0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

The Death of Demographics

(Książka)

Valuegraphic Marketing for a Values-Driven World

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
67,08 zł
Stan magazynowy:
Towar na zamówienie
Dostępność:
3-5 dni
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Zamówienia od 299 zł wysyłamy GRATIS!
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
Uwaga! Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie. Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski, jeśli wartość zamówienia przekroczy 500 zł nie oferujemy płatności przy odbiorze.

Przedpłata (Przelewy24)         do 299 zł   od 299 zł
ORLEN Paczka
9,99 zł 0 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 10,99 zł 0 zł
Pocztex 11,99 zł 0 zł
InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł  0 zł
Kurier DPD
12,49 zł 0 zł
Punkty odbioru DPD
10,99 zł 0 zł
Odbiór w Księgarni PWN
0 zł 0 zł



Płatność przy odbiorze         do 299 zł   od 299 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 14,99 zł 0 zł
Pocztex 15,99 zł 0 zł
Kurier DPD
16,49 zł 0 zł
Dodaj do schowka

The Death of Demographics

Marketers have always believed demographics and psychographics held the key to influencing consumer behavior. If only we knew enough about someone-their age, gender, purchase history, favorite brands-we could impact what they do. But that isn't true at all.

 

Today we know these systems are a terrible way to understand who people are. Nobody acts their age anymore, and tracking past behavior doesn't tell us what will work now.


Valuegraphics change everything.


By focusing on deep values rather than surface habits or traits, valuegraphics uncover what drives and unites us. Based on decades of behavioral science research, adding valuegraphics to your insights can improve your marketing effectiveness by a factor of eight or more.

 

Learn how to find the valuegraphics of your target audience and create powerful values-driven strategies that excite and engage them. Discover why demographic profiles are dangerously inaccurate, and walk step-by-step through the process of becoming a values-driven organization.

 

In a DIY format that's quick and easy to use, The Death of Demographics will show you what global B2B and B2C brands have already discovered: that the secret to engaging your target audience is to know what they value. 


Because what we value determines what we do.

  • Kategorie:
    1. Książki obcojęzyczne »
    2. Książki obcojęzyczne - nauki ekonomiczne
  • Język wydania: angielski
  • EAN: 9781544534626
  • Liczba stron: 376
  • Wymiary: 14.0x21.6cm
  • Data premiery: 01.01.2022
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

67,08 zł
Do koszyka

Death in The Aegean

When private banker Stefanie Adams travels to Greece on vacation, she is suspected of murdering a wealthy bride who accused her deceased father of artifact theft. Unfortunately, the bride's accusation also...
98,60 zł
Do koszyka

Death Mask

KARA'ZINEmpire of perfidy.With Menuvia little more than a funeral pyre, Xerdes flees to the Traitor's Kingdom of Nazgan. Where larceny is legal, honor is fatal, and it pays to keep a low profile.For the...
74,98 zł
Do koszyka

Death in the Baltic

January 1945: the outcome of World War II has been determined. The Third Reich is in free fall as the Russians close in from the east. Berlin plans an eleventh-hour exodus for the German civilians trapped in the Red Army's way. More than 10,000 women, ...
90,89 zł
Do koszyka

Death and Life in America, Second Edition

Family physician Raymond Downing offers a bold critique of western medicine and sees medical care as one of the fallen ""principalities and powers"" in need of redemption. But Downing's hope lies beyond biomedicine--in biblical healing, especially the ...
67,08 zł
Do koszyka

Death Takes a Bath

When Maddie McGuire lands an archeology internship at the Roman Baths in England, she assumes everything will go her way. But when this college sophomore discovers a severed human ear on her doorstep, she ...
501,11 zł
Do koszyka

Sudden death

This book addresses a study of the metabolic syndrome underlaying the epidemiology of cardiometabolic diseases in an adult population. Investigation techniques were used to gather informations related to the lifestyle and apparently good health issued ...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!