0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Trademark Protection and Prosecution

(Książka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
96,40 zł
Stan magazynowy:
Towar na zamówienie
Dostępność:
3-5 dni
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Zamówienia od 299 zł wysyłamy GRATIS!
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
Uwaga! Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie. Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski, jeśli wartość zamówienia przekroczy 500 zł nie oferujemy płatności przy odbiorze.

Przedpłata (Przelewy24)         do 299 zł   od 299 zł
ORLEN Paczka
9,99 zł 0 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 10,99 zł 0 zł
Pocztex 11,99 zł 0 zł
InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł  0 zł
Kurier DPD
12,49 zł 0 zł
Punkty odbioru DPD
10,99 zł 0 zł
Odbiór w Księgarni PWN
0 zł 0 zł



Płatność przy odbiorze         do 299 zł   od 299 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 14,99 zł 0 zł
Pocztex 15,99 zł 0 zł
Kurier DPD
16,49 zł 0 zł
Dodaj do schowka

Trademark Protection and Prosecution

Ann Carrington's new book series: Roadmap Strategies for Startups, book #2, Revised Edition - Trademark Protection and Prosecution, on sale today. A comprehensive book on trademarks, including sample filings, and much more! Because trademark rights in the U.S. are based on use, when a trademark is not used or is used incorrectly - even for a relatively short period of time - without justification, the mark may be deemed abandoned. Once abandoned, others may adopt and use the mark.


Trademarks are words, symbols, or devices used to distinguish the source or provider of goods from other providers. Trademarks are generally affixed to labels, or packaging, or used at the point of sale for goods. Service marks function similarly - but are used to identify the source of services rather than goods. Service marks typically appear in promotional, and advertising materials, along with a description of the services provided. These guidelines will use the term "trademark" to refer to both trademarks and service marks.


Trademarks benefit both trademark owners and consumers by indicating the source of a product or service - and distinguishing the product or services from those of competitors. Trademarks help owners establish goodwill in their company and in their product and services. Consumers are protected because trademarks help them identify the quality of a good or service associated with a trademark.


The trademarks of your company are valuable assets of your business and should be treated with care. If your trademarks are misused, your business could lose the exclusive rights to use these marks. Due to misuse, some once-famous marks are now common, everyday terms used to identify products generically - rather than the sources of those products - and the owners of those marks have been essentially stripped of their trademark rights, e.g., aspirin, harmonica, linoleum, escalator and zipper.


  • Kategorie:
    1. Książki obcojęzyczne »
    2. Książki obcojęzyczne - nauki społeczne
  • Język wydania: angielski
  • EAN: 9781884573903
  • Liczba stron: 298
  • Wymiary: 15.2x22.9cm
  • Data premiery: 12.06.2021
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

74,98 zł
Do koszyka

Great on Their Behalf

School systems nationwide are struggling to excel as they lurch from crisis to crisis-teacher shortages, school shootings, high turnover rates, weak discipline systems, and mo...
110,52 zł
Do koszyka

The Science of Reading in Action

This is not just a book, it's a teaching movement. We all want to help ...
67,08 zł
Do koszyka

Legacy of Action

Legacy of Action celebrates the transformative nature of Dr. Geneva Gay's work in multicultural education across disciplines, careers, classrooms, and communities. This book contains a preface, an introduction, and ...
54,14 zł 59,19 zł
Do koszyka

The Absorbent Mind

The Absorbent Mind was Maria Montessori's most in-depth work on her educational theory, based on decades of scientific observation of children. Her view on children and their absorbent minds was a landmark departure from the educational model at the ti...
56,01 zł 90,00 zł
Do koszyka

What Every BODY is Saying

Joe Navarro, a former counterintelligence officer specializing in behavioral analysis, presents the definitive book on how to best utilize nonverbal communication for success in business and life. He says that's his best offer. Is it? She says she ...
134,21 zł
Do koszyka

Data-informed learners

As educators we all recognise the power of using data to inform our work. A key piece that is often missing is how we engage students in their data story.When we use data with students they become data-informed learners. They have ...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!