0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Wywiad biznesowy (Miękka)

Praktyczne wprowadzenie

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
69,00 zł
63,14 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 5,86 zł
Stan magazynowy:
Duża ilość
Wysyłka:
24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.
Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika.
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Cennik dostaw
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Dla zamówień od 250 zł oferujemy dostawę GRATIS!
Zamówienia z min. jedną publikacją PZWL wysyłamy taniej.

Płatność elektroniczna Dla zamówień
z tytułem PZWL
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty 6,75 zł 5,75 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie 7,75 zł 6,75 zł
Kurier Poczta Polska 10,75 zł 9,75 zł
Paczkomaty InPost  11,75 zł  10,75 zł
Kurier 12,75 zł 11,75 zł
Odbiór w księgarni PWN GRATIS GRATIS
Płatność za pobraniem Dla zamówień
z tytułem PZWL
Poczta Polska - odbiór w punkcie 10,75 zł 9,75 zł
Kurier Poczta Polska 13,75 zł 12,75 zł
Kurier 15,75 zł 14,75 zł
Dodaj do schowka

Wywiad biznesowy

Oddajemy w Twoje ręce, drogi Czytelniku, książkę na intrygujący temat, który jednocześnie niesie wysoką, konkretną wartość dla każdego decydenta zainteresowanego budowaniem i wzmacnianiem przewagi konkurencyjnej zarządzanej przez siebie organizacji. Niniejsze opracowanie pomyślane zostało jako przystępne wprowadzenie w tematykę wywiadu biznesowego i przybliża najważniejsze kwestie związane z jego praktyką. Autorzy założyli, że odbiorcą książki jest osoba zainteresowana rozpoczęciem kariery jako analityk wywiadu biznesowego lub osoba, która rozważa wykorzystanie i profesjonalizację funkcji wywiadowczej w swojej organizacji. Z tego względu w książce można znaleźć podstawowe, praktyczne informacje dotyczące:
– celu i zakresu wywiadu biznesowego;
– organizowania funkcji wywiadowczej w organizacji i jej realizowania zgodnie z prawem i standardami etycznymi;
– pozyskiwania, przetwarzania i analizowania informacji;
– raportowania wyników analiz wywiadowczych;
– korzystania z zewnętrznych dostawców usług wywiadowczych oraz świadczenia usług wywiadu biznesowego jako zewnętrzny dostawca;
– stosowania wywiadu biznesowego do wspierania strategicznych decyzji, w szczególności w kontekście innowacji i innowacyjności.

  • Kategorie:
    1. Zarządzanie, marketing
  • Redakcja: Aleksandra Bielska, Paweł Smółka
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788363391300
  • EAN: 9788363391300
  • Liczba stron: 236
  • Wymiary: 16.0x22.0cm
  • Waga: 0.36kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).

Inni Klienci oglądali również

35,13 zł 41,90 zł
Do koszyka

Wywiad telefoniczny ze wspomaganiem komputerowym (CATI)

Publikacja przybliża jedną z najpopularniejszych technik stosowanych w badaniach sondażowych - wywiad telefoniczny ze wspomaganiem komputerowym.Autor zapoznaje czytelnika z możliwościami i ograniczeniami techniki CATI oraz charakteryzuje obszary ...
44,18 zł 54,90 zł
Do koszyka

Innowacyjność usług biznesowych w podnoszeniu konkurencyjności przedsiębiorstw

Współcześnie w sektorze usług coraz większego znaczenia nabierają usługi biznesowe. Ich rozwój wiąże się z coraz szerszym stosowaniem outsourcingu. Autorzy podjęli próbę zidentyfikowania przejawów innowacyjności usług biznes...
28,43 zł 39,90 zł
Do koszyka

Wywiad i kontrwywiad wojskowy II RP Tom 5

Kolejny tom pracy zbiorowej, która stanowi zbiór artykułów autorstwa badaczy wywodzących się z kilku ośrodków akademickich, archiwistów, pracowników IPN, jest przybliżeniem czytelnikowi tej tematyki z uwzględni...
32,50 zł 39,00 zł
Do koszyka

Wywiad i kontrwywiad wojskowy II RP Tom IX

Kolejny tom pracy zbiorowej, która stanowi zbiór artykułów autorstwa badaczy wywodzących się z kilku ośrodków akademickich, archiwistów, pracowników IPN, jest przybliżeniem czytelnikowi tej tematyki z uwzględni...
33,91 zł 45,00 zł
Do koszyka

Sztuka powieści Wywiady z pisarzami z The Paris Review

To właśnie w rozmowie z „The Paris Review” Michel Houellebecq ujawnił, że popiera prostytucję, William Faulkner zalecił czytelnikom, którzy przeczytali jego powieści po trzy razy i nic nie zrozumieli przeczytanie ich po raz czwarty, ...
40,95 zł 45,50 zł
Do koszyka

Oficerowie wywiadu WP i PSZ w latach 1939-1945 t.1

Niniejszy tom stanowi pierwszą w polskiej historiografii próbę odtworzenia pełnych biografii (służbowych i osobistych) oficerów polskiego wywiadu II RP, które w okresie międzywojennym ze zrozumiałych względów stanowiły pilni...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.