Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.
Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.
Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.
Przedpłata (Przelewy24) do 299 zł | od 299 zł | |
---|---|---|
ORLEN Paczka |
9,99 zł | 0 zł |
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka | 10,99 zł | 0 zł |
Pocztex | 11,99 zł | 0 zł |
InPost Paczkomaty 24/7 |
13,99 zł | 0 zł |
Kurier DPD |
12,49 zł | 0 zł |
Punkty odbioru DPD |
10,99 zł | 0 zł |
Odbiór w Księgarni PWN |
0 zł | 0 zł |
Płatność przy odbiorze do 299 zł | od 299 zł | |
---|---|---|
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka | 14,99 zł | 0 zł |
Pocztex | 15,99 zł | 0 zł |
Kurier DPD |
16,49 zł | 0 zł |
W monografii, obok treści teoretycznych, dotyczących wyceny przedsiębiorstw oraz specyfiki ubezpieczycieli w kontekście szacowania ich wartości, przedstawiono uniwersalne rozwiązanie modelowe, objaśniające proces wyceny przedsiębiorstw ubezpieczeniowych i uwzględniające parametry charakterystyczne dla ubezpieczycieli majątkowych. Uniwersalność modelu polega na tym, że może on być wykorzystywany do wyceny ubezpieczycieli zarówno dla potrzeb zarządczych – perspektywa wartości dla właścicieli (shareholder value), jak i na potrzeby transakcyjne – perspektywa wartości wymiennej (value in exchange). Przeprowadzona weryfikacja empiryczna zaproponowanego modelu wyceny przedsiębiorstwa ubezpieczeniowego potwierdziła jego walory aplikacyjne.
Książka jest adresowana do pracowników naukowych, dydaktycznych i studentów kierunków ekonomicznych, słuchaczy studiów podyplomowych oraz praktyków gospodarczych zainteresowanych tematyką wyceny instytucji finansowych.
Recenzowana monografia stanowi wartościowe studium podejmujące istotny i ważny problem metod wyceny szczególnych rodzajów przedsiębiorstw, jakimi są niewątpliwie przedsiębiorstwa ubezpieczeniowe. Problematyka badawcza podjęta przez Autorkę jest bardzo interesująca i ważna zarówno z naukowego, jak i praktycznego punktu widzenia. (…)
Podjęta przez autorkę książki tematyka jest oryginalna i trafna z punktu widzenia potencjalnego czytelnika. Jest to książka z kategorii tych, które każdy interesujący i zajmujący się tematyką ubezpieczeń powinien mieć w swoich zasobach.
Prof. dr hab. Jacek Lisowski, Katedra Ubezpieczeń, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu