0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Wpływ działalności sektora ubezpieczeniowego na wzrost gospodarczy

(Miękka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Wpływ działalności sektora ubezpieczeniowego na wzrost gospodarczy

Publikacja obejmuje trzy niezwykle ważne obszary tematyczne: system finansowy, ubezpieczenia i wzrost gospodarczy oraz ich wzajemne interakcje.
Książka jest jedną z nielicznych pozycji w tym zakresie, które powstały w naszym kraju. Za szczególnie cenny element należy uznać próbę powiązania zagadnień rozwoju finansowego, w tym zwłaszcza ubezpieczeniowego, z zagadnieniami funkcjonowania sfery realnej gospodarki oraz próbę ilościowego określania kierunków i siły tych związków.

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Literatura popularnonaukowa
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788377841273
  • EAN: 9788377841273
  • Liczba stron: 308
  • Wymiary: 17.0x24.0cm
  • Waga: 0.53kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

27,33 zł 30,45 zł
Do koszyka

Co sprzyja rozwojowi gospodarczemu

Rozważania zawarte w tej książce wpisują się w nurt empirycznych badań wpływu na wzrost gospodarczy tzw. nowych czynników rozwoju. Zalicza się do nich zazwyczaj kapitał intelektualny - wiedzę naukową i poziom wykształcenia społeczeństwa - a takż...
37,95 zł 59,85 zł
Do koszyka

Zagadnienia gospodarcze państw totalitarnych

Wybór pism cieszącego się międzynarodową renomą badacza systemów totalitarnych, współtwórcy polskiej sowietologii. Ukazuje on m.in. zagadnienia programu agrarnego Lenina i jego stosunku do kapitalizmu, sowieckiego kapitalizm...
52,88 zł 69,30 zł
Do koszyka

Ochrona klienta na rynku ubezpieczeniowym

Książka Aldony Piotrowskiej stanowi ciekawe opracowanie trudnego zagadnienia. Zawarte w niej twierdzenia są właściwie uzasadnione, ale jednocześnie prowokują do dyskusji. Szczególnie cenne są przedstawione w pracy uwagi de lege ferenda wskazując...
216,29 zł 259,00 zł
Do koszyka

Metodyka sporządzania umów gospodarczych

Publikacja zawiera przystępne omówienie wielu rodzajów umów, z jakimi można się spotkać w praktyce obrotu oraz aktualne orzecznictwo.Wzory klauzul umownych przedstawiono w sposób praktyczny, z objaśnieniem i wskazaniem...
64,54 zł 85,00 zł
Do koszyka

Okazje w zarządzaniu innowacjami w firmach sektora MŚP

Monografia w kompleksowy sposób prezentuje zintegrowane i dynamiczne podejście oparte na okazjach do rozwoju innowacyjności firm sektora MŚP. Obejmuje ono 10-etapowy proces eksploracji i eksploatacji okazji przebiegający w określonych warunkach ...
267,80 zł
Do koszyka

Wpływ marketingu sensorycznego na konsumenta

Książka ta została napisana w ramach pracy magisterskiej. Ludzie mają pięć zmysłów: słuch, wzrok, smak, dotyk i węch. Zmysły te wpływają na nasze decyzje, a od kilku lat marketing sensoryczny jest wykorzystywany przez sprzedawców detalicznych, aby pomó...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!