0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

The Surprise Restaurant Manager

(Książka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
59,19 zł
Stan magazynowy:
Towar na zamówienie
Dostępność:
3-5 dni
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Zamówienia od 299 zł wysyłamy GRATIS!
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
Uwaga! Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie. Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski, jeśli wartość zamówienia przekroczy 500 zł nie oferujemy płatności przy odbiorze.

Przedpłata (Przelewy24)         do 299 zł   od 299 zł
ORLEN Paczka
9,99 zł 0 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 10,99 zł 0 zł
Pocztex 11,99 zł 0 zł
InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł  0 zł
Kurier DPD
12,49 zł 0 zł
Punkty odbioru DPD
10,99 zł 0 zł
Odbiór w Księgarni PWN
0 zł 0 zł



Płatność przy odbiorze         do 299 zł   od 299 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 14,99 zł 0 zł
Pocztex 15,99 zł 0 zł
Kurier DPD
16,49 zł 0 zł
Dodaj do schowka

The Surprise Restaurant Manager

Surprise - you're in charge now!

Steady money and new opportunities awaited as you moved up from server or bartender to front-of-house manager. But too often, restaurant management find themselves leading with minimal training, a ton of responsibilities, and no clue how to improve. You've run the Friday night rush, you've juggled expectations of staff and guests-but have you figured out how to improve while keeping the business profitable?


In The Surprise Restaurant Manager, learn from Ken McGarrie, a restaurant operator who has helped launched dozens of successful restaurants, as he gives you the power to master the unexpected challenges managers face every day. Get help on the fly with real-life examples, straightforward strategies, and expert insight to better leadership development. This is your guide to restaurant industry success beyond standard food knowledge and inventory counts.


You'll learn:

  • How to locate quality candidates and interview effectively, including eight signs you shouldn't extend an offer-from subtle clues to outright red flags.
  • Tips on ways to support your staff during challenging situations and how to use genuine suggestions to develop more effective hospitality skills.
  • Common communication mistakes that guarantee FOH turnover and increase work stress-and how to avoid them.
  • Proven steps to upgrade your table touch and salvage every negative guest experience, including guaranteed methods to start improving your restaurant's online reviews.
  • How to embrace blunt criticism, work effectively with strong personalities, and avoid professional burnout.

Success as a restaurant manager is a constant quest to level up your game and your team-without sacrificing your service, sales or sanity along the way. Read The Surprise Restaurant Manager now for the advice you needed-before you got the keys!

  • Kategorie:
    1. Książki obcojęzyczne »
    2. Książki obcojęzyczne - nauki ekonomiczne
  • Język wydania: angielski
  • EAN: 9781736282304
  • Liczba stron: 208
  • Wymiary: 14.0x21.6cm
  • Data premiery: 01.01.2021
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

71,03 zł
Do koszyka

Manager To Leader

Are you a manager or a supervisor? Do you feel the need to GROW into a leader? Do you want to learn how to become a highly effective leader? People don't realise that leadership is a role of service. It is the l...
76,24 zł
Do koszyka

The Ultimate Sales Manager Playbook

A proven, practical approach to successful sales leadership that captures everything a busy sales manager needs to motivate and mobilize their salespeople and multiply their success year after year.
410,89 zł
Do koszyka

Manager Perceptions of Action-centered Leadership

Niektórzy liderzy uważają, że zespoły mogą działać z niczego. To chyba nie jest prawda. Model przywództwa skoncentrowanego na działaniu to styl przywództwa, w którym lider zaspokaja trzy grupy potrzeb: zadanie, zespół i jednostkę w całkowitej perspekty...
126,60 zł
Do koszyka

Turn Your Restaurant Know-How into Success & Growth

* Founder of Chez Lien, Le Gout de la Thailande, Zen d Asie, Kyomi, and Tamashi.* How to build your restaurant at the least cost and eventually turn it into a substantial fortune.* Knowing how to cook delicious di...
416,86 zł
Do koszyka

Immigrants in the Italian Restaurant Industry

Italian restaurants have invaded Paris. In addition to the small family-run businesses (of immigrants or of Italian origin), there are numerous chains of specialized Italian restaurants managed by non-Italian entrepreneurs. This sector is becoming more...
131,26 zł
Do koszyka

Business Relationship Manager

Business relationship management (BRM) is central to all aspects of an organisation's interaction with existing and potential customers. It is crucial for building and maintaining strong relationships between service provider and customer and relies on...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!