0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Wpływ bankowości M Jakość usług w zakresie satysfakcji klienta

(Książka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
184,42 zł
Stan magazynowy:
Towar na zamówienie
Dostępność:
3-5 dni
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Zamówienia od 299 zł wysyłamy GRATIS!
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
Uwaga! Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie. Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski, jeśli wartość zamówienia przekroczy 500 zł nie oferujemy płatności przy odbiorze.

Przedpłata (Przelewy24)         do 299 zł   od 299 zł
ORLEN Paczka
9,99 zł 0 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 10,99 zł 0 zł
Pocztex 11,99 zł 0 zł
InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł  0 zł
Kurier DPD
12,49 zł 0 zł
Punkty odbioru DPD
10,99 zł 0 zł
Odbiór w Księgarni PWN
0 zł 0 zł



Płatność przy odbiorze         do 299 zł   od 299 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 14,99 zł 0 zł
Pocztex 15,99 zł 0 zł
Kurier DPD
16,49 zł 0 zł
Dodaj do schowka

Wpływ bankowości M Jakość usług w zakresie satysfakcji klienta

Pandemia COVID-19 była dużym wyzwaniem dla branży finansowej w Etiopii, prowadząc do wzrostu liczby mobilnych usług bankowych, które stają się nową normą i koniecznością dla użytkowników usług finansowych. Badanie ma na celu empiryczne zbadanie wpływu jakości usług m-Banking na satysfakcję klientów banku Abisynii. Zastosowano ilościowe podejście badawcze oraz opisowy projekt badań z metodą badań ankietowych. Do zbierania danych wybrano biuro okręgowe we wschodnim Addis Abebie. Wyniki badania pokazały, że wymiary jakości e-usług są istotnym prekursorem satysfakcji klienta, a wśród wymiarów bezpieczeństwo, niezawodność i łatwość użytkowania mają ogromny wpływ na jakość e-usług i są one postrzegane przez bank Abisyński jako krytyczne. klienci. Stwierdzono, że wszystkie sześć predyktorów - niezawodność, wydajność, bezpieczeństwo, szybkość reakcji, empatia i łatwość użycia - pozytywnie wpływa na satysfakcję klientów bankowości mobilnej banków Abisynii. W związku z tym w badaniu zaleca się, aby kierownictwo banku w Abisynii jako usługodawca zwracało szczególną uwagę na zidentyfikowane wymiary, w szczególności na łatwość użytkowania i niezawodność usług bankowości mobilnej.

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • EAN: 9786203233254
  • Liczba stron: 88
  • Wymiary: 15.2x22.9cm
  • Data premiery: 01.01.2021
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

50,77 zł 55,50 zł
Do koszyka

Historia 1 Podręcznik Część 1 Zakres rozszerzony

Podręcznik Historia zatytułowany „Starożytność” został przygotowany dla uczniów pierwszej klasy liceów ogólnokształcących i technikum na pierwszy semestr nauki. Poziom rozszerzony zawiera treści pozwalające zrealizować ...
57,45 zł 69,00 zł
Do koszyka

Jakość życia człowieka w zdrowiu i w chorobie

Można zaryzykować stwierdzenie, że każdy człowiek, zastanawiając się nad swoim życiem, pyta o to, jak ono jest dobre dla niego. Ocenia różne sytuacje, w których się znalazł, doświadczenia, które zdobył, relacje z innymi, swoje do- ...
48,30 zł 99,00 zł
Do koszyka

Fundusze na wymagane przepisami inwestycjez zakresu ochrony środowiska

Praktyczne wykorzystanie programów dotacyjnych UE dla małych i średnich przedsiębiorstw.Chcesz rozwijać swój biznes? Sięgnij po dotacje i granty z UE!Chyba nikogo nie trzeba przekonywać, że możliwość skorzystania z...
55,33 zł 59,00 zł
Do koszyka

Informatyka Europejczyka Podręcznik Zakres podstawowy Część 2

Informatyka w szkole ponadpodstawowej na poziomie podstawowym:jest przedmiotem obowiązkowym prowadzonym we wszystkich klasachnie jest przedmiotem maturalnymtanowi podstawę do nauczania informatyki na poziomie rozszerzonymD...
28,34 zł 30,98 zł
Do koszyka

Muzyka Karty pracy Zakres podstawowy

Karty pracy:- Stanowią uzupełnienie podręcznika- Zawierają zestawy zadań z zaplanowanym miejscem na rozwiązanie- Mają wygodną formę - każdą kartę można wyrwać z zeszytu, rozwiązać zawarte w niej zadania, a następnie oddać nauczycielow...
66,48 zł 70,90 zł
Do koszyka

Wstęp do kosmetyki Technik usług kosmetycznych

Książka zawiera zakres informacji określony w podstawie programowej jako PKZ(A.aa), czyli efekty wspólne w ramach obszaru kształcenia stanowiące podbudowę do kształcenia w zawodzie (ogólna wiedza dermatologiczna, prozdrowotna, elementy ch...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!