Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.
Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.
Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.
Przedpłata (Przelewy24) do 299 zł | od 299 zł | |
---|---|---|
ORLEN Paczka |
9,99 zł | 0 zł |
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka | 10,99 zł | 0 zł |
Pocztex | 11,99 zł | 0 zł |
InPost Paczkomaty 24/7 |
13,99 zł | 0 zł |
Kurier DPD |
12,49 zł | 0 zł |
Punkty odbioru DPD |
10,99 zł | 0 zł |
Odbiór w Księgarni PWN |
0 zł | 0 zł |
Płatność przy odbiorze do 299 zł | od 299 zł | |
---|---|---|
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka | 14,99 zł | 0 zł |
Pocztex | 15,99 zł | 0 zł |
Kurier DPD |
16,49 zł | 0 zł |
Najważniejszym celem badawczym pracy jest zrekonstruowanie i zdefiniowanie pozycji i roli wojewody w systemie decydowania publicznego w latach 2009–2019. Chodzi o identyfikację najistotniejszych determinantów wpływających na kształt systemu decydowania publicznego na szczeblu wojewódzkiej administracji rządowej, ocenę pozycji i roli wojewody w tym systemie, a także zasygnalizowanie kluczowych kierunków modernizacyjnych, które powinny zostać poddane pogłębionej analizie w procesie doskonalenia systemu zarządzania państwem.
Autor dokonał nie tylko wnikliwej oceny pozycji ustrojowej wojewody w systemie decyzyjnym państwa, ale również stworzył prognozę dotyczącą dalszej ewolucji tego organu w polskim systemie politycznym.. Praca ma walor nowatorskości w zakresie badań nad organami władzy publicznej i ich pozycją w systemie decydowania publicznego
Wśród niewątpliwych walorów książki jest wieloaspektowość analizy. Narracja pracy wzbogacona jest licznymi przykładami, odwołaniem do materiałów źródłowych, relacjonowanymi przykładami debat parlamentarnych , wskazaniem różnych ujęć lub interpretacji. Autor ujawnia własne poglądy, krytyczne opinie lub propozycje zmian. Nierzadko uwagi te są skorelowane z refleksją na temat obserwowanych dysfunkcji wiążących się przykładowo z nieostrością formułowanych kryteriów selekcji, archaizmem lub niespójnością norm prawnych, duplikowaniem kompetencji itp. Warte pochwały są ambicje autora nie tylko do relacjonowania wszystkich wypowiedzi spotykanych w literaturze, ale również konfrontowania sprzecznych stanowisk. Łączenie zagadnień teoretycznych z praktycznymi, rozstrzygnięć normatywnych z analizą ich funkcjonalności to też atuty pracy”.