0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Znaleziono: 60 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
- 13 %

Postkolonializm

Wprowadzenie

Seria: CULTURA
Postkolonializm dawno przestał być refleksją intelektualistów ze skolonizowanych krajów nad ich kulturą i społeczną sytuacją. Jest on obecnie niewątpliwie jednym z najbardziej inspiru...
32,73 zł 37,80 zł
Do koszyka Zobacz więcej
- 45 %

Wszyscy jesteśmy kanibalami - Outlet

Seria: CULTURA
Podobnie jak całe dzieło Claude'a Lévi-Straussa, niniejszy tom, który swój tytuł zapożycza od jednego z rozdziałów, podkreśla nierozerwalną więź pomiędzy „myślą mi...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej

Wszyscy jesteśmy kanibalami

Seria: CULTURA
Podobnie jak całe dzieło Claude'a Lévi-Straussa, niniejszy tom, który swój tytuł zapożycza od jednego z rozdziałów, podkreśla nierozerwalną więź pomiędzy „myślą mi...
Niedostępny
Zobacz więcej

Antropologia wobec problemów współczesnego świata

Seria: CULTURA
Lévi-Strauss swobodnie czerpie ze swych prac, wydobywając najważniejsze ich tematy, komentując je i analizując. Odczytuje na nowo utwory, które przyniosły mu sławę, podejmując najważn...
Niedostępny
Zobacz więcej
- 45 %

Pokrewieństwo i płeć kulturowa - Outlet

Autor: Linda Stone
Seria: CULTURA
Pokrewieństwo i płeć kulturowa Lindy Stone, podręcznik z antropologii pokrewieństwa, badań nad płcią kulturową lub połączenia obu tych dziedzin, stanowi rezultat wielu lat pracy wykładowcy. Pokrewi...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
- 45 %

Teoria zakupów - Outlet

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
- 45 %

Teoria zakupów - Outlet

Autor: Daniel Miller
Seria: CULTURA
Przed przeczytaniem tej książki sądziłem, że teoria zakupów nie jest możliwa. Zmieniłem zdanie. Daniel Miller przekonuje, że zakupy to praktyka rytualna zorientowana na innych. W ten spos&oa...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej

Teoria zakupów

Książka (miękka)
Niedostępny

Teoria zakupów

Autor: Daniel Miller
Seria: CULTURA
Przed przeczytaniem tej książki sądziłem, że teoria zakupów nie jest możliwa. Zmieniłem zdanie. Daniel Miller przekonuje, że zakupy to praktyka rytualna zorientowana na innych. W ten spos&oa...
Niedostępny
Zobacz więcej

Po fakcie

Dwa kraje, cztery dekady, jeden antropolog

Seria: CULTURA
Właściwie nie bardzo wiadomo, co począć z przeszłością” – pisze Geertz; jednak z własnej przeszłości stworzył on pierwszorzędną, medytacyjną niemal książkę, pełną głębokich refleksji. S...
Niedostępny
Zobacz więcej

Wynaleźć codzienność

Tom 2. Mieszkać, gotować.

Seria: CULTURA
W książce Wynaleźć codzienność. Sztuki działania (Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego 2008) Michel de Certeau analizował subtelne podstępy, taktyki oporu, które definiowały sztukę życia...
Niedostępny
Zobacz więcej
- 45 %

Antropologia kulturowa - Outlet

Globalne siły, lokalne światy

Seria: CULTURA
Antropologia kulturowa: globalne siły, lokalne światy to przystępnie napisany, bogaty w treści etnograficzne podręcznik do antropologii kulturowej, prezentujący spójną i nową wizję tej dyscy...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej

Antropologia kulturowa

Globalne siły, lokalne światy

Seria: CULTURA
Antropologia kulturowa: globalne siły, lokalne światy to przystępnie napisany, bogaty w treści etnograficzne podręcznik do antropologii kulturowej, prezentujący spójną i nową wizję tej dyscy...
Niedostępny
Zobacz więcej

Etniczność sp. z o. o.

Seria: CULTURA
John L. i Jean Comaroffowie badają całe spektrum intrygujących, niepokojących, a czasem nawet absurdalnych zjawisk, aby przeanalizować nowy moment w dziejach ludzkiej tożsamości: jej postępujące ut...
Niedostępny
Zobacz więcej
- 13 %

Globalny przemysł kulturowy

Medializacja rzeczy

Seria: CULTURA
Ta książka to fascynująca historia o tym, w jaki sposób przedmioty materialne, takie jak zegarki czy odzież sportowa, stały się wymownymi symbolami kulturowymi i jak produkcja symboli, w pos...
Niedostępny
Zobacz więcej

Wynaleźć codzienność

Sztuki działania

Seria: CULTURA
Rozum techniczny jest przekonany, że potrafi doskonale organizować rzeczy i ludzi, przyznając im miejsce, rolę i produkty do konsumpcji. Zwykły człowiek wymyka się jednak ukradkiem owemu kształtowa...
Niedostępny
Zobacz więcej

Magia nauka religia a zakres racjonalności

Seria: CULTURA
Większość antropologów, którzy próbowali wyznaczyć granice między magią, nauką i religią – rozumianymi jako kategorie międzykulturowe – nie zdawała sobie sprawy z i...
Niedostępny
Zobacz więcej
- 45 %

Straty uboczne - Outlet

Nierówności społeczne w epoce globalizacji

Seria: CULTURA
Mieszanka wybuchowa pogłębiających się dysproporcji między ludźmi i rosnącej skali ich cierpienia, dewaluowanego jako „uboczne”, wyrasta na jeden z najdramatyczniejszych problemó...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
- 45 %

Studia kulturowe i badania kultury...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
- 45 %

Studia kulturowe i badania kultury popularnej - Outlet

Teorie i metody

Autor: John Storey
Seria: CULTURA
Książka ta ma dwojaki cel: po pierwsze, wprowadzić: studentów i innych zainteresowanych czytelników do badań nad współczesną kulturą popularną, po drugie - zaproponować plan ro...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej

Kultura Model antropologiczny

Książka (miękka)
Niedostępny

Kultura Model antropologiczny

Autor: Adam Kuper
Seria: CULTURA
Niniejsza książka - napisana z pasją i poczuciem humoru - opisuje ważny rozdział najnowszej historii intelektualnej. Adam Kuper przedstawia argumenty przeciwko determinizmowi kulturowemu i dowodzi,...
Niedostępny
Zobacz więcej
- 13 %

Straty uboczne

Nierówności społeczne w epoce globalizacji

Seria: CULTURA
Mieszanka wybuchowa pogłębiających się dysproporcji między ludźmi i rosnącej skali ich cierpienia, dewaluowanego jako „uboczne”, wyrasta na jeden z najdramatyczniejszych problemó...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 60 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.