0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Zarządzanie marketingowe

(Miękka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Zarządzanie marketingowe

Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i marketingu.

Książka składa się z czterech części.
Podstawy zarządzania marketingowego, w której omówiono miejsce marketingu w naukach o zarządzaniu oraz koncepcję zarządzania marketingowego.
Marketing w przedsiębiorstwie, w której przedstawiono marketing w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa, misję i planowanie marketingowe, analizę sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa na rynku oraz system informacji marketingowej.
Strategie marketingowe, w której scharakteryzowano strategie przedsiębiorstw, a zwłaszcza strategię marketingową, strategie konkurencyjne, strategie personalne, oraz wdrażanie strategii i kontrolę strategiczną.
Marketing w perspektywie, w której wskazano i omówiono nowoczesne trendy w zarządzaniu marketingowym, strategie na rynkach globalnych oraz wykorzystanie Internetu w zarządzaniu marketingowym.

Każdy rozdział kończą pytania problemowe, które mogą być wykorzystane przez wykładowców jako punkt wyjścia do ćwiczeń lub warsztatów.

Opracowanie kierowane jest do:
studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania,
nauczycieli akademickich poszukujących nowych narzędzi dydaktycznych,
osób prowadzących szkolenia z zakresu zarządzania marketingowego,
słuchaczy studiów podyplomowych i doktoranckich związanych z marketingiem i zarządzaniem,
menedżerów zarządzających przedsiębiorstwami.

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Edukacja »
    2. Podręczniki akademickie
  • Redakcja: Grażyna Rosa
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788325543914
  • EAN: 9788325543914
  • Liczba stron: 322
  • Wymiary: 16.5x24.0cm
  • Waga: 0.54kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

45,93 zł 55,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym

Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym to pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym która zawiera wiele nowych (nigdzie niepublikowanych) modeli zarządzania w obszarze ochrony i budowania wizerunku z uwzględnieniem kryzysów wizerunkow...
49,27 zł 59,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie procesem produkcji

Książka obejmuje swoim zakresem fragment wiedzy teoretycznej i praktycznej dotyczącej efektywnego zarządzania i sterowania procesami produkcyjnymi poprzez zestaw wskaźników odnoszących się do kosztów, jakości, dostaw, bezpieczeństwa i mor...
60,30 zł 89,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie finansami państwa i zarządzanie przedsiębiorstwami a wyzwania społeczno-gospodarcze

Książka składa się z dwóch części zawierających osiem rozdziałów. Część pierwsza zatytułowana „Kierunki zmian w polityce podatkowej państwa” odnosi się do analizy rozwiązań z zakresu wybranych podatków w Pol...
40,08 zł 48,00 zł
Do koszyka

Strategiczne zarządzanie przedsiębiorstwem międzynarodowym

Książka ma na celu przybliżenie charakteru i kierunków zmian strategicznych związanych z otoczeniem globalnym, zarządzaniem zasobami ludzkimi, zarządzaniem różnorodnością kulturową, strategicznych uwarunkowań przywództwa, oraz pod...
39,58 zł 59,00 zł
Do koszyka

Całościowe zarządzanie ryzykiem systemowym Pandemia Covid-19

Autorzy monografii wykorzystują swoje kompetencje w zakresie zarządzania ryzykiem systemu finansowego, aby uporządkować dotychczasową wiedzę o pandemii koronawirusa. Szukając analogii dla COVID-19, formułują rekomendacje praktyczne, które dotycz...
33,17 zł 41,00 zł
Do koszyka

Zapobieganie i zarządzanie kryzysem finansowym

Głównym celem niniejszej publikacji jest identyfikacja przyczyn rosnącego ryzyka systemowego oraz ocena działań podejmowanych w skali międzynarodowej, aby to ryzyko minimalizować, a w konsekwencji zapobiegać kryzysom finansowym lub ograniczać ic...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!