
Zawężone wyniki
Znaleziono: 3 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii - Gajlewicz Korab Katarzyna

Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii

Wydawca: Aspra
W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. SzurmińskiTom 2 - Etyka w po...
Niedostępny
Zobacz więcej
Międzykulturowe aspekty działalności mediów w epoce globalizacji

Międzykulturowe aspekty działalności mediów w epoce globalizacji

Wydawca: Aspra
Tom 24. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.Komunikowanie międzykulturowe rozumiane jako wza...
Niedostępny
Zobacz więcej
Kultury prosumpcji - Piotr Siuda

Kultury prosumpcji

O niemożności powstania globalnych i ponadpaństwowych społeczności fanów

Autor: Piotr Siuda
Wydawca: Aspra
Tom 16. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.U podstaw sformułowania problemu legła frustra...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 3 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20