0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

The impact of banking service quality on customer loyalty

(Książka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
266,59 zł
Stan magazynowy:
Towar na zamówienie
Dostępność:
3-5 dni
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Zamówienia od 299 zł wysyłamy GRATIS!
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
Uwaga! Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie. Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski, jeśli wartość zamówienia przekroczy 500 zł nie oferujemy płatności przy odbiorze.

Przedpłata (Przelewy24)         do 299 zł   od 299 zł
ORLEN Paczka
9,99 zł 0 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 10,99 zł 0 zł
Pocztex 11,99 zł 0 zł
InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł  0 zł
Kurier DPD
12,49 zł 0 zł
Punkty odbioru DPD
10,99 zł 0 zł
Odbiór w Księgarni PWN
0 zł 0 zł



Płatność przy odbiorze         do 299 zł   od 299 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 14,99 zł 0 zł
Pocztex 15,99 zł 0 zł
Kurier DPD
16,49 zł 0 zł
Dodaj do schowka

The impact of banking service quality on customer loyalty

By adopting a relational approach based on customers, Islamic banks like all service companies aim to guarantee and improve satisfaction through the perfection of the quality of service in order to retain current customers, to attract them. new potentials, but above all to promote the relationship with them. This is more important for those institutions which can only rely on the perceived quality of service to face the competition. The primary objective of this article is to identify the effect of quality of service on customer loyalty behavior towards their banks. A quantitative study was carried out in 2019 with 356 clients of 6 Islamic banks in Mauritania. The results of data analysis using structural equation modeling show that service quality has a positive impact on customer satisfaction, but it has no effect on trust and loyalty. On the other hand, satisfaction accredits, appreciably, trust just as it considerably strengthens customer loyalty.

  • Kategorie:
    1. Książki obcojęzyczne »
    2. Książki obcojęzyczne - nauki ekonomiczne
  • Język wydania: angielski
  • EAN: 9786203684223
  • Liczba stron: 56
  • Wymiary: 15.2x22.9cm
  • Data premiery: 12.06.2021
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

15,75 zł 36,90 zł
Do koszyka

Quality Management in Construction z płytą CD Tom 8

Ostatni, ósmy tom podręczników do nauki fachowego języka angielskiego dla studentów uczelni technicznych, inżynierów, projektantów, konstruktorów i menedżerów budowlanych dotyczy problematyki zarządzania...
67,61 zł 99,00 zł
Do koszyka

Customer Experience Management

Jeśli tak się składa, że jesteś marketingowym geniuszem, a dodatkowo bardzo empatyczną osobą, to prawdopodobnie nie potrzebujesz tej książki. Nie dziwi Cię, że decyzje zakupowe podejmujemy emocjonalnie, a racjonalne argumenty mają tylko pozwolić nam ja...
223,89 zł 238,51 zł
Do koszyka

Impact of Helminth Parasites in Buffaloes

India is an agriculture based country and livestock sector is a major part of it. Livestock sector plays a major role in Indian economy, which is about 5.36 per cent of total GDP and 26.62 per cent of agricultural GDP. In India Gujarat is one of the le...
59,19 zł
Do koszyka

Impact First

Impact First: the social entrepreneur's guide to measuring, managing and growing your impact is a guide with step by step actions and much more, for you to successfully measure, manage and communicate your im...
66,93 zł
Do koszyka

Speaking with Strategic Impact

Award-Winning Finalist in the Business: Communications/Public Relations category of the 2019 International Book AwardsSpeaking with Strategic Impact is for business people who make their living—or their mark&md...
86,12 zł
Do koszyka

Understanding Customer Motivation

Customers are interested in products and services that fulfill their needs and wants. If a customer doesn't have a perceived need or want then it is unlikely that they will buy. As an experienced salesperson, you must create need and motivate your cust...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!