WKŁAD ZABAWY W PROCES NAUCZANIA I UCZENIA SIĘ
Książka, którą czytelnik ma w ręku, ma na celu zaprezentowanie wkładu działań związanych z zabawą w zdobywanie wiedzy we wczesnym dzieciństwie, z uwzględnieniem problemów, które wiążą się z integralną formacją dziecka w procesie nauczania i uczenia się. Jak również proponowanie zabawnych alternatyw do pracy z dziećmi podczas zajęć w sposób kreatywny i przyjemny, co sprawia, że uczeń rozwija się w sposób spontaniczny i integralny. Wiedząc, że zabawa powinna być częścią rutyny w klasie, ponieważ we Wczesnej Edukacji istnieje potrzeba zaproponowania zabawnego podejścia w planowaniu zajęć, aby pracować z różnymi osiami w sposobie, w jaki dzieci badają umiejętności dziecka, a także zaoferowania lepszych dotacji w rozwoju umiejętności i zdolności do nauki we Wczesnej Edukacji. W tej perspektywie ma ona na celu zastanowienie się nad znaczeniem, jakie działania związane z zabawą mają dla dzieci. Istotne jest, aby czynności związane z zabawą były (ponownie) znane przez wychowawców jako zasoby stymulujące wiedzę, które ułatwiają uczenie się we wszystkich aspektach.