0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Kurier 0 zł »


Teoria komunikowania publicznego i politycznego (Miękka)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Teoria komunikowania publicznego i politycznego

W polskiej literaturze naukowej zarówno tematyka komunikowania politycznego, jak i komunikowania publicznego jest bardzo rzadko podejmowana. Teoria komunikowania publicznego i politycznego. Wprowadzenie jest pierwszą, a zarazem pionierską na polskim rynku publikacją dotyczącą tej dziedziny. W części pierwszej, poświęconej komunikowaniu publicznemu, zawarta jest definicja pojęcia, analiza podstawowych elementów tego procesu, jego organizacja i formy oraz społeczne kampanie komunikacyjne. Część druga natomiast dotyczy komunikowania politycznego.

  • Kategorie:
    1. Socjologia
    1. Literatura popularnonaukowa
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788372490926
  • EAN: 9788372490926
  • Liczba stron: 248
  • Wymiary: 19.0x22.5cm
  • Waga: 0.46kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).

Inni Klienci oglądali również

25,48 zł 30,45 zł
Do koszyka

Gra o jutro usług publicznych w Polsce

Dosyć milczącym interesariuszem usług publicznych są w Polsce ich konsumenci. Z badań opinii publicznej przeprowadzonych dla potrzeb niniejszej analizy wynika, że przeciętny konsument chce w Polsce usług publicznych, uznaje je za potrzebne, ważne w kon...
50,15 zł 59,00 zł
Do koszyka

Teoria komunikowania masowego

Najlepszy wykład dotyczący mediów masowych!Uznany na całym świecie podręcznik do komunikowania masowego napisany przez czołowego teoretyka w tej dziedzinie. Składa się z 7 części i imponującej bibliografii. Dwie pierwsze części omawi...
20,49 zł 29,90 zł
Do koszyka

Teoria przeciwieństw (137)

“Teoria przeciwieństw (137)” jest pierwszą teorią w której, w odniesieniu do obecnie znanych teorii, przedstawiona została koncepcja przestrzeni, a dokładnie dwóch przeciwnych przestrzeni i ich graficzna prezentacja. Autor od...
113,67 zł 130,00 zł
Do koszyka

Gramatica de uso del espanol C1 - C2 Teoria y practica

Gramatyka z ćwiczeniami odpowiadająca poziomowi C1/C2 według Europejskiego sytemu opisu kształcenia językowego. Dzięki specyficznej strukturze umożliwia skuteczne opanowanie zagadnień gramatycznych. Każdej stronie wyjaśniającej problemy gramatyczne odp...
33,29 zł 42,00 zł
Do koszyka

Teoria socjologiczna a transformacja społeczeństwa polskiego

Tym, co łączy zebrane teksty jest również waga podejmowanych tematów oraz głębokość refleksji teoretycznej. Teoretyczna dociekliwość Ziółkowskiego, która wyniosła go na pozycję jednego z najbardziej znaczących polskich socjo...
38,90 zł 50,00 zł
Do koszyka

Teoria żeglowania

Na tę książkę żeglarze czekają od roku... 1970!Czesław Marchaj urodzony w 1918 r. to jeden z najwybitniejszych na świecie specjalistów z dziedziny aero- i hydrodynamiki oraz teorii żeglugi. Autor około 60 publikacji naukowych i kilku...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.