0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Zarządzanie marką obszaru recepcji turystycznej przez narodowe organizacje turystyczne

(Miękka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Zarządzanie marką obszaru recepcji turystycznej przez narodowe organizacje turystyczne

Inspiracją do napisania niniejszej książki było stwierdzenie N. Morgana i A. Pritchard (2000), według których walka o klienta na współczesnym rynku turystycznym nie rozgrywa się już w oparciu o cenę, natomiast w oparciu o serca i umysły turystów. Kluczem do osiągnięcia sukcesu jest zbudowanie silnej marki obszaru, której najważniejsze, często unikatowe atrybuty stanowić będą decydujące czynniki, przy podejmowaniu przez turystów decyzji w zakresie wyboru docelowej destynacji. Istotną rolę w tym względzie odgrywają narodowe organizacje turystyczne (NTO), które oprócz swojego głównego zadania (promocja kraju jako atrakcyjnej destynacji turystycznej), realizują kompleksowy proces zarządzania turystyczną marką kraju. Podjęta w opracowaniu problematyka, dotycząca zwłaszcza oceny skuteczności działań realizowanych przez NTO, w ramach procesu zarządzania marką obszaru recepcji turystycznej (ORT) na szczeblu krajowym, jak dotąd nie była przedmiotem wielu analiz. Dotyczy to zarówno krajowej, jak i zagranicznej literatury przedmiotu. Jest to zatem opracowanie, w którym po raz pierwszy zaprezentowano rzeczywiste obszary funkcjonowania tak wielu współczesnych NTO (81 organizacji), z uwzględnieniem ich przydatności dla całego procesu zarządzania turystyczną marką kraju.

Główne zalety publikacji to m.in.:
-przejrzysty układ,
-logiczna i spójna merytorycznie struktura,
-zrozumiała forma przekazu,
-szczegółowa analiza działalności NTO oparta na wynikach badań empirycznych,
-szeroki zakres podmiotowy i przedmiotowy zaprezentowanych analiz,
-omówienie problematyki rzadko podejmowanej zarówno w krajowej, jak i zagranicznej literaturze przedmiotu (m.in. ocena skuteczności działań podejmowanych przez NTO),
-wiele autorskich propozycji rozwiązań dotyczących zarządzania marką destynacji turystycznych,
-duża liczba tabel i rycin ilustrujących rozważania teoretyczne,
-bogata bibliografia (ponad 500 źródeł).

Publikacja skierowana jest do podmiotów odpowiedzialnych za działania podejmowane w zakresie szeroko rozumianej promocji oraz zarządzania destynacjami turystycznymi zarówno na szczeblu lokalnym, jak również regionalnym i krajowym.

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Literatura popularnonaukowa
    1. Geografia
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788381021401
  • EAN: 9788381021401
  • Liczba stron: 380
  • Wymiary: 16.5x23.5cm
  • Waga: 0.61kg
  • Data premiery: 26.09.2018
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

49,58 zł 59,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie

Książka z założenia nie jest kompleksowym podręcznikiem akademickim na temat zarządzania ani tym bardziej poradnikiem. Ma charakter monografii i koncentruje się na wybranych kwestiach – uniwersalnych i – jak się wydaje – szczegó...
33,07 zł 44,10 zł
Do koszyka

Stare i nowe tendencje w obszarze pamięci społecznej Tom 9

W kulturze współczesnej, w kulturze później nowoczesności, jesteśmy świadkami i uczestnikami przełomu w obszarze pamięci społecznej. I tak, wciąż mamy do czynienia z upamiętnieniami charakterystycznymi dla przednowoczesności i nowoczesnoś...
43,95 zł 59,90 zł
Do koszyka

Marka modowa.

Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć markę szytą na miarę? stanowi spójną tematycznie publikację, przedstawiającą w sposób oryginalny i twórczy wielowymiarowe związki między kształtowaniem zachowań konsumentów a...
17,48 zł 24,99 zł
Do koszyka

Zadania z flamastrem. Rysowanie przez kodowanie

Książeczka Rysowanie przez kodowanie pomaga zrozumieć dziecku, jak ważne są szczegóły, utrwala umiejętność liczenia, rozróżniania kierunków, a podczas odkrywania niewidocznych obrazków zapewnia pasjonującą zabawę. Dodany do ...
34,85 zł 46,20 zł
Do koszyka

Uczyć się przez całe życie. Potrzeba czy konieczność

Uczenie się przez całe życie związane jest ze zmianami społecznymi, gospodarczymi, politycznymi, kulturowymi, edukacyjnymi. Ich wieloaspektowy i wielopłaszczyznowy charakter oraz dynamika rodzi potrzebę elastyczności i dostosowywania się instytucji, pr...
172,24 zł
Do koszyka

ODPOWIEDNIOŚĆ FINANSOWANIA PRZEZ RZĄD SZKÓŁ ŚREDNICH

Rząd Kamerunu przeznacza ogromne środki finansowe dla sektora edukacji na projekty inwestycyjne, jak również na prowadzenie kredytów. Dystrybucja tych środków do szkół budziła i nadal budzi duże obawy. Niektóre szkoły regularnie otrzymują fundusze na b...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!