0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

The Future of Omni-Channel Retail

(Książka)

Predictions in the Age of Amazon

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
66,74 zł
Stan magazynowy:
Towar na zamówienie
Dostępność:
3-5 dni
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Zamówienia od 299 zł wysyłamy GRATIS!
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
Uwaga! Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie. Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski, jeśli wartość zamówienia przekroczy 500 zł nie oferujemy płatności przy odbiorze.

Przedpłata (Przelewy24)         do 299 zł   od 299 zł
ORLEN Paczka
9,99 zł 0 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 10,99 zł 0 zł
Pocztex 11,99 zł 0 zł
InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł  0 zł
Kurier DPD
12,49 zł 0 zł
Punkty odbioru DPD
10,99 zł 0 zł
Odbiór w Księgarni PWN
0 zł 0 zł



Płatność przy odbiorze         do 299 zł   od 299 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 14,99 zł 0 zł
Pocztex 15,99 zł 0 zł
Kurier DPD
16,49 zł 0 zł
Dodaj do schowka

The Future of Omni-Channel Retail

Everyone shops online these days, but there are certain experiences and products that resist the move to e-commerce. When we can order almost anything online, what compels us to make a purchase in person?

By understanding how retail has evolved through the years and what the current state of omni-channel retail is now, this book offers a formula for predicting retail trends that are likely to happen in the near future.

Learn:

  • how the two essential aspects of shopping, discovery and fulfillment, contribute to when consumers are more likely to purchase online or offline.
  • why shopping provides either 'time well spent' or 'time well saved,' and how to leverage that.
  • what retailers and retail real estate developers are doing to stay relevant.
  • how a two-axis model can help you accurately predict online and offline shopping behavior for many products and shopping occasions.

Want to know whether your product or service will fare best online or off? Read Lionel Binnie’s exploration of the developing omni-channel retail landscape to find out.

'A well-distilled volume processing the past, present and future of consumption. Want a good quick read? It’s right here.'
Paco Underhill, author of Why We Buy: The Science of Shopping

  • Kategorie:
    1. Książki obcojęzyczne »
    2. Książki obcojęzyczne - nauki ekonomiczne
  • Język wydania: angielski
  • EAN: 9781945847097
  • Liczba stron: 188
  • Wymiary: 15.2x22.9cm
  • Data premiery: 01.01.2018
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

192,07 zł 210,00 zł
Do koszyka

Future Now

Shoe design is pushing the boundaries of what is possible in both the real and virtual worlds through state-of-the-art technologies, ground-breaking materials, and new and innovative ways of thinking about what a shoe can be. New modes of making and in...
30,87 zł 44,30 zł
Do koszyka

I'm your future

I’m your future to powieść o poznawaniu i odkrywaniu siebie – swoich prawdziwych potrzeb, emocji i uczuć. To także powieść o odwadze – odwadze do przyznania się przed samym sobą do tego, kogo tak naprawdę się kocha.Tears R...
40,52 zł 54,90 zł
Do koszyka

Retail 4.0. 10 zasad handlu detalicznego w erze cyfrowej

Rewolucja technologiczna ostatnich kilkudziesięciu lat zmieniła wiele założeń, na których opierał się świat handlu detalicznego. Oczekiwania klientów rozwija się z prędkością cyfrową: kupujący pragną coraz bardziej angażujących, spersonal...
17,08 zł 27,90 zł
Do koszyka

Jak mama została Indianką

Czy mamy potrafią bawić się w Indian? Przekonuje się o tym Ulf, kiedy pewnego dnia udaje mu się odciągnąć mamę od smażenia kotletów ? czyli uwolnić z niewoli u bladych twarzy. Spędzają ze sobą niezwykły dzień. Mama zmienia się nie do poznania ? ...
178,19 zł
Do koszyka

Role of Herbs in Dentistry-Future Perspectives

The use of herbal remedies have assumed a global dimension, which has culminated in their use in the treatment of various dental ailments in both developed as well as developing countries. The major advantages of herbs are safety, easy availability, in...
171,92 zł
Do koszyka

Bone Graft for Future Dental Implants, the Truthful Reality

Dental implants are becoming one of the most important treatment options in the field of dentistry and oral maxillofacial rehabilitation. However, the practitioner frequently encounters situations of obstacle to do so, of which the most common one is a...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!