ZARZĄDZANIE LIDERAMI (UMIEJĘTNOŚCI I WYDAJNOŚĆ CARLOWA)
W tej książce wyjaśniono standardy fundacji i umiejętności, w tym zarządzania przywództwem, w celu oceny wyników i nowoczesnych wymaganych umiejętności i zidentyfikowano pewne czynniki, które mogły mieć wpływ na wyniki, biorąc pod uwagę podstawowe kompetencje wymagane w erze cyfrowej i rozważyć rolę zarządzania przywództwem. Książka ta przedstawia definicję zarządzania przywództwem i podkreśla kilka istotnych wymiarów, w tym wiedzę podstawową, umiejętności interpersonalne, umiejętności informatyczne i ich związek z wynikami. Istnieje kilka teorii opisujących przywództwo związane z wydajnością, w tym teoria "wielkiego człowieka", teoria cech, teorie warunkowości, teoria sytuacyjna, teoria behawioralna, teoria uczestnictwa, teoria transakcji/zarządzania, teoria transformacji relacji i teoria umiejętności. Teorie te są powszechnie akceptowane i wykorzystywane w poprzednich badaniach w tej dziedzinie. Ważne jest, aby podkreślić, że książka ta przyjmuje teorię relacji i transformacji, która skupia się na roli liderów wobec-a-vis wydajności członków grupy.